Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Dec 2006 12:46    Onderwerp: Neon Genesis Evangelion - Manga, Anime & Film Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Citaat:
The title for the new film series is "Evangelion Shin Gekijou Ban", it will consist of 4 parts with the first part arriving in Japanese theaters in early summer, 2007. Staff include General Supervisor: Hideaki Anno, Director: Tsurumaki Kazuya , Character Design: Yoshiyuki Sadamoto, Mecha Design: Ikuto Yamashita, Animation Production: Khara (Color) Studio. The scenario of the 1st part will be written by Hideaki Anno with storyboard by Shinji Higuchi. Key points of a supposed interview which may or may not appear in the forthcoming edition of Newtype attributed to Toshimichi Ohtsuki of King Records have also been circulating.


According to that information:
-The content is quite different though the time base of the story is the same as the original TV series.
- It will be a remake, however, it is not a re-creation but a "new work".
- The approach will be different than what Tomino-san did with the Gundam Z New Translation films, there will apparantly be a large amount of new material.
- Even if the TV series has not be seen, the viewer will be able to enjoy it. Though the content becomes easy, it is not redundant to those already familiar with the series.
- The technique that purposely scatters difficult words and phrases will not be used any longer.
- As an antithesis to current animation industry segments. It is an attitude on the production side to pull the act in the age that started from Eva


Laatst aangepast door Joni Philips op 28 Jan 2012 09:48; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Red_Army BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Aug 2005
Berichten: 21

Die ga ik hoe dan ook zeker kijken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2007 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Een goede AMV van End of Evangelion: http://www.youtube.com/watch?v=fI50Wv0HhUY
Een onmogelijke trailer van Live Action versie: http://www.youtube.com/watch?v=75GoCvuB8Ow&mode=related&search= (Magneto, Neo, Kirsten Dunst, ...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Red_Army BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2007 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Aug 2005
Berichten: 21

Joni Philips schreef:
Een goede AMV van End of Evangelion: http://www.youtube.com/watch?v=fI50Wv0HhUY
Een onmogelijke trailer van Live Action versie: http://www.youtube.com/watch?v=75GoCvuB8Ow&mode=related&search= (Magneto, Neo, Kirsten Dunst, ...)


Die zogenaamde trailer enige wat ik vet vind is paar beelden van de eva in 3d de rest gewoon x man resident evil bla bla
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Red_Army BerichtGeplaatst: 04 Apr 2007 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Aug 2005
Berichten: 21



nog een fake reclame
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2007 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

http://www.evangelion.co.jp/ -> de site voor Rebuild, ze behouden precies toch al de Christelijke achtergrond van Seele en Kawuro zou meespelen vanaf film 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Red_Army BerichtGeplaatst: 13 Sep 2007 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Aug 2005
Berichten: 21

Joni Philips schreef:
http://www.evangelion.co.jp/ -> de site voor Rebuild, ze behouden precies toch al de Christelijke achtergrond van Seele en Kawuro zou meespelen vanaf film 1.


Hij is net uit in Japan! DAMN IK MOET EM ZIEN! LUISTER NU NON STOP NAAR DIE THEMA SONG!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Nov 2007 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Hier vind je een overzicht van de film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 07:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Citaat:
The official Japanese website for the theatrical Neon Genesis Evangelion anime remake has re-launched — thus confirming the tentative release window and English title of the second movie in the project. Evangelion: 2.0 You Can (Not) Advance will open in Japan in early summer of 2009. The first movie, Evangelion: 1.0 You Are [Not] Alone, opened in September 2007, earned over 2 billion yen (about US$20 million), and sold over 600,000 copies on DVD. The website promises that the second movie will feature the fan-favorite character Asuka, the EVA-02 unit, "new Evangelions," "added items previously unknown to anyone," "a shocking new story, and new visuals."

http://www.animenewsnetwork.com/news/2008-10-05/evangelion-2.0-film-set-for-early-summer-of-2009
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Het wordt tijd dat ik de eerste film eerst eens ga zien. De serie heb ik gekeken en die vond ik toch wel heel erg goed en 'Death & Rebirth' heb ik ook zonder klagen gekeken. Ik ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Damn, de tweede film is gewoon beter dan de serie. En de serie is in mijn ogen al een meesterwerk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Klopt, was fantastisch.

Wel jammer dat de persoonlijkheden allemaal wat zijn versimpeld, maar goed, dat krijg je als je minder tijd hebt en ook iedereen wat minder irritant wil maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Dit leek mij ook een sterke anime, was van plan hem vorige maand al te kijken totdat ik erachter kwam dat er geen subs bijzaten.. -_-"

Nu ik topic doorlees heb ik weer de moed gekregen om die subs te vinden en ze aan de praat te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Jun 2010 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

De nieuwe films of de oude TV serie? De oude serie is namelijk af en toe best wel moeilijk om doorheen te komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2011 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Naar aanleiding van van de aardbeving moet Japan nu minder elektriciteit verbruiken, en Japan zou Japan natuurlijk niet zijn als ze daarvoor geen anime-voorbeeld zouden gebruiken: http://nerv.evangelion.ne.jp/

Citaat:
In response to this, an unofficial campaign to conserve electricity has begun under the name "Operation Yashima" on the Twitter social networking system. In the Neon Genesis Evangelion anime, the Evangelion units defeat an enemy with a sniper rifle that saps the entire power grid of Japan. The campaign uses the hash tag "#yashimasakusen110312" for identifying posts.

http://www.animenewsnetwork.com/news/2011-03-12/evangelion-inspires-real-operation-yashima-after-quake
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

De derde Evangelion-film debuteert op 17 november in de Japanse bioscoop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Cool, de Evangelion serie is maar middelmatig, het enige goede ding dat uit deze franchise voortkwam was Evangelion 2.0
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Butoden BerichtGeplaatst: 06 Apr 2014 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2008
Berichten: 55

NG Evangelion, de orginele serie was een mooie ervaring. Vond de einde van de orginele serie het mooist, maar de film die erna kwam maakte een hoop duidelijk en was een duidelijker einde ook, maar de innerlijke ervaring van de personen zoals het einde in de serie was vond ik ook wel apart en speciaal. Had zoiets nog nooit gezien en het was erg emotioneel en een struggle en dat maakte het einde ook zo mooi!! Ik had toen ook een week gewacht met het kijken van de film omdat ik niet zeker wist hoe het mijn ervaring zou veranderen en achteraf gezien vond ik het een beetje jammer dat ik de film uberhaupt heb gekeken omdat ik het einde van de orginele serie wel kon waarderen!

De nieuwe films (2.0) heb ik trailers van bekeken maar ik heb me er maar niet in verdiept vanwege bovenstaande redenen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group