Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende  
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 20 Dec 2013 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Als je Mobo kapot is kan je altijd proberen hem even in de oven te leggen. Als er sommige delen kapot zijn gegaan dan kan je door het verwarmen die kapotte dingen weer aan elkaar smelten (no joke). Al hoewel ik niet denk dat dit bij jou gaat werken. Is je voeding wel goed genoeg, als hij af en toe uitviel dan kan hrt best zijn dat je een groter wattage mort nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Dec 2013 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Redneckerz schreef:
scorpio23-b schreef:
Ja volgens mij wel.
Wat ik vergeten ben te zeggen is dat mijn pc uitviel zomaar regelmatig.
Dus ik dacht dat het mijn cpu was.
Na het vervangen van de koelpasta gaat hij niet meer aan en geen beeld. Plus de 3 lichtjes.

Koelpasta vervangen luistert heel nauw en is 1 van de weinige dingen bij het fixen van een PC dat als je dit fout doet, je erg veel risico's loopt.

Ontkoppel de stroom en bekijk je processor. Heb je er teveel koelpasta op gedaan? Dikke kans dat dit de boosdoener is.

Je kan proberen het overvloedige deel van de koelpasta eraf te halen (Met een schraper of met terpentine of alcohol), maar ik ben bang dat je oftewel je CPU oftewel je moederbord hebt verknald.

Heeft de CPU zwarte plekjes? Probeer die CPU in een andere PC te monteren.


Heb netjes een koreltje rijst aan koelpasta gebruikt.
Uitgesmeerd met een pasje.
Dus lijkt me niet dat dat het is.

Verder zijn er geen brand of Zwarte plekken te vinden op me moederbord.
Heb via marktplaats een nieuwe videokaart gekocht en hopelijk krijg ik de volgende week binnen.

Sorry voor de late reactie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Ik heb een vraag over de Ipad. Ik heb nu 75 apps op me ipad, maar al die apps inclusief nieuwe die ik download worden ook op pc via iTunes gedownload. Kun je dit uitzetten, heb namelijk geen behoefte aan een back-up en heb al weinig storage op mijn laptop (200GB)?

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Via itunes je ipad selecteren en dan synchroniseren via wifi uitschakelen.

En op je ipad ga je naar instellingen, itunes en appstore, automatische downloads uitschakelen voor je muziek, apps etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb ik op de ipad bij appstore automatisch downloaden muziek en apps uitgezet, maar dit geld volgens mij voor downloaden naar de ipad. Het instellingmenu kan ik eigenlijk niet vinden op de pc in iTunes?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Kan zijn dat je je ipad even moet aansluiten via een kabel. Dan klik Je op je ipad en het eerste beste overzicht pagina en dan naar onder scrollen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Heb het gevonden, bedankt, vind iTunes wel irritant, als ik bv op de store klik, weet ik niet meer hoe ik dan weer terug naar bibliotheek kan enzo, ik doe dan ipad aansluiten om bibliotheek weer tevoorschijn te toveren. Maar moest dus apps verwijderen op PC, omdat ik maar weinig mb over had. Maar het is volgens mij niet helemaal gelukt, hij probeert nogsteeds te synchroniseren en apps te downloaden uit de appstore als ik mijn ipad aansluit. Zie ik dat ik weer 1 GB verloren heb, is het wel mogelijk om het uit te zetten? Of hoort het zo dat de Apps ook als backup op PC moeten staan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ipad aansluiten, en dan in itunes met je rechter muisknop op je ipad klikken en dan automatisch synchroniseren uitschakelen. Als dat nog werkt, heb ik lang geleden gedaan in de oudere versie van itunes. Kan ook zijn dat het 'apps niet automatisch overzetten' heet. Heb even geen pc tot mijn beschikking.

Ook kan je in het overzichtsscherm van je ipad in itunes je reserve kopie verwijderen.

Apple maakt alles heel mooi, maar alleen zoals zij dat willen xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Is idd niet altijd even makkelijk . Rechtermuisklik op ipad werkt niet . En volgens mij kan je tegenwoordig reservekopie ook niet meer uitzetten bij overzicht, ik zie alleen dat ook via de cloud inplaats van pc ook kan, maar niet dat je het ook kan uitvinken.

Op internet kon ik er ook bijna niks over vinden, de meesten willen juist wel synchen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 20 Jan 2014 04:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Zal vanmiddag na werk ff voor je kijken hoe ik het ooit gedaan heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 21 Jan 2014 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Sorry, duurde ff wat langer. Maar ik heb het gevonden.

Je moet naar voorkeuren gaan in iTunes en dan apparaten.



Je kan elke reserve kopie verwijderen, en automatisch synchroniseren uitzetten door het vakje onderin aan te vinken. Alle apps moet je handmatig verwijderen in iTunes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Jan 2014 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Blijf het toch een bijzondere manier van synchroniseren vinden, via je harde schijf. Waarom niet gewoon een back-up kunnen restoren met behulp van gegevens uit de cloud? Lijstje met alle apps, wat data van apps erbij, en dan heb je alles ook compleet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 21 Jan 2014 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Heel erg bedankt. Het is nu gelukt. Echt irritant iTunes.. Maar ik heb nu 3 GB aan apps verwijdert van iTunes pc. Probleem was dat ik 20 GB aan apps heb op mijn Ipad 32 GB, dus probeerde itunes die 20 GB te synchen met PC. Maar heb maar een harde schijf van 230 GB en heb geen zin om de HDD te vervangen. En games zijn a gauw 10 tot 20 GB, en kan de ruimte dus wel gebruiken voorals bv GTA V op PC verschijnt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Jan 2014 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

AltairJack schreef:
Heel erg bedankt. Het is nu gelukt. Echt irritant iTunes.. Maar ik heb nu 3 GB aan apps verwijdert van iTunes pc. Probleem was dat ik 20 GB aan apps heb op mijn Ipad 32 GB, dus probeerde itunes die 20 GB te synchen met PC. Maar heb maar een harde schijf van 230 GB en heb geen zin om de HDD te vervangen. En games zijn a gauw 10 tot 20 GB, en kan de ruimte dus wel gebruiken voorals bv GTA V op PC verschijnt.

Als het over IOS games gaat: Die zijn geen 10 tot 20 GB. Verre van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Jan 2014 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Op Android zijn genoeg games te vinden die enkele gig met gemak overschrijden. Die zullen wss ook wel op iOS te vinden zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Jan 2014 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Redneckerz schreef:
AltairJack schreef:
Heel erg bedankt. Het is nu gelukt. Echt irritant iTunes.. Maar ik heb nu 3 GB aan apps verwijdert van iTunes pc. Probleem was dat ik 20 GB aan apps heb op mijn Ipad 32 GB, dus probeerde itunes die 20 GB te synchen met PC. Maar heb maar een harde schijf van 230 GB en heb geen zin om de HDD te vervangen. En games zijn a gauw 10 tot 20 GB, en kan de ruimte dus wel gebruiken voorals bv GTA V op PC verschijnt.

Als het over IOS games gaat: Die zijn geen 10 tot 20 GB. Verre van.


20 gig aan apps
pc games zijn al gauw 10 a 20 gb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 21 Jan 2014 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Zoals element zegt 20 gb totaal aan apps. Dus niet 1 app. Veel apps van 500 tot 1 gb. 10 tot 20 gb had ik het over pc games voor op laptop. Gta 4 was bv ook rond 10 gb, zelfs meer volgens mij. Kan dus alle ruimte gebruiken op laptop bij een hardeschijf van 230 gb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 01 Mei 2014 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Heb weer een probleempje.

Zodra ik mijn computer aan zet en op Del druk om naar de bios te gaan start mijn PC zich automatisch opnieuw op.
Wie weet wat dat is ?

Dank je.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Mei 2014 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

scorpio23-b schreef:
Heb weer een probleempje.

Zodra ik mijn computer aan zet en op Del druk om naar de bios te gaan start mijn PC zich automatisch opnieuw op.
Wie weet wat dat is ?

Dank je.


- Doet hij dit ook als je niet op Del drukt of start hij dan gewoon op?
- Probeer eens F2, F3, F5, F8 of ESC. Dat zijn ook toetsen om naar het BIOS te gaan.
- Waarom moet je in het BIOS zitten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 01 Mei 2014 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Heb een nieuwe processor koeler gekocht en wou weten wat de temperaturen zijn.
En ik moest even Turbo boost weer aanzetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Mei 2014 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

scorpio23-b schreef:
Heb een nieuwe processor koeler gekocht en wou weten wat de temperaturen zijn.
En ik moest even Turbo boost weer aanzetten.

Beantwoordt mijn vragen eens?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 01 Mei 2014 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Redneckerz schreef:
scorpio23-b schreef:
Heb een nieuwe processor koeler gekocht en wou weten wat de temperaturen zijn.
En ik moest even Turbo boost weer aanzetten.

Beantwoordt mijn vragen eens?


Mijn antwoord op je laatste vraag is:


Heb een nieuwe processor koeler gekocht en wou weten wat de temperaturen zijn.
En ik moest even Turbo boost weer aanzetten.

Computer start op zonder dat ik op DEL druk.

en als laatste ik heb de andere knoppen nog niet geprobeerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Mei 2014 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Probeer die knoppen eens uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Mei 2014 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Gebruik anders RealTemp of CoreTemp

http://www.techpowerup.com/realtemp/
http://www.alcpu.com/CoreTemp/

Sowieso ga je geen goede metingen krijgen van de temperatuur-lezing in de BIOS. Beste is om het eens met stress-tests en bovenstaande programma's te bekijken.

Enneuh... Niet in je BIOS kunnen geraken is meestal niet gezond

Geeft de PC bepaalde beeps voordat hij herstart of iets dergelijks?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 04 Mei 2014 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

MaartenL schreef:
Gebruik anders RealTemp of CoreTemp

http://www.techpowerup.com/realtemp/
http://www.alcpu.com/CoreTemp/

Sowieso ga je geen goede metingen krijgen van de temperatuur-lezing in de BIOS. Beste is om het eens met stress-tests en bovenstaande programma's te bekijken.

Enneuh... Niet in je BIOS kunnen geraken is meestal niet gezond

Geeft de PC bepaalde beeps voordat hij herstart of iets dergelijks?


Ik weet niet wat het was, maar ik kan weer in de BIOS komen. (Gelukkig )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 22 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group