Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga je Wii sports resort kopen?
Ja
40%
 40%  [ 6 ]
Nee
60%
 60%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 15

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Akatora BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Gymles?
Je bedoelt zeker Bully op 360??
Oh, ik wist niet dat je zoveel keuze had tijdens het Gymen in Bully.
Achja ik heb ook alleen de Ps2 versie gespeeld.
Daar kon je alleen maar Wrestling en Baseball spelen.


Maarre een klein geheimpje mijn persoonlijk voorkeur was toch kindjes inelkaar meppen met een paraplui.
http://www.youtube.com/watch?v=JlYuEFKOp6A

Maar Bully is dus ook op de WII.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Welpiehater BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jun 2009
Berichten: 19

Louis Tinner schreef:
Akatora schreef:
Pingpong is wel vette spel.
Effe wat filmpjes van opzoeken.


Op IGN staan filmpjes hoe die gast de wiimote bestuurd terwijl je ziet wat er ingame gebeurd, geeft een goed beeld. Er zijn ook wel video reviews voor als je niet echt zin hebt om te lezen


Het schijnt dat pingpong inderdaad goed werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Achja ik ga hem halen ik koop er zelfs een 2e M+ bij.

Gaat me ongeveer 60 Euro kosten Wii Sports 2 plus 2 M+.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

@kurosaki: Dan moet je eigenlijk Grand Slam tennis halen... ookal is de bundel met WM+ uitverkocht, ze zijn nu alleen los verkrijgbaar... Maar het is een supercool spel, heb er veel lol mee iig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
superspiderman BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2009
Berichten: 3

Mijn lijkt het een erg saus spel!! Gewoon lekker even tussendoor spellen, is toch relaxed!! Ik ga hem misschien nog kopen!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shiga BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2009
Berichten: 10

Ik zag dat er een tijdelijk actie was van de game voor 40 euro op gamedumper.nl
Misschien wel leuk als toch van plan bent om het spel te halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Louis Tinner schreef:
@kurosaki: Dan moet je eigenlijk Grand Slam tennis halen... ookal is de bundel met WM+ uitverkocht, ze zijn nu alleen los verkrijgbaar... Maar het is een supercool spel, heb er veel lol mee iig


Het probleem is dat ik tennis niet zoveel aan vindt.^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 01:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

De game is overigens onwijs vet voor de geďnteresseerde. Er is geen een sportspel waar ik niks aan vind. Het enigste probleem is dat je snel last krijgt van je armen. M+ maakt je Wiimote een klein beetje zwaarder en na een paar uur gamen voel je dat ook wel. Ook is het intensief werk als je bijvoorbeeld gaat roeien, fietsen en wakeboarden.

Ten opzichte van deel 1 vergen de sporten ook veel meer energie heb ik het idee. Je zal dus meer aan zweten. Over de M+ ben ik tevreden, het werkt erg goed. Vooral bij boogschieten zie je de nauwkeurigheid. Pas wel op als je veel gaat boogschieten dat je armen best zwaar gaan worden.

Al met al is dit een goede game. Vergelijken met deel 1 is niet relevant, omdat dankzij Wii Sports Resort deel 1 ver naar de achtergrond geschoven is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Slechterik BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Aug 2009
Berichten: 11

Ik heb hem. Erg leuk om met je familieleden/vrienden te spelen. Alleen kun je het ook doen. Lekker record verbreken.
Motion+ doet het wel aardig goed.

Table Tennis is erg gaaf.
Wakeboarding ook.
Swordsplay is ook wel grappig.

Voor de rest vind ik het een beetje flut uitgewerkt.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 12 Aug 2009 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Reactie op review: http://www.gamed.nl/view/63800

Louis Tinner op 12-08-2009 om 10:03 [Niv: 63 / Exp: 3141]
Beetje laat deze review maar goed, wel goede beschrijvingen in de review.

Tafeltennis Zwaardvechten Boogschieten (adem inhouden, zo gevoelig is ie) Frisbee (dog en golf) Bowlen (100 pin bowlen high score is 2597 ) en Golf de vetste games. Dat betekend 6 hele vette zeer goed werkende en verslavende spelletjes (echt 1 op 1 wat een hele ervaring is).

Verder is Airsports eigenlijk ook best lachen, de vliegtuigjes besturen zeer goed, wakeboarden voor even. Alleen fietsen, kanoeen en jetski is niet echt cool of zo..

Maar goed, wat iedereen waarschijnlijk wel weet of kan raden, is dat dit spel vooral draait om multiplayer (Over onternet zou cool zijn geweest, maar local blijft toch het vetste). Heb al veel nachten achter de rug met dit spel en er gaan er nog vele komen
Vandaar dat ik de replaywaarde wel aan de lage kant vind, puur voor de 'hoevaakheid' dit spel in de wii zal belanden als er vrienden over de vloer zijn. Het gameplay cijfer is veel te laag, want voor de 6 vetste sporten is besturing gewoon simpelweg een 10 waard, nog nooit heeft een spel zo'n besturing gehad, fantastisch om voor het eerst te ervaren. De andere mindere sporten krijgen een lager punt.

De totale score vind ik toch wat laag vergeleken met andere games die hoger krijgen, maar die je zo weer vergeten bent of nooit meer speelt en al helemaal niet de impact hebben als van het spelen van Wii Sports Resort.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group