Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

jovel schreef:
Stammetje91 schreef:
jovel schreef:
Shooters er mee spelen lijkt me toch ook wel wat.

Er gaan al geruchten dat Ghost Recon: future soldier zoiets gaat gebruiken :

http://www.youtube.com/watch?v=as4SlcAExwc

Het moet natuurlijk wel optioneel blijven.


Lijkt me waardeloos...


Het werkt anders behoorlijk precies. ( ik heb het filmpje zelf gemaakt )
Je kunt het ook heel makkelijk zelf uit proberen met een wilekeurig pc shooter en het gratis programma CamSpace.


Ik zie wel dat je weinig moeite hebt met het besturen er van. Ik denk alleen dat shooters op een hoge moeilijkheidsgraad op deze manier vrijwel onspeelbaar zullen zijn. Een shooter lijkt me dan lekkerder spelen op de Wii of later op de PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jovel BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Mei 2006
Berichten: 3

Daarom zeg ik ook, het moet optioneel zijn.

Het mooie van dit systeem is dat je zelfs kunt switchen tussen motion controls en normale dual stick mode zonder het spel te hoeven pauzeren. Je zou bijvoorbeeld ( ik noem maar wat ) met de sniperrifle de motion conrols kunnen gebruiken ( omdat dat toch net iets langzamer gaat ) en met de andere wapens de normale controls gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Ik zie meer potentieel in dit soort toepassingen:
http://www.youtube.com/watch?v=9wXx3vMy_AQ
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Aug 2010 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Kinect Adventures gespeeld gisteren. Was wel leuk, maar ook niet meer dan dat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Microsoft heeft eindelijk wat vette hardcore Kinect titels aangekondigd!

Vooral die horrortitel en Suda51's nieuwe lijken me wel vet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 02:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik twijfel of ik Kinect dit jaar zou moeten kopen. Ik bedoel maar, in November komen er zoveel vette games uit die ik zou willen kopen. En anders besteed ik 150euro aan Kinect met één game, die me eigenlijk niet erg veel interesseert. De enige Kinect game van 2010 die me eigenlijk aanspreekt is Dance Central, maar dan komt er nog eens 50euro bovenop die 150.

Of ik kan Kinect in 2011 halen, dan komen er games zoals Child of Eden, Rise of Nightmares, Project Draco, Forza Motorsport Kinect en Codename D.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Aan het einde van het jaar is er altijd een flinke stroom titels, dus als daar meer je interesse naar uit gaat zou ik Kinect lekker op de langere baan schuiven. Immers, een accessoire kopen voor één game waar je niet geheel enthousiast over bent heeft weinig nut, kun je beter wachten tot er straks twee / drie (meer...) titels op de markt zijn die je meteen met veel meer plezier speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 09:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Vergeet ook niet dat nieuwe hardware & software nog wel eens kwalen wil hebben in zijn eerste levensjaar. In 2011 zijn deze dan bekend, en weet je gelijk of MS er wat aan doet. Als je er toch niet gelijk mee gaat spelen, dan is wachten een goed plan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Bedankt voor het advies. Inderdaad, het lijkt me het beste om de aanschaf van Kinect (én Move) op de lange baan te schuiven. Ik bedoel maar, zullen de twee meer zijn dan een accessoire? Zullen de twee goed genoeg verkopen zodat exclusieve games rendabel zijn? Bovendien lijkt de Move voor Sony niets meer dan een accessoire, niet een echt nieuw platform.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Je kan zowieso maar wat beter op je centjes gaan letten. Je wil een Ipod touch (alweer?) een 3DS, de Move, Kinect en volgens mij ook nog een game PC.

We zitten in een laagconjunctuur, de meeste mensen zijn da voorzichtig met uitgaven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ah, als je het geld hebt, waarom zou je er dan op moeten letten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Christian Vuye schreef:
Bedankt voor het advies. Inderdaad, het lijkt me het beste om de aanschaf van Kinect (én Move) op de lange baan te schuiven. Ik bedoel maar, zullen de twee meer zijn dan een accessoire? Zullen de twee goed genoeg verkopen zodat exclusieve games rendabel zijn? Bovendien lijkt de Move voor Sony niets meer dan een accessoire, niet een echt nieuw platform.


Mocht dat niet het geval zijn heb jij hem iig niet gekocht, mocht het toch een toevoeging blijken kun je het altijd nog kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Okt 2010 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ze zijn alvast met de reclame voor Kinect begonnen.^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Nov 2010 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Valt me op dat de Kinect reviews niks tegenvallen. Nu waren m'n verwachtingen ook laag, maargoed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Nov 2010 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Kinect lijkt me echt tof met voice control dat wel werkt, maar de games....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Nov 2010 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Kinect Adventures, Kinect Sports en Dance Central (killer app!) zijn anders meer dan redelijke launchsoftware.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Nov 2010 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Helaas vind ik geen een van die games leuk. Te casual en gewoon niet mijn kop thee. Ik wacht nog met de aankoop tot er games zijn die mij echt aanspreken. De games die er nu zijn is leuk voor families met Polo shirtjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Nov 2010 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Net nog even op De Wereld Draait Door gezien, het publiek was wel enthousiast (en die gamer kon echt slecht tegen z'n verlies). De bewegingen werden ook wel goed herkennen enzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Nov 2010 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dit filmpje toevallig?
http://www.youtube.com/watch?v=A6YD0kIbF8g
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Nov 2010 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Roderick schreef:
Kinect Adventures, Kinect Sports en Dance Central (killer app!) zijn anders meer dan redelijke launchsoftware.

Dance Central.

Maar goed, 200euro voor één game is me ook een beetje teveel van het goede.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Nov 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Mafusto schreef:
Dit filmpje toevallig?
http://www.youtube.com/watch?v=A6YD0kIbF8g


GENIAAL!!!!!


http://tweakers.net/nieuws/70634/hardwaremaker-looft-beloning-uit-voor-opensource-drivers-kinect.html

Een bedrijf wil zorgen dat natal ook op andere systemen kan werken
(ofzo)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 07 Nov 2010 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

the_dan schreef:
Mafusto schreef:
Dit filmpje toevallig?
http://www.youtube.com/watch?v=A6YD0kIbF8g


GENIAAL!!!!!


http://tweakers.net/nieuws/70634/hardwaremaker-looft-beloning-uit-voor-opensource-drivers-kinect.html

Een bedrijf wil zorgen dat natal ook op andere systemen kan werken
(ofzo)


Gaat nooit gebeuren =D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Nov 2010 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Volgens VGChartz is Kinect als zo'n 1.3miljoen keer verkocht, en dat na tien dagen uit te zijn in de USA en zo'n vier dagen in Europa. Ik vermoed dat Microsoft die vijf miljoen keihard gaat halen tegen het einde van het jaar!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Populair in Japan?







Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

We zullen het aan de cijfers zien. Kan ook nog een gevalletje Noord Korea op het WK geweest zijn: gewoon wat fans inhuren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group