Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
nightwarrior BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 13:33    Onderwerp: Goede, NIET Turn-Based rpg voor de DS? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2008
Berichten: 101

Ik heb een poosje een DSi maar de enige game die ik er op speel is toch wel GTA Chinatown Wars. RPG's vind ik ook vet maar de meeste zijn Turn-Based op de DS. Weet iemand nog goede niet Turn-Based rpg's? Turn Based rpg's gaan te traaaag. (Final Fantasy Crystal Chronicles heb ik al)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

ik ken ook niet echt van dat soort RPGs voor de DS maar eind dit jaar
komt Kingdom Hearts 358/2 Days uit
die is wel donders gaaf

jij zij ik heb FF CC al welke is dat
FF CC Echoes of Time of
FF CC Ring of Fates
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

lunar knights en The World Ends With You zijn echt heel goede spellen, en allebei niet turn-based, maar een nieuw concept. lunar knights is een soort open-world achtige dungeon-based rpg, en the world ends with you valt niet zo 1 2 3 uit te leggen, die moet je gespeeld hebben.

Final Fantasy XII: Revenant Wings is ook een hele goede real-time rpg/strategy game.

etrian Odyssey vind ik zelf ook heel erg goed, wel turn-based, maar de jongens van Atlus hebben er toch nog een goed tempo in gehouden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Euhm is Chrono Trigger ook NIET Turnbased ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Pokémon: Mystery Dungeon, zelf vond ik erg verslavend. Je moet welliswaar van Pokémon houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akatora BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Goede vinden zal moeilijk worden...


Dan zou ik eerder een actiegame gaan zoeken.

Je kunt hier toevallig niet aan komen?
http://www.youtube.com/watch?v=yfa1WN52uqU&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=L3PvG1FJkok
http://www.youtube.com/watch?v=JmlcDzA03FI
http://www.youtube.com/watch?v=stXE_Dj8SMs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nightwarrior BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2008
Berichten: 101

@dantekloon
FF CC Echoes of Time
Kingdom Hearts kan je al downloaden als rom in het japans maar te ingewikkeld :p
@Kurosaki01
Hou niet van pokemon maar is meestal ook turn based :p
@cecilffiv
Chrone Trigger is turn based

OT:
Bedankt voor de reacties, TWEWY Spreekt me niet zo aan, Lunar Knights en Final Fantasy XII: Revenant Wings ga ik denk 'k maar proberen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akatora BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Ik zou allleen Lunar Knights checken in plaats van Revenant Wings, als je niet eens van trage Turnbased RPG's houdt.
Perfecte spellen voor jou lijken mij dan Action Games met RPG elementen zoals DMC, Dissidia, KH, Gundam, GOW en Ninja Gaiden.

Ninja Gaiden is ook op de DS, volgens mij de 3de filmpje van de door mij geposte Youtubelinks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nightwarrior BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2008
Berichten: 101

Akatora schreef:
Ik zou allleen Lunar Knights checken in plaats van Revenant Wings, als je niet eens van trage Turnbased RPG's houdt.
Perfecte spellen voor jou lijken mij dan Action Games met RPG elementen zoals DMC, Dissidia, KH, Gundam, GOW en Ninja Gaiden.

Ninja Gaiden is ook op de DS, volgens mij de 3de filmpje van de door mij geposte Youtubelinks.


Ninja Gaiden heb ik al en die is inderdaad tof :p
Is RW dan turn-based?

Je bedoeld FF Dissidia op de psp? Die heb ik al in het japans :p chille game.
En God of War Chains of Olympus heb ik al 2 keer uitgespeeld op de PSP, korte game jammergenoeg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akatora BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

nightwarrior schreef:
Akatora schreef:
Ik zou allleen Lunar Knights checken in plaats van Revenant Wings, als je niet eens van trage Turnbased RPG's houdt.
Perfecte spellen voor jou lijken mij dan Action Games met RPG elementen zoals DMC, Dissidia, KH, Gundam, GOW en Ninja Gaiden.

Ninja Gaiden is ook op de DS, volgens mij de 3de filmpje van de door mij geposte Youtubelinks.


Ninja Gaiden heb ik al en die is inderdaad tof :p
Is RW dan turn-based?

Je bedoeld FF Dissidia op de psp? Die heb ik al in het japans :p chille game.
En God of War Chains of Olympus heb ik al 2 keer uitgespeeld op de PSP, korte game jammergenoeg



Nee, maar het is eerder een RTS dan een RPG.

Phantasy Star Zero is er ook nog, maar die komt waarschijnlijk niet dit jaar uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kaart BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Sep 2009
Berichten: 84

Probeer anders eens 1 v.d. Castlevania's voor de DS. Het zijn geen echte RPG's, maar hebben wel RPG achtige elementen (zoals levels en gear gainen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stroopwafeltje BerichtGeplaatst: 04 Dec 2009 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Dec 2009
Berichten: 12

from the abyss
summon night twin age
megaman battle network 5 double team
megaman starforce series
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group