Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Volgende  
Urkie BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 18:47    Onderwerp: [PC] Algemene PC & Mac Hulp & Vragen Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Heb je een probleem met je computer? Post het dan hier en misschien kunnen de Gamed members wel een oplossing voor je vinden.

EDIT: Ik heb er maar het pc probleem topic van gemaakt.

Notes By Nickdhnick:
Dit topic is vanaf nu bedoeld voor al jouw vragen wat betreft de problemen met je PC/Mac.

Doet je muis het niet meer? Een groene streep op je scherm? Blue Screen of Death bij Windows? (blauw scherm, witte letters) of hele andere dingen die het niet doen?

Je kan hier alles vragen.
Open je toch een nieuw topic? Dan zal ik kijken naar de ernst van het probleem. Bij grote problemen zal het topic blijven staan. Bij kleine problemen zal ik het topic sluiten en zal je het in dit topic moeten zetten.


Laatst aangepast door Urkie op 19 Jul 2009 21:48; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

Opnieuw opstarten al geprobeerd?
En anders gewoon simelweg de drivers opnieuw installeren.

heb e het windows al laten uitzoeken met diagnose the connection, staat daar ergens bij de netwerk instellingen.

wees aub iets specifieker.

't is namelijk al raar dat na sleep van vista er iets mee ophoudt. Ik sluit mijn laptop zo één keer in de maand af. En dan alleen maar om updates te installeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Urkie BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Sjoerd van der Meer schreef:
Opnieuw opstarten al geprobeerd?
En anders gewoon simelweg de drivers opnieuw installeren.

heb e het windows al laten uitzoeken met diagnose the connection, staat daar ergens bij de netwerk instellingen.

wees aub iets specifieker.

't is namelijk al raar dat na sleep van vista er iets mee ophoudt. Ik sluit mijn laptop zo één keer in de maand af. En dan alleen maar om updates te installeren.


Citaat:
Dus ik heb alles geprobeerd om mijn internet terug te krijgen


Dat betekent dat ik alles al geprobeerd heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Urkie BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Zet maar op slot, heb de stroom er voor 5 minuten afgehaald (de stekker er dus uit) en nu werkt aller weer zo als het hoord.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ik heb met RC1 van Win7 ook wel eens problemen met m'n internet. Wat altijd helpt is de netwerkadapter uitschakelen en dan weer inschakelen.

In win7 in de tray rechtermuisknop op het netwerk icoontje, network and sharing center, adapter settings, rechtermuisknop op je netwerkadapter, disable, dan weer enable.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akatora BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Zulke lame problemen komen toch altijd voor bij Windows?
Random Crashes Et cetera.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

ok, ik heb echt het kutste probleem ooit:

toen ik vanochtend mijn pc en externe hdd aanzette, wilde mijn pc de hdd niet meer herkennen, maar hij blijft wel een "ik heb een usb-ding gevonden"-geluidje maken. hij blijft ook de hele tijd geluid maken alsof ie aan het opstarten is, een zacht, steeds harder worden gezoem en op het eind een klikje, en dat blijft ie herhalen.

een klasgenoot van mij beschreef het als een head-on crash oid, en dat zou betekenen dat ik mijn 400 gig aan data kwijt ben....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

BeWario schreef:
ok, ik heb echt het kutste probleem ooit:

toen ik vanochtend mijn pc en externe hdd aanzette, wilde mijn pc de hdd niet meer herkennen, maar hij blijft wel een "ik heb een usb-ding gevonden"-geluidje maken. hij blijft ook de hele tijd geluid maken alsof ie aan het opstarten is, een zacht, steeds harder worden gezoem en op het eind een klikje, en dat blijft ie herhalen.

een klasgenoot van mij beschreef het als een head-on crash oid, en dat zou betekenen dat ik mijn 400 gig aan data kwijt ben....


Al op een andere pc geprobeerd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 08:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Nog niet, ik zal het zo eens proberen als ik terug ben van de tandarts.

EDIT: ik heb nog even de hdd beneden op de pc aangesloten, maar daar gaf hij precies dezelfde foutmelding: dit apparaat kan niet gestart worden (code 10). ik heb nog even gegoogled, en een aantal andere mensen hadden een vergelijkbaar probleem, alleen deed bij hen niks het meer, terwijl ik nog allemaal geluidjes hoor alsof hij in een opstartloop zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

ik heb geen geluid meer via men internet browser bv youtube en maar als ik muziek van mijn hdd afspeel heb ik wel nog geluid
kan iemand mij hiermee helpen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

streetfighter schreef:
ik heb geen geluid meer via men internet browser bv youtube en maar als ik muziek van mijn hdd afspeel heb ik wel nog geluid
kan iemand mij hiermee helpen


Welke OS gebruik je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Windows XP service pack 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

hmm dan weet ik t niet precies, maar ik stel voor om bij je volume mixer (rechts onder) te kijken of al je programma's wel geluid mogen geven. En anders controll panel (configuratie scherm) en dan bij geluid je instellingen checken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Bedankt ik zal dat eens proberen en als het niet helpt ga ik hem eens afsluiten en opnieuw opstarten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Zanar BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2007
Berichten: 452

Ik heb een probleem:

Sinds vandaag toont mijn laptop de fout dat als ik iets kopieer/knip/plak/verwijder de 'progress bar' en het venster waar ik op dat moment in werk vastloopt en met taakbeheer moet worden gesloten. De handeling wordt verder wel uitgevoerd maar door dat het vastloopt is dat ook het enige wat ik verder kan doen in dat venster. Dit gebeurd ook als ik bv. een nieuwe map aanmaak.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan fixen? Want 10x taakbeheer gebruiken als ik alleen al even mijn documenten wil ordenen is nogal vervelend.

Mijn OS is Windows Vista HomePremium 64-bit Service Pack 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Hmm geen goed teken iig.

Om te beginnen zou ik een schijfcontrole en defragmentatie uitvoeren.
(Onder deze computer -> Rechtsklik op C: (lokale schijf) -> eigenschappen).

Eventueel een registrycleaner eens laten draaien. Misschien dat dat al een beetje kan helpen. Wat nog een mogelijkheid is: booten vanaf windows CD en repair doen via dat.

Als allerlaatste stel ik een format voor, maar dat is echt de allerlaatste optie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Ik heb zo'n schrot PC die al een tijdje zomaar uitvalt, gewoon echt in een oogwenk valt die uit, en dat doet die vooral als ik zeg maar op een site ofzo ben met veel flash dingen. Dus bij dingen waar je ff moet bij wachten om te laden. Dat gebeurt dus ook bij programma's enzo, weet iemand misschien waar dat aan ligt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Zokun90 schreef:
Ik heb zo'n schrot PC die al een tijdje zomaar uitvalt, gewoon echt in een oogwenk valt die uit, en dat doet die vooral als ik zeg maar op een site ofzo ben met veel flash dingen. Dus bij dingen waar je ff moet bij wachten om te laden. Dat gebeurt dus ook bij programma's enzo, weet iemand misschien waar dat aan ligt?


Het uitvallen van een PC waarbij veel activiteit is, hangt meestal af van overhitting. Een programmatje downloaden dat temperaturen meet zou wel handig van pas komen (vooral voor temp van de CPU/GPU).

Anders zou het eventueel een defectief geheugenkaart zijn.

Kan het soms even duren voordat hij weer normaal opstart? Dan is het vrij zeker van overhitting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Nee, dat niet. Nadat die uitvalt duurt het niet lang voordat die weer opstart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Zokun90 schreef:
Nee, dat niet. Nadat die uitvalt duurt het niet lang voordat die weer opstart.


Zijn het alleen bepaalde programma's of echt alle programma's?

Zelfde advies als voor Zanar: Een registry cleaner gebruiken of Windows CD erin proppen en repair via boot doen of gewoon Windows herinstalleren. Waarschijnlijk is ergens één van je vitale bestanden corrupted.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Bij zowat alle programma's. En ik heb geprobeerd Windows te herinstalleren maar toen viel die uit tijdens het formatteren
Maar thanks nog, ik weet nu wel tenminste waar het aan zou moeten liggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

in 24 uur is mn performance gigantisch gezakt in prestaties, ik vermoed dat dit door microsofts zogenaamde "nood update" komt. (http://www.nu.nl/internet/2049308/microsoft-brengt-noodupdates-uit.html) Company of heroes is onspeelbaar net zoals burnout en anderen. DMC4 gaf in de benchmark dan wel goede resultaten, beter zelfs dan voorheen.

Iemand anders dit ook opgevallen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Er staat dat het alleen voor IE explorer en Visual Studio is. Raar dat het effect heeft op de performance van je PC, ik heb er niks van gemerkt, heb ArmA II, Street Fighter IV en CoD 4 even gedaan, geen verschil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik kan me niet aanmelden op Gamed via FireFox. Iemand die het herkent?

Laatst aangepast door Paintskillz op 31 Jul 2009 21:22; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@Tawon
Cod4 doet t ook nog steeds op max, maarja dat is geen indicatie natuurlijk aangezien die het bij iedereen op max 60fps doet.

@#^(@! Prototype en andere doen het super slecht :@ eerst altijd maximale framerate, nu lijkt het meer op infamous >.<

mm t was niet die update, even drivers herinstallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group