Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 12:48    Onderwerp: Grand Slam Tennis: Usernames & Discussie Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Hallo!

Hier kan je je naam posten die je gebruikt voor online-games van grand slam tennis, zodat we elkaar toe kunnen voegen aan de vriendenlijst en een potje tegen elkaar kunnen spelen. Als er genoeg mensen zijn zouden we wel eens een tournooitje kunnnen organiseren . De lijst van namen zet ik in de comment hieronder. Ik moet zelf nog wel eerst even wat meer oefenen , ik heb het spel pas 1 dagje . Verder is er ook ruimte voor discussie over het spel.

Groeten, Louis Tinner


Laatst aangepast door Louis Tinner op 24 Jul 2009 20:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Namen:

Senrii
LouisTinner
Snaa
DeKunsks


Laatst aangepast door Louis Tinner op 28 Jul 2009 17:49; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Senrii.

Ik speel de game zelf niet meer zoveel, maar mijn moeder is echt verslaafd . Ze speelt wel zonder MotionPlus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Ha de eerste is al binnen, ik heb zelf nog geen account aangemaakt, maar dat ga ik vanavond wel even doen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ik kan vanavond, morgen of de hele week wel even online spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Haha, ik moet toch echt eerst nog een beetje oefenen , anders wordt ik zo dik ingemaakt. Speel jij met nunchuck?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Yup. Ik heb zojuist Wimbledon gewonnen (voor de eerste keer).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Zo ook even een account aangemaakt. Nu eerst maar eens even oefenen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Ik heb je iig uitgenodigd sjembo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Sta nu 14-6, met nunchuck is de enige manier om goed te kunnen spelen. Maar het is echt een supervetspel We moeten binnenkort maar eens een potje doen simon, wat denk je ervan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ik vind het best. Mijn online single score is niet al te best (5-5 iirc), maar ik speelde vooral dubbels met een vriend, ander account.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Aha, ik speel ook redelijk vaak dubbels (zowel met LouisTinner en DeKunsks) Wat is je dubbelaccount? Dan kan ik die ook toevoegen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group