Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Dec 2006 09:16    Onderwerp: Wii scoort goed bij niet-gamers Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Het is weer de tijd van de eindejaarspolls, zo ook bij de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
Deze krant is momenteel bezig met 'de grootste poll van het jaar'. Bezoekers van de website kunnen over diverse onderwerpen stemmen.

Eentje vond ik heel speciaal:
Wat vond u de hype/trend van het jaar?
Daarin kwam - redelijk logisch - de draagbare GPS als grote overwinnaar uit de bus (45% van de stemmen, of 7316 eenheden), YouTube kwam tweede, de Fuck Me botjes (don't ask) als derde en... de Nintendo Wii als vierde (10% van de stemmen, 1634 eenheden).

Niks nieuws onder de zon, ware het niet dat de Nintendo Wii enkel in de leeftijdscategorie van 41 tot 60 jaar wel heel goed scoort (iets meer dan 700 stemmen).
Nintendo blijkt nu wel heel duidelijk in hun opzet te slagen om ook niet gamers aan het gamen te zetten. Heel leuk voor ze.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 26 Dec 2006 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

Dit is zeker goed.
En hij verkoopt als een tierelier.
Ik hoop dat er lekker veel games op uitkomen, dat zal haast wel moeten want hij is straks zo goed verkocht al velen malen beter dan bij het begin van de Gamecube.

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Dec 2006 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik wil eens zien of de console ook goed zal verkopen bij die categorie. (Nu zijn het vooral mensen die spelen bij vrienden, kinderen, ... die al gamers waren. Hoewel, het effect is wel mooi op mensen die nooit meer dan Runescape gespeeld ebben)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group