Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Rene Groen schreef:
Dnarbeis schreef:
Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?


Nee hoor, gezelligheid staat voorop, maar dat was altijd al

quotetorens zijn verboden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dnarbeis schreef:
Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?


Ken je mij dan ook nog?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Mafusto schreef:
Dnarbeis schreef:
Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?


Ken je mij dan ook nog?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Paintskillz schreef:
Rene Groen schreef:
Dnarbeis schreef:
Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?


Nee hoor, gezelligheid staat voorop, maar dat was altijd al

quotetorens zijn verboden.


Aight, ik hoor quotetorens maken dus?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

the_dan schreef:
Paintskillz schreef:
Rene Groen schreef:
Dnarbeis schreef:
Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?


Nee hoor, gezelligheid staat voorop, maar dat was altijd al

quotetorens zijn verboden.


Aight, ik hoor quotetorens maken dus?


Nee, dat mag dus niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

L!nk schreef:
the_dan schreef:
Paintskillz schreef:
Rene Groen schreef:
Dnarbeis schreef:
Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?


Nee hoor, gezelligheid staat voorop, maar dat was altijd al

quotetorens zijn verboden.


Aight, ik hoor quotetorens maken dus?


Nee, dat mag dus niet.


Jeetje, hoe kun je nou zomaar een quote-toren willen maken terwijl het verboden is!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Ellentjeeah schreef:
L!nk schreef:
the_dan schreef:
Paintskillz schreef:
Rene Groen schreef:
Dnarbeis schreef:
Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?


Nee hoor, gezelligheid staat voorop, maar dat was altijd al

quotetorens zijn verboden.


Aight, ik hoor quotetorens maken dus?


Nee, dat mag dus niet.


Jeetje, hoe kun je nou zomaar een quote-toren willen maken terwijl het verboden is!


Wat? Zijn quote-torens verboden? What happened to you my dear Gamed!?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nick werd een mod :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Slecht besluit, wie koos ervoor dat te doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ikzelf :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Jun 2013 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Op een dag besloot Nick om het Gamed hoofdkwartier binnen te lopen, echter kwam hij niet langs de bewaking. Nadat Nick met harde hand op straat werd gegooid, waren de woorden "Ik zal mijn wraak krijgen". De redactie hoorde ruim een maand niks meer van onze moderator in spe en waardoor Joni de crew aanstuurde om verder te gaan met haar dagelijkse bezigheden. Joni zal vandaag de dag nog steeds wakker liggen van zijn beslissing. In tegenstelling tot de Gamed-familie was Nick wel productief een plan aan het voorbereiden om zijn onbeantwoorde verlangens van wraak te doen verwezenlijken. Onder zijn dekmantel als Albert Heijn-medewerker bedacht hij het Hamsterweken-plan. Zijn 'masterplan' bestond uit het opleiden van suďcidale hamsters om een ingang te forceren in Gamed HQ. Daar blijf het jammer genoeg niet bij. De knaagdieren die over zouden blijven hadden wredere plannen in gedachten.

Een dag later was het zover. De zon scheen. Het was een aangename zomerdag. Het was enkele graden boven een tropische temperatuurtje als ik me niet vergis. Ik zat op een terrasje en had uitzicht op een gebouw waarvan de letter het woord GAMED vormden. Toen ik naar rechts keek zag ik iets wat ik nog nooit eerder in mijn leven gezien had. In de verte kwam een eenzame reiziger in een AH-uniform aanlopen. Ik dacht nog bij mezelf; "Hij zal wel verdwaalt zijn, er is hier in geen tien kilometer een Appie te vinden". Het was toen dat ik iets ergers te verwerken zou krijgen. Naast de passant zag ik iets lopen dat mijn rugharen overeind deed lieten staan. Naast de toerist kwam een klein pleuzenbolletje, gehuld in een leren vestje waar enkele tasjes om verwikkeld waren, omhoog. Een wezen zo afschuwelijk en afstotend dat het ervoor zorgde dat de rest van het knaagdierenleger niet opviel. Na enkele minuten geschokt te zijn geweest, werd ik ontwaakt door een gigantische knal. Een knal die zo hard was dat alle ramen eruit sprongen en mijn glaasje bier ook kwijtraakte.

Toen ik eenmaal bij zinnen was, zag ik wat er gebeurd was. Het gebouw dat eens de naam GAMED met trots droeg, is nu niks meer dan een bouwval met een groot gapend gat waar ooit eens de ingang zat. Ik besloot om naar binnen te gaan. De horrorscenario's die ik tegen kwam in het gebouw, zijn niet in mensenwoorden te beschrijven. De mensen die in het gebouw zaten, zijn nu niks meer dan een hoopje botten bedekt met haren en spierweefsel. Het bloed liep nog uit de slachtoffers die niet compleet op- of aangevreten waren door die vervloekte hamsters. Eenmaal bij gekomen van de shock die het betreden van het gebouw mij bracht, besloot ik om mezelf naar de redactieruimte te verplaatsen. Het lopen ging moeizaam. Overal waar ik kwam zag ik hetzelfde beeld van drijvend bloed, overblijfselen van iets dat ooit een mens moet voorstellen en hamsters.

Eenmaal aangekomen bij mijn bestemming kwam ik erachter dat ik te laat was. De redactie was al overmeesterd door die jonge knaap in zijn Appie-pakkie. Roderick en Simon waren niet meer te redden terwijl Joni in alle macht probeerde om de rest van de Crew in leven te houden. Cor was aan het onderhandelen met het meesterbrein achter deze aanval die ik later als Nick zou leren kennen. Nick's eisen waren simpel. Hij wilde moderator worden op de Gamed frontpage waardoor hij quote-torens kon verbieden. Daarbij wou hij de Gamescon meemaken en dat Gamed geen aanklacht zou indienen over de door hem geplaatste aanslag, iets wat ik niet had verwacht achter een grootschalige aanval als deze. Cor kon niet anders dan toegeven aan deze bizarre eisen. En zo geschiede het dat Nick moderator werd en mij nog steeds een biertje schuldig is.

Disclamer: Dit verhaal is niet waargebeurd en alle relaties die de gebeurtenissen in het verhaal en de namen hebben met de werkelijkheid zijn toeval en kunnen geen rechten aan worden ontleed. Het verhaal is ontstaan door een redacteur in opleiding die gek is geworden van een dag lang besteden aan zijn Discrete Wiskunde en daardoor even afleiding nodig had. Laat dit een les zijn voor alle moderators in spe die ooit willen werken voor Gamed!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Jun 2013 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Hahaha, dat je dat allemaal onthoud van mij. Dit verhaal ga ik wel bewaren haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jun 2013 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

LOL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Jun 2013 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik moet geen verhalen gaan schrijven onder invloed Het is wel een van mijn slechts geschreven verhalen. Zowel grammaticaal, syntactisch als inhoud zijn in tijden niet zo slecht geweest
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 30 Jun 2013 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Mafusto schreef:
Ik moet geen verhalen gaan schrijven onder invloed Het is wel een van mijn slechts geschreven verhalen. Zowel grammaticaal, syntactisch als inhoud zijn in tijden niet zo slecht geweest


Grammaticaal zeker..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Okt 2013 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252



sorry, late reactie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Okt 2013 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Of trage reactie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hier maar even de trailer posten van Arrow, seizoen 1. Music video met Bring me to life

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Feb 2014 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Sophie is zo overduidelijk de mol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Feb 2014 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Paintskillz schreef:
Sophie is zo overduidelijk de mol

En dat baseer je op... wat precies?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Feb 2014 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Redneckerz schreef:
Paintskillz schreef:
Sophie is zo overduidelijk de mol

En dat baseer je op... wat precies?


Ik hoor meer mensen het zeggen, de kok kent haar persoonlijk trouwens. Maar ze mogen natuurlijk niet doorgeven wie de mol is.. hij zegt het zelf ook trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Feb 2014 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Redneckerz schreef:
Paintskillz schreef:
Sophie is zo overduidelijk de mol

En dat baseer je op... wat precies?


Ik hoor meer mensen het zeggen, de kok kent haar persoonlijk trouwens. Maar ze mogen natuurlijk niet doorgeven wie de mol is.. hij zegt het zelf ook trouwens.

Een kok? En wie bedoel je met ''Hij zegt het zelf ook trouwens.''?

Er zitten wel leuke karakters in deze mol tho.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2014 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Hey daar!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2014 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Hiya
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2014 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

hoi enzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group