Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Dynasty Warriors of Samurai Warriors?
Maakt niet uit, vind beide erg tof
17%
 17%  [ 6 ]
Dynasty Warriors
23%
 23%  [ 8 ]
Samurai Warriors
8%
 8%  [ 3 ]
Geen van beide, hou niet van de serie(s)
50%
 50%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Niet veel speciaals, hoor. Door veranderingen binnen de redactie en het vertrek van een aantal vaste figuren is de sfeer veranderd. Er kwamen teveel regeltjes waaraan iemand zich diende te houden en naar mijn mening was er wat teveel sprake van vriendjespolitiek (steeds dezelfde mensen die AAA-titels kregen terwijl anderen 'opgezadeld' zaten met de mindere titels zoals Rambo: The Video Game) waardoor mijn inzet sterk verminderde. Deze actie zorgde daaropvolgend (logischerwijs?) weer voor dat ik bedankt werd voor mijn inzet en op 28 februari jl. uit de redactie werd gezet. Ik had het uiteraard graag anders gezien, maar het zij zo.

Klinkt wel vervelend. Zou je nog wel voor een game site willen werken? En nu ik er over nadenk: Had je dit niet met je leidinggevende kunnen bespreken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Niet veel speciaals, hoor. Door veranderingen binnen de redactie en het vertrek van een aantal vaste figuren is de sfeer veranderd. Er kwamen teveel regeltjes waaraan iemand zich diende te houden en naar mijn mening was er wat teveel sprake van vriendjespolitiek (steeds dezelfde mensen die AAA-titels kregen terwijl anderen 'opgezadeld' zaten met de mindere titels zoals Rambo: The Video Game) waardoor mijn inzet sterk verminderde. Deze actie zorgde daaropvolgend (logischerwijs?) weer voor dat ik bedankt werd voor mijn inzet en op 28 februari jl. uit de redactie werd gezet. Ik had het uiteraard graag anders gezien, maar het zij zo.

Klinkt wel vervelend. Zou je nog wel voor een game site willen werken? En nu ik er over nadenk: Had je dit niet met je leidinggevende kunnen bespreken?

Niet als deze één van de factoren is die het probleem veroorzaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Maar dat kan je toch zeggen lijkt me? Ik zeg tegen Rene ook wel eens dat hij er wat Groen bijloopt.. Vind hij prima

Maar even serieus, dat kan je toch zeggen lijkt me?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Maar dat kan je toch zeggen lijkt me? Ik zeg tegen Rene ook wel eens dat hij er wat Groen bijloopt.. Vind hij prima
Maar even serieus, dat kan je toch zeggen lijkt me?

Ik heb een aantal van dit soort acties proberen te ondernemen. Maar eerlijk gezegd heeft er niet veel gewerkt. Ieder heeft zijn of haar mening. En wanneer die niet bij elkaar aansluiten, zal de mening van de 'baas' toch altijd doorgevoerd worden als feit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2014 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Maar dat kan je toch zeggen lijkt me? Ik zeg tegen Rene ook wel eens dat hij er wat Groen bijloopt.. Vind hij prima
Maar even serieus, dat kan je toch zeggen lijkt me?

Ik heb een aantal van dit soort acties proberen te ondernemen. Maar eerlijk gezegd heeft er niet veel gewerkt. Ieder heeft zijn of haar mening. En wanneer die niet bij elkaar aansluiten, zal de mening van de 'baas' toch altijd doorgevoerd worden als feit.

Tja.. Dus je bent voorlopig wel even klaar met werken voor een dergelijke site?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 22 Mei 2014 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Samurai Warriors 4 komt hier day one binnen voor PS4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Mei 2014 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En om nog meer goed nieuws te kunnen verspreiden, liet Koei Tecmo Games vandaag weten dat ook Warriors Orochi 3 Ultimate in Europa zal verschijnen. De game zal hierbij beschikbaar worden gesteld voor niet drie, maar vier verschillende platformen; PlayStation 3, PlayStation Vita, PlayStation 4 en speciaal voor René Groen, Xbox One! De game zal, net als Samurai Warriors 4, in de herft van dit jaar verschijnen!



En aan Redneckerz, ik zou eerlijk gezegd wel weer voor een website willen schrijven, maar ik heb geen idee welke. Of wanneer...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 22 Mei 2014 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

2014 word een top jaar. 5 Musou games in 1 jaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2014 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

@ Asianator:
Hoezo wanneer?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Mei 2014 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Redneckerz schreef:
Maar dat kan je toch zeggen lijkt me? Ik zeg tegen Rene ook wel eens dat hij er wat Groen bijloopt.. Vind hij prima

Maar even serieus, dat kan je toch zeggen lijkt me?


Big Brother is watching you.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Mei 2014 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Hyrule Warriors heeft zijn definitieve naam gekregen! Het is... Hyrule Warriors! Hieronder het officiële, Engelse logo.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Jun 2014 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En het nieuws blijft maar binnenstromen! Vandaag is bekend geworden dat Dynasty Warriors 8: Empires zal verschijnen voor PlayStation 3, PlayStation 4 en Xbox One! De game zal in Japan later dit jaar onder de titel Shin Sangokumusou 7: Empires verschijnen. Over een Europese release is nog niet gesproken. Wel weten we dat er minimaal één nieuwe strateeg aan het huidige spectrum aan speelbare officieren zal worden toegevoegd. Hierdoor staat de teller nu al op 83!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jun 2014 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vandaag is het zover! De officiële verschijningsdatum van DYNASTY WARRIORS: GUNDAM Reborn is aangebroken! Heb jij je exemplaar al bemachtigd?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Aug 2014 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het nieuws blijft maar binnenstromen! Pakweg acht dagen vóór de Europese release van Warriors Orochi 3 Ultimate voor PlayStation 3, PlayStation Vita, PlayStation 4 en Xbox One op 5 september mogen we weer een aankondiging vermelden. Zojuist is namelijk bekend geworden dat Omega Force wederom een samenwerking is aangegaan met Bandai Namco Games voor een One Piece-titel. En zoals misschien niet zo heel verrassend is, gaat het hier om One Piece: Pirate Warriors 3 (One Piece: Kaizoku Musou 3 in Japan). Het spel is momenteel in ontwikkeling en zal verschijnen voor PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation 4! De game is aanwezig op de Tokyo Game Show maar heeft nog geen officiële verschijningsdatum gekregen. Hieronder de eerste magazine-scan van het spel:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 01 Sep 2014 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Dragon Quest Heroes is ook aangekondigd op de Tokyo game show
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Sep 2014 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bedankt, streetfighter. Ik had het zelf ook al gezien. Ik weet dat de titel ontwikkeld word door Omega Force en ik heb gezien dat de gameplay de game eigenlijk omtovert in een Musou-titel, ondanks dat de game deze naam niet heeft meegekregen. Dit is ook de reden waarom ik 't hier nog niet had gemeld. Maar ach, wat maakt het uit?

Bedankt voor je contributie! Over de game kan ik zeggen dat het er geweldig uitziet en dat ik persoonlijk uitkijk naar dit spel. Maar vooralsnog hebben we deze week eerst Warriors Orochi 3 Ultimate om naar uit te kijken op PlayStation 3 (download-only), PlayStation Vita (download-only), PlayStation 4 (download, disc) en Xbox One (download, disc). Daarna is het tijd voor Hyrule Warriors op Wii U! Zoveel moois om te spelen!



Dragon Quest: Heroes is momenteel in ontwikkeling bij Omega Force en zal worden uitgegeven door Square-Enix. De game zal in 2015 verschijnen voor PlayStation 3 en PlayStation 4. Het is momenteel nog niet bekend of de game ook in Europa zal worden uitgegeven. Direct met de game zal er in Japan ook een speciale PlayStation 4-console worden uitgegeven geheel in de stijl van Dragon Quest. En als ik eerlijk ben, ziet die er prachtig uit!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 01 Sep 2014 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Vergeet Samurai Warriors 4 in oktober niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Sep 2014 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

streetfighter schreef:
Vergeet Samurai Warriors 4 in oktober niet

Natuurlijk niet. Die kan ik gewoon niet vergeten! Ginchiyo Tachibana op de PS4! ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het is alweer bijna een week geleden sinds de officiële Europese verschijningsdatum van Hyrule Warriors. Hebben jullie je exemplaar al opgehaald? Het spel is reeds beschikbaar, uiteraard exclusief op Wii U!

Daarnaast werden we gisteren blij verrast met maar liefst drie aankondigingen van Koei Tecmo Games. Dynasty Warriors 8: Empires zal namelijk in het eerste kwartaal van 2015 in Europa verschijnen! De game zal hierbij beschikbaar worden gesteld voor PlayStation 3, PlayStation 4 en Xbox One. In welke vorm(en) dit zal gebeuren, is helaas nog niet bekend.

Daarnaast zal ook het PlayStation Vita-spel Toukiden Kiwami verschijnen in Europa. Dit gebeurt ook in het eerste kwartaal van 2015. Het spel is een significante uitbreiding op de in februari-verschenen Toukiden: The Age of Demons. Net als zijn voorganger zal Toukiden Kiwami exclusief op PlayStation Vita verschijnen.

De laatste aankondiging die het Japanse bedrijf deed is die van Bladestorm Nightmare. Dit is een herziene versie van het in 2007 verschenen Bladestorm: The Hundred Years' War (PS3/360) en zal vele nieuwe toevoegingen hebben welke later bekend zullen worden gemaakt. De titel zal in Europa worden uitgegeven voor PlayStation 3, PlayStation 4 en Xbox One. Ook hiervan is nog niet bekend in welke vormen dit zal gebeuren. De titel staat ook gepland voor een release in het eerste kwartaal van 2015.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Okt 2014 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het mocht misschien een Warriors-titel zijn, maar toch moest ik concluderen dat het minder belangrijk was om die in de spotlight te zetten dan onderstaande game. Warriors Orochi 3 Ultimate is al geruime tijd beschikbaar voor PlayStation 3 en PlayStation Vita (enkel digitaal verkrijgbaar via de PlayStation Store), en de PlayStation 4 en Xbox One in zowel digitale als fysieke vorm.

Echter komt er deze week een nieuwe game uit in de langlopende "Warriors"--serie. Het moge duidelijk zijn dat de fans van de "Samurai Warriors"-serie ruime tijd moesten wachten (de laatste genummerde game in de serie verscheen in Europa in 2009 en bleef exclusief voor Wii), maar Samurai Warriors 4 is eindelijk gearriveerd! Beschikbaar in fysieke en digitale vorm voor PlayStation 4 en slechts in digitale vorm voor PlayStation 3 en PlayStation Vita, geven Omega Force en Koei Tecmo Games ons weer een spiksplinternieuwe game met genoeg inhoud om je meer dan honderd uren zoet te kunnen houden. En wil je weten waar je naar moet zoeken in de winkel? Bekijk dan onderstaande foto. Enjoy!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Nov 2014 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zoals we gewend zijn van Koei Tecmo Games en Omega Force, kon het niet lang uitblijven. Vandaag is de officiële eerste expansie op de Samurai Warriors 4-serie aangekondigd; Sengoku Musou 4-II. In het westen zou deze game Samurai Warriors 4-II heten. Verrassend is dat deze nieuwe game niet de 'Xtreme Legends'-titel met zich mee heeft gekregen, waardoor we ons af moeten vragen wat we er precies van kunnen verwachten.

Het enige dat momenteel bekend is, is dat het spel een nieuw speelbaar personage zal bevatten. Hier gaat het om Naomasa Ii. De game is in ontwikkeling voor PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation 4 en verschijnt in Japan in februari van 2015. Over een Europese release is nog niets bekend gemaakt.

Hieronder het eerste magazine-artikel van de game:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Dec 2014 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

One Piece: Pirate Warriors 3 (One Piece: Kaizoku Musou 3) zal op 26 maart 2015 in Japan verschijnen. De game zal hierbij beschikbaar worden gesteld voor PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation 4. Het spel werd ontwikkeld door Omega Force en zal worden uitgegeven door Bandai Namco Games. Helaas is er nog geen bevestiging voor een release in Europa. Gezien de voorgaande delen is dit echter slechts een kwestie van tijd. Mijn persoonlijke vermoeden is echter wel dat in Europa de PlayStation Vita-versie weggelaten zal worden. Dit baseer ik op het feit dat andere Omega Force/Bandai Namco Games-samenwerkingen (One Piece: Pirate Warriors 2 en Dynasty Warriors: Gudam Reborn) bij ons ook niet verschenen voor Sony's huidige handheld.

Direct met de aankondiging werd ook onderstaande magazine-scan geüpload, afkomstig uit Shonen Jump.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Jan 2015 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Samurai Warriors 4-II (Sengoku Musou 4-II) verschijnt in Japan op 11 februari 2015 voor PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation 4. Vandaag ontving de game een nieuwe trailer, welke hieronder te bekijken is. Eveneens zijn hieronder de officiële Japanse box-arts te vinden voor de drie versies van het spel.

Sengoku Musou 4-II Trailer #2:
YouTube: toon


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zilcon BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mrt 2015
Berichten: 4

Sengoku Basara
a.k.a

Devil Kings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2015 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Asianator schreef:
Samurai Warriors 4-II (Sengoku Musou 4-II) verschijnt in Japan op 11 februari 2015 voor PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation 4. Vandaag ontving de game een nieuwe trailer, welke hieronder te bekijken is. Eveneens zijn hieronder de officiële Japanse box-arts te vinden voor de drie versies van het spel.

Sengoku Musou 4-II Trailer #2:
YouTube: toon



Hm toch wel geinterreseert zolang de ps3 versie tenminste uitkomt op de godverdomde disc en niet alleen digitaal

Heb SW4 ook niet, neem aan dat dat spel gewoon in deel 2 zit en dit niet een ala xtreme warriors dlc achtig iets is waar je SW4 voor nodig hebt verder. Kots echt op koei tegenwoordig, kan me nieteens meer voorstellen dat ik een die hard fan was die echt alle games kocht van ze...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 14 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group