Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Tom_V BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 11:47    Onderwerp: Saddam opgeknoopt Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Saddam Hoessein werd deze morgen in Irak opgeknoopt. Hoewel ik in principe tegen de doodstraf ben, heerst ook bij mij het gevoel dat iedereen verantwoording moet afleggen voor zijn misdaden.

Iedereen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Eerlijk gezegd is het domste wat ze hadden kunnen doen, een publieke ophanging maakt van Saddam een martelaar. Er zullen veel Irakezen in zijn voetsporen volgen om als martelaar te sterven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Okt 2006
Berichten: 141

Opgeruimd staat netjes, maar nee, tis niet de meest verstandige manier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

wat heb ie nou aan ze straf??
hij is dood en merkt er niks meer van..
ze konde em beter leveslang late zitte dan iset meer een straf
nu de rest van die irakies leieders nog en dan america weg uit irak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Ik had hem met benzine overgoten, achter een auto geknoopt, aangestoken, en door de straat gereden.. En dat dan bij iedereen die het waagt om onrust te stoken (met geweren schieten) Maar ik zou dan ook nooit een goede president kunnen worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

link0007 schreef:
Ik had hem met benzine overgoten, achter een auto geknoopt, aangestoken, en door de straat gereden.. En dat dan bij iedereen die het waagt om onrust te stoken (met geweren schieten) Maar ik zou dan ook nooit een goede president kunnen worden
Je zou het ook niet lang overleven, het touw vliegt in brand en bijgevolg ook de auto met uzelf erin. Ge ontploft dus terwijl ge rondrijdt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Joni Philips schreef:
link0007 schreef:
Ik had hem met benzine overgoten, achter een auto geknoopt, aangestoken, en door de straat gereden.. En dat dan bij iedereen die het waagt om onrust te stoken (met geweren schieten) Maar ik zou dan ook nooit een goede president kunnen worden
Je zou het ook niet lang overleven, het touw vliegt in brand en bijgevolg ook de auto met uzelf erin. Ge ontploft dus terwijl ge rondrijdt.
Dat ligt er uiteraard aan wat voor touw je gebruikt en of je het geheel met benzine overgiet richting benzinetank.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

gewoon zelf late rijde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

natuurlijk is vierendelen ook een optie, of in een uiterst vervelend goedje (natronloog oid) badderen
En op mythbusters had ik iets gezien over 'Chinese waterfoltering'.. waar je dus continu kleine waterdruppels op iemands hoofd laat druppelen, terwijl hij vastgeklemd en vastgebonden op een tafel ligt.
Doe dat een half jaar, en hij is compleet gestoord.
En ipv. water kan je natuurlijk ook een lichte zoutzuuroplossing gebruiken, zodat je alleen een irriterende rode plek op je voorhoofd krijg, en dat je ogen kapot gaan

Heerlijk toch, martelmethodes uitdenken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Erik_ BerichtGeplaatst: 30 Dec 2006 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 297

link0007 schreef:
natuurlijk is vierendelen ook een optie, of in een uiterst vervelend goedje (natronloog oid) badderen
En op mythbusters had ik iets gezien over 'Chinese waterfoltering'.. waar je dus continu kleine waterdruppels op iemands hoofd laat druppelen, terwijl hij vastgeklemd en vastgebonden op een tafel ligt.
Doe dat een half jaar, en hij is compleet gestoord.
En ipv. water kan je natuurlijk ook een lichte zoutzuuroplossing gebruiken, zodat je alleen een irriterende rode plek op je voorhoofd krijg, en dat je ogen kapot gaan

Heerlijk toch, martelmethodes uitdenken

Word je dan niet eerder gek van een halfjaar vast te liggen op de tafel, dan druppeltjes water?
Maarja als je lang genoeg druppelt, slijt alles wel. Rotsen hebben ook slijtsporen waar water doorheen sijpelde.
....ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ik had nog gedacht dat Tien (die zender) wel een zooi flappen op tafel had gelegd om er een grote spelshow omheen te maken. Gewoon een dagje uitstellen, iedereen op zondagavond met een oliebol in de hand kijken naar de dood van Saddam op Tien terwijl je prijzen kunt winnen, succes gegarandeerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Neerhof BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Rene Groen schreef:
Ik had nog gedacht dat Tien (die zender) wel een zooi flappen op tafel had gelegd om er een grote spelshow omheen te maken. Gewoon een dagje uitstellen, iedereen op zondagavond met een oliebol in de hand kijken naar de dood van Saddam op Tien terwijl je prijzen kunt winnen, succes gegarandeerd.


Denkt dat ze dan nog nooit zoveel kijkcijfers hebben gehad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

zijn er beelde van??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 09:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

ms90isr schreef:
zijn er beelde van??


Ja. In de vele nieuwsuitzendingen toonde men een beknopt verslag van de opknoping.

Het eigenlijke hangen heeft men m.i. nog nergens getoond. Maar het is natuurlijk slechts een kwestie van tijd voor de Amerikanen die 'lekken'.
Denk dat er weinig spectaculairs aan is. De knoop was van een behoorlijk kaliber dus zal de man wel direct dood geweest zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 09:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

*zucht*

En het is natuurlijk al zo ver.

Onnodig te zeggen: NIET voor GEVOELIGE kijkers

De gevolgen van een Amerikaans schijnproces

Update: en nu nog even de man hangen die dit gefilmd heeft. Geen carrière in Hollywood weggelegd voor deze nozem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Okt 2006
Berichten: 141

ms90isr schreef:
wat heb ie nou aan ze straf??
hij is dood en merkt er niks meer van..
ze konde em beter leveslang late zitte dan iset meer een straf
nu de rest van die irakies leieders nog en dan america weg uit irak

Kost geld, en wat schieten wij ermee op dattievast zit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 10:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Eer ik schreef:
Word je dan niet eerder gek van een halfjaar vast te liggen op de tafel, dan druppeltjes water?
Je wordt gek omdat er altijd een kleine pauze tussen die druppels zit en je gaat afvragen of het gaat vallen, of het uiteindelijk zou stoppen.

Tom schreef:
Dat ligt er uiteraard aan wat voor touw je gebruikt en of je het geheel met benzine overgiet richting benzinetank.
Standaardauto en standaardtouw zullen wel gewoon beginnen te branden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik ben anti doodstraf maar het is voor deze man misschien niet de slechtste keus. Dood kan ie niets meer uitvoeren en de dwazen die achter em staan zijn de grote man kwijt. Geweld zal nog wel jaren voortduren daarzo, maar dat krijg je met landen die nog 500 jaar achter liggen op ons en helaas toegang hebben tot moderne dingen als wapens etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Eén woord: barbaars. De doodstraf is niets anders dan moord: je bedenkt het en je voert het uit. Levenslang had een betere optie geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Pantoffelman schreef:
Eén woord: barbaars. De doodstraf is niets anders dan moord: je bedenkt het en je voert het uit. Levenslang had een betere optie geweest.


In onze ogen inderdaad. Ik vind ook dat je je niet moet verlagen tot zijn niveau.


Maar ja het zijn hun wetten, en het is hun cultuur. Gewone mensen op straat vonden zelfs ophangen te weinig, ik zag een man en die wilde dat het volk Saddam in stukjes mocht snijden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Voor de liefhebbers: http://www.liveleak.com/view?i=863ce7d4a3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 31 Dec 2006 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Nov 2005
Berichten: 114

Neerhof schreef:
Voor de liefhebbers: http://www.liveleak.com/view?i=863ce7d4a3


Het touw had wat mij betreft wel een stukje korter gemogen, dan had onze beste vriend langzaam gestikt. Nu was de val groot genoeg dat z'n nek gelijk is gebroken. (Wat overigens wel de bedoeling is van ophangen, maar toch.)

Bedenkt dit... de leider is dood, wie staat op als nieuwe leider?

(Nog een grapje voor de liefhebber... werd ik net gebeld door Saddam, wat denk je?? Opgehangen!!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Red_Army BerichtGeplaatst: 03 Jan 2007 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Aug 2005
Berichten: 21

Heb de video gezien d@mn wat een n00b camera man zeg...

""Wat als ze de ophanging heeft gefilmd met HD kwaliteit en die gratis levert bij elke nieuw verkochte Xbox 360 en de video zelf verkoopt op Xbox Live voor 100 MS points. Succes gegarandeerd!""

oke die laaste stukje gaat wel beetje te ver. Maar deze klootzak verdient het!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sn34ky BerichtGeplaatst: 03 Jan 2007 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Idd die vent heeft zoveel mensen laten doden.. Die man verdient het zeker weten! Ook al heb ik het niet zo met de doodstraf...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 04 Mei 2007 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Citaat:
(Nog een grapje voor de liefhebber... werd ik net gebeld door Saddam, wat denk je?? Opgehangen!!)



had ik ook dus bel ik zijn moeder zegt ze :ik weet niet waar hij uithangt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group