Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
E-man BerichtGeplaatst: 27 Feb 2013 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Mafusto schreef:
E-man schreef:
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHA

Ik heb plezier!


Heel toevallig naar Ajax-Az gekeken?


hoe raad je het zo Wat vind jij van de leave van Steve eigenlijk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 27 Feb 2013 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Nin007 schreef:
D: is dus echt weg gegaan. Ik vind het wel jammer moest vaak wel om hem lachen met ze rage buien. De mensen tegenwoordig in de clubs. :')

Hij is wel terug actief op fok
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Feb 2013 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
E-man schreef:
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAHAHAHA

Ik heb plezier!


Heel toevallig naar Ajax-Az gekeken?

Hilarische uitslag. Ik zie ze straks nog europees voetbal spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

streetfighter schreef:
Nin007 schreef:
D: is dus echt weg gegaan. Ik vind het wel jammer moest vaak wel om hem lachen met ze rage buien. De mensen tegenwoordig in de clubs. :')

Hij is wel terug actief op fok


Misschien kan hij beide fora's niet aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:

Misschien kan hij beide fora's niet aan?

Best wel raar dan dat hij zon ''troll'' site als Fok wel kan handelen en een redelijk gedegen site als Gamed niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 03:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

@voetbal

http://eredivisielive.nl/eredivisie/statistieken/stand/

is 9/10 keer ook hilarisch. ha-ha!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 05:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Redneckerz schreef:
Nickdhnick schreef:

Misschien kan hij beide fora's niet aan?

Best wel raar dan dat hij zon ''troll'' site als Fok wel kan handelen en een redelijk gedegen site als Gamed niet.


Ik heb hem dan ook nog nooit begrepen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:
@voetbal

http://eredivisielive.nl/eredivisie/statistieken/stand/

is 9/10 keer ook hilarisch. ha-ha!

Dude, je wens is uitgekomen, Cor heeft een draadje over je shoutbox gemaakt Lees het dan! [typische fok reactie] Gaat hij hier een beetje lopen posten, autist! [/typische fok reactie]

Nickdhnick schreef:

Ik heb hem dan ook nog nooit begrepen.

Tja, we kunnen alleen maar gissen naar wat dat is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

http://xat.com/gamednl

I'm just gonna leave this out here
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Krijg geen chatbox
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 07:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Redneckerz schreef:

Ten eerste mag je toon iets minder. We hebben het immers over specs, niet op de manier hoe deze worden gegeven. Wat Microsoft in de conference heeft gezegd zijn inderdaad globale dingen, maar iets concreter weten we wel iets meer. En ja, specs zijn veelal droge cijfers. Er zijn wel verschillen, maar zoals gezegd, dat is een behoorlijk technisch verhaal.


Volgens mij begon jij met het verwijten dat ik mijn standpunten aan het verdraaien zou zijn... En daarbij valt de toon van mijn post ook wel mee. De dingen die MS tijdens de confo zei, zijn niet te classificeren als specs. Nu begin je alweer te beweren dat die grootspraak van MS specs te noemen De specs die nu bekent zijn, zijn enkele uren later pas vrijgegeven. En verder weten we concreet niet veel meer zolang MS de officele species niet aanpast. De specs waar jij mee aan komt zetten zijn geen officiële specs. Zolang MS die niet bevestigd kan er altijd nog wat anders in zitten.
Redneckerz schreef:

Met 32 mb embedded ram is natuurlijk wel wat leuks mogelijk. Een blok supersnel geheugen waar je een iedere vorm van data kan toeschrijven wanneer je wilt.. Exclusives kunnen hier zeker van profiteren.

Ook dit heb ik ook nooit anders beweerd. Ik zeg nergens dat die EDRAM geen toegevoegde waarde kan hebben. Ik zeg letterlijk dat we niet weten hoeveel extra waarde dit is, juist doordat er nu andere hardware en constructie wordt toegepast in de One ivm de 360.

Redneckerz schreef:

Ik denk niet dat de Xone een uniform geheugenbeheer heeft zoals de PS4. Daar staat wel dat EDram tegenover, uiteraard.

Weer speculatie.

Redneckerz schreef:

Deze kan je vinden op Digital Foundry van Eurogamer. Richard Leadbetter is daar de persoon die toelichting geeft op het technische vlak van zulke dingen, al moet het uiteraard met een klein korreltje zout worden genomen.

Zoals ik hierboven ook al heb aangegeven, zijn de specs niet door MS bevestigd dus zijn dit geen specs waar je vanuit kan gaan. Ook al zijn ze nog zo waarschijnlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:

Volgens mij begon jij met het verwijten dat ik mijn standpunten aan het verdraaien zou zijn... En daarbij valt de toon van mijn post ook wel mee.

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, want ik heb dat nergens beweerd.

Mafusto schreef:

De dingen die MS tijdens de confo zei, zijn niet te classificeren als specs. Nu begin je alweer te beweren dat die grootspraak van MS specs te noemen De specs die nu bekent zijn, zijn enkele uren later pas vrijgegeven. En verder weten we concreet niet veel meer zolang MS de officele species niet aanpast. De specs waar jij mee aan komt zetten zijn geen officiële specs. Zolang MS die niet bevestigd kan er altijd nog wat anders in zitten.

Klopt. Maar je vroeg in eerste instantie om specs over wat voor soort RAM er in zou zitten en dergelijke. Vervolgens krijg je daar een antwoord op, en is jouw reactie: ''Ja, maar dat zijn geen officiele specs, want we weten nog niks.'' Tuurlijk weten we van MS nog niks. Digital Foundry is echter een betrouwbare bron mooie samenvattingen van het geheel geeft. Waarschijnlijk zal er op E3 meer bekend worden.

Mafusto schreef:

Ook dit heb ik ook nooit anders beweerd. Ik zeg nergens dat die EDRAM geen toegevoegde waarde kan hebben. Ik zeg letterlijk dat we niet weten hoeveel extra waarde dit is, juist doordat er nu andere hardware en constructie wordt toegepast in de One ivm de 360.

Ik geef alleen maar voorbeelden aan wat voor extra waarde die EDRAM kan hebben, zoals vrijwel gratis AA. Ik ondermijn je bewering nergens.

Mafusto schreef:

Weer speculatie.

Als het DDR3 geheugen is lijkt het mij sterk dat deze hetzelfde gaat doen als het GDDR5 geheugen van Sony. DDR3 is niet zo flexibel.
EDIT: Overigens is DDR3 geheugen confirmed.

Mafusto schreef:

Zoals ik hierboven ook al heb aangegeven, zijn de specs niet door MS bevestigd dus zijn dit geen specs waar je vanuit kan gaan. Ook al zijn ze nog zo waarschijnlijk.

Dus wat verlang je nu? Concrete specs?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nou, Xone is leuk voor amerikaanse markt. Enige manier om mij nog te overtuigen zijn de games. Al die extra services hoef ik niet, ben ook benieuwd in hoeverre dat in Europa door te zetten is. Kinect? Het gaat prima op de controller. Tenzij ze groundbreaking dingen neer kunnen zetten met de Kinect, maar nu is het gewoon gimmick 2.0
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Redneckerz schreef:

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, want ik heb dat nergens beweerd.

Hier...
Redneckerz schreef:
Zoals je zelf al aanhaalt in je bron weten we ook nog niet echt wat er mogelijk is, sans Killzone Shadow Fall. Ik snap daarom ook niet dat je je eerst afvraagt wat voor RAM en dergelijke erin zit, en wanneer dit gegeven wordt, zeg je: ''Het zegt nog niks over de prestaties.'' Er zijn weldegelijk specs, maar de resultaten daarvan zie je nu nog niet terug in wat MS heeft laten zien.


Redneckerz schreef:

Klopt. Maar je vroeg in eerste instantie om specs over wat voor soort RAM er in zou zitten en dergelijke.

Jij wil echt niet lezen, hè. Ik heb nooit om de specs gevraagd. Rene zei dat MS tijdens de conferentie de specs hadden vrijgegeven waarop ik vroeg welke specs dat volgens hem waren. Dit verhaal heb ik je ook al eerder verteld...

Redneckerz schreef:
Vervolgens krijg je daar een antwoord op, en is jouw reactie: ''Ja, maar dat zijn geen officiele specs, want we weten nog niks.'' Tuurlijk weten we van MS nog niks. Digital Foundry is echter een betrouwbare bron mooie samenvattingen van het geheel geeft. Waarschijnlijk zal er op E3 meer bekend worden.

Een betrouwbare site hoeft niet te betekenen dat alle info juist is. Zoals ik al meerdere keren aangeef is er op de Ram na niks bekent gemaakt over de specs door MS zelf. Ik zeg nergens dat de specs die VGLeaks (waar ook Digital Foundry haar info vandaan heeft) niet kloppen dus leg je me hier ook nog eens woorden in mijn mond.... Ik heb toch letterlijk gezegd dat de info niet 100% klopt omdat MS nog geen specs heeft vrijgegeven... Sterker nog, ik heb letterlijk gezegd dat de VGLeaks specs zeer wss de specs zijn die erin zitten.

Redneckerz schreef:

Ik geef alleen maar voorbeelden aan wat voor extra waarde die EDRAM kan hebben, zoals vrijwel gratis AA. Ik ondermijn je bewering nergens.

Ik zeg nergens dat hetgeen jij beweert niet zou kloppen, dus wat wil je hiermee?

Redneckerz schreef:

Als het DDR3 geheugen is lijkt het mij sterk dat deze hetzelfde gaat doen als het GDDR5 geheugen van Sony. DDR3 is niet zo flexibel.
EDIT: Overigens is DDR3 geheugen confirmed.

Verkeerd gelezen. Ik las niet over het hoofd.

Redneckerz schreef:

Dus wat verlang je nu? Concrete specs?

Ik verlang helemaal niks en wil je vriendelijk verzoeken om je niet met een discussie te bemoeien als je niet alles gelezen hebt en daardoor zomaar conclusies gaat trekken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:

Hier...

Ik noem het niet echt een verwijt. Ik vroeg mij dat werkelijk af. Verwijten heeft zon negatieve resonatie.

Mafusto schreef:

Jij wil echt niet lezen, hè. Ik heb nooit om de specs gevraagd. Rene zei dat MS tijdens de conferentie de specs hadden vrijgegeven waarop ik vroeg welke specs dat volgens hem waren. Dit verhaal heb ik je ook al eerder verteld...

Je eerste regel mag je van mij weglaten. Frustraties kan je het beste per PM uiten, mocht dat nodig zijn.

Mafusto schreef:

Een betrouwbare site hoeft niet te betekenen dat alle info juist is. Zoals ik al meerdere keren aangeef is er op de Ram na niks bekent gemaakt over de specs door MS zelf. Ik zeg nergens dat de specs die VGLeaks (waar ook Digital Foundry haar info vandaan heeft) niet kloppen dus leg je me hier ook nog eens woorden in mijn mond.... Ik heb toch letterlijk gezegd dat de info niet 100% klopt omdat MS nog geen specs heeft vrijgegeven... Sterker nog, ik heb letterlijk gezegd dat de VGLeaks specs zeer wss de specs zijn die erin zitten.

Zoals gezegd, we gaan het zien op de E3. We weten beiden nog van niks, al ben ik wat meer overtuigd van de speculatieve specs dan jij. We zitten in ieder geval op dezelfde lijn, me dunkt.

Mafusto schreef:

Verkeerd gelezen. Ik las niet over het hoofd.

Ik kan niet lezen in welke context ik deze in moet plaatsen, dus laat ik het daarbij.

Mafusto schreef:

Ik verlang helemaal niks en wil je vriendelijk verzoeken om je niet met een discussie te bemoeien als je niet alles gelezen hebt en daardoor zomaar conclusies gaat trekken.

Ik heb de discussie tussen jou en Rene gelezen. Bovendien is het forum een discussieplaats waar ruimte moet zijn voor een iedere mening, en daar valt dus ook die van jou onder.

De reden dat ik er niet diep op in ga is omdat het anders een principe kwestie wordt waarin we elkaar gaan lopen overtuigen van ons eigen gelijk. Ik denk zo over de specs, jij denkt daar anders over, en dat zijn nu net de belangrijkste punten van een forum

PS: Digital Foundry heeft nu ook zijn blik gegeven op de specs, is misschien wel leuk leesvoer: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-spec-analysis-xbox-one
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Redneckerz schreef:

Ik noem het niet echt een verwijt. Ik vroeg mij dat werkelijk af. Verwijten heeft zon negatieve resonatie.
Dan mag jij je wel eens anders gaan uiten, aangezien je toon in die quote erg negatief was.

[quote="Redneckerz"]
Je eerste regel mag je van mij weglaten. Frustraties kan je het beste per PM uiten, mocht dat nodig zijn. Dit zijn geen frustraties, maar iets wat ik me af aan het vragen ben. Zeker als je dan ook nog eens de assumpties maak dat ik de specs zou willen weten, terwijl de post van Rene er vlak boven stond en ik al meerdere malen heb aangegeven dat de specs die op de confo bekent gemaakt zijn niet vallen onder de noemer specs, maar onder het kopje grootspraak.

Redneckerz schreef:

Zoals gezegd, we gaan het zien op de E3. We weten beiden nog van niks, al ben ik wat meer overtuigd van de speculatieve specs dan jij. We zitten in ieder geval op dezelfde lijn, me dunkt.

Je zegt nu precies hetzelfde als ik al een paar posts lang aan het zeggen ben. Waarom moest je me dan enkele post geleden nog woorden in mijn mond leggen?
[quote="Redneckerz"]
Mafusto schreef:

Verkeerd gelezen. Ik las 'niet' over het hoofd.

Ik kan niet lezen in welke context ik deze in moet plaatsen, dus laat ik het daarbij.[/qoute] Gefix'd


Redneckerz schreef:

Ik heb de discussie tussen jou en Rene gelezen. Bovendien is het forum een discussieplaats waar ruimte moet zijn voor een iedere mening, en daar valt dus ook die van jou onder.
Wil je hier niet zo neerbuigend doen?
Redneckerz schreef:

De reden dat ik er niet diep op in ga is omdat het anders een principe kwestie wordt waarin we elkaar gaan lopen overtuigen van ons eigen gelijk. Ik denk zo over de specs, jij denkt daar anders over, en dat zijn nu net de belangrijkste punten van een forum

Het punt is dat je nu wel een discussie de-railed omdat je er vanuit ging dat ik de specs wou hebben.
Redneckerz schreef:

PS: Digital Foundry heeft nu ook zijn blik gegeven op de specs, is misschien wel leuk leesvoer: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-spec-analysis-xbox-one

Al is wat uitgeruster ben, is de kans groot dat ik het artikeltje vandaag nog even doorlees.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:

Dan mag jij je wel eens anders gaan uiten, aangezien je toon in die quote erg negatief was.

Mijn excuus als jij dat als erg negatief ervaart.

Mafusto schreef:

Dit zijn geen frustraties, maar iets wat ik me af aan het vragen ben. Zeker als je dan ook nog eens de assumpties maak dat ik de specs zou willen weten, terwijl de post van Rene er vlak boven stond en ik al meerdere malen heb aangegeven dat de specs die op de confo bekent gemaakt zijn niet vallen onder de noemer specs, maar onder het kopje grootspraak.

Zoals gezegd: Het staat je vrij je mening hierover op PM te uiten, dan zal ik aldaar op je reactie ingaan.

Mafusto schreef:

Je zegt nu precies hetzelfde als ik al een paar posts lang aan het zeggen ben. Waarom moest je me dan enkele post geleden nog woorden in mijn mond leggen?

Zie hierboven.

Mafusto schreef:

Wil je hier niet zo neerbuigend doen?

Ik vind het niet neerbuigend, maar laat ik het zo zeggen: Jouw mening is net zo relevant als die van mij.

Mafusto schreef:

Het punt is dat je nu wel een discussie de-railed omdat je er vanuit ging dat ik de specs wou hebben.

De discussie staat nu wel in het goede topic maar je hebt gelijk. Mijn aanname in deze was onjuist.

Mafusto schreef:

Al is wat uitgeruster ben, is de kans groot dat ik het artikeltje vandaag nog even doorlees.

Er wordt veel in bevestigd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jun 2013 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Paintskillz schreef:
http://xat.com/gamednl

I'm just gonna leave this out here
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 10 Jun 2013 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

http://xat.com/gamednl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Hoe gaat ie jongens, nog enige bekenden hier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Natuurlijk, ik ben er nog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Dnarbeis schreef:
Hoe gaat ie jongens, nog enige bekenden hier?


Het gaat wel.

Alles goed aan jouw kant? :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Dnarbeis schreef:
Hoe gaat ie jongens, nog enige bekenden hier?


Ben ik bekend?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Dnarbeis schreef:
Ah, met mij alles goed hoor. Ja ik ken jullie alle 3 nog hoor. Enige nieuwe dingen die ik moet weten omtrent dit forum?


Nee hoor, gezelligheid staat voorop, maar dat was altijd al
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group