Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Dynasty Warriors of Samurai Warriors?
Maakt niet uit, vind beide erg tof
17%
 17%  [ 6 ]
Dynasty Warriors
23%
 23%  [ 8 ]
Samurai Warriors
8%
 8%  [ 3 ]
Geen van beide, hou niet van de serie(s)
50%
 50%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Asianator schreef:
D: schreef:
Lees net (gezien ik nogsteeds geen geld op mn bank heb heb ik het spel nog niet kunnen kopen) over dw8 dat je bij het unlocken van een character meteen al zn costumes unlocked ..

nou leuk joh, nu hoef ik het spel ook niet meer als er geen reden is te spelen buiten die fucking kut trophies om, costumes unlocken was voor mij altijd een van de grote redenen om met een character te spelen, naast het unlocken van hun movesets en toffere wapens, hebben ze dat er ook weer uitgesloopt hoor.

Dw is echt helemaal naar de tering geholpen bah.

Mag hopen dat ze niet zo achterlijk zijn wat samurai warriors betreft, imo toch de betere van de 2.

Je zou beter eens een poging kunnen wagen door het spel te spelen. Er wordt niet voor niets gezegd dat dit de beste Dynasty Warriors-game is na 3...

Geloof er helemaal niks van. en ik kan het niet spelen want ik heb geen geld.
Al sinds 1 week in de vorige maand niet maar dat terzijde.

Maar ik heb genoeg koeiwarriors gelezen erover en op yt gameplay filmpjes gezien, het spreekt me al niet erg veel aan door de jin factie maar dat ze nu een van de strong points eruit slopen en nieteens innoveren qua character designs schiet me echt in het verkeerde keelgat.

Man wat zou het mooi zijn als dw bijv kessen costumes had als ultieme unlocks, of iig echte verschillende costuums ipv pallet swaps, zoals in SW1 zo was, dat was reden om met characters te spelen zodat je dan een realistisch costuum kon unlocken, vet tof was dat.

En nu unlock je uberhaupt niks meer.

Ja, als DLC
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Aug 2013 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het is zojuist bevestigd dat op 28 november van dit jaar in Japan het nieuwste deel in de Dynasty Warriors-serie, Shin Sangokumusou 7: Mushouden (Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends) zal verschijnen. De nieuwe game is in ontwikkeling voor PlayStation 3 en PlayStation Vita, en bevat nieuwe spelmodi, als ook twee nieuwe personages.

Screenshots en meer informatie volgt snel! Zelf ben ik uiteraard al meteen geïnteresseerd, en hoop ik dat-ie ook hier verschijnt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Sep 2013 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vandaag is bekend gemaakt dat Samurai Warriors 4 in ontwikkeling is voor de PlayStation 3 en PlayStation Vita. Het spel zal naar verwachting in februari verschijnen voor deze apparaten.

Ander nieuws meldt dat Dynasty Warriors 8 en de Xtreme Legends-uitbreiding hiervoor in één pakket zullen verschijnen voor de PlayStation 4. Uiteraard zal deze next-gen versie verbeteringen kennen zoals betere lichteffecten en een grotere hoeveelheid soldaten op het scherm. De verschijningsdatum hiervoor ligt gelijk aan die van de PlayStation 4 in Japan; 22 februari 2014.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 10 Sep 2013 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Asianator schreef:
Vandaag is bekend gemaakt dat Samurai Warriors 4 in ontwikkeling is voor de PlayStation 3 en PlayStation Vita. Het spel zal naar verwachting in februari verschijnen voor deze apparaten.

Ander nieuws meldt dat Dynasty Warriors 8 en de Xtreme Legends-uitbreiding hiervoor in één pakket zullen verschijnen voor de PlayStation 4. Uiteraard zal deze next-gen versie verbeteringen kennen zoals betere lichteffecten en een grotere hoeveelheid soldaten op het scherm. De verschijningsdatum hiervoor ligt gelijk aan die van de PlayStation 4 in Japan; 22 februari 2014.

kan niet echt enthousiast zijn, ben altijd platzak en daarnaast heb ik al geen tijden meer iets gezien van koei waar ik achteraf blij mee was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Sep 2013 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

D: schreef:
Asianator schreef:
Vandaag is bekend gemaakt dat Samurai Warriors 4 in ontwikkeling is voor de PlayStation 3 en PlayStation Vita. Het spel zal naar verwachting in februari verschijnen voor deze apparaten.

Ander nieuws meldt dat Dynasty Warriors 8 en de Xtreme Legends-uitbreiding hiervoor in één pakket zullen verschijnen voor de PlayStation 4. Uiteraard zal deze next-gen versie verbeteringen kennen zoals betere lichteffecten en een grotere hoeveelheid soldaten op het scherm. De verschijningsdatum hiervoor ligt gelijk aan die van de PlayStation 4 in Japan; 22 februari 2014.

kan niet echt enthousiast zijn, ben altijd platzak en daarnaast heb ik al geen tijden meer iets gezien van koei waar ik achteraf blij mee was.

Dat eerste roep je al jaren, maar je doet er niets aan? Oh, en begin alsjeblieft geen politiek verhaal van hoe de overheid geld van de 'gewone' burger' afpakt, want daar heb ik geen behoefte aan. En dat tweede... ben je misschien niet een beetje té kieskeurig?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2013 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Asianator schreef:
Dat eerste roep je al jaren, maar je doet er niets aan? Oh, en begin alsjeblieft geen politiek verhaal van hoe de overheid geld van de 'gewone' burger' afpakt, want daar heb ik geen behoefte aan. En dat tweede... ben je misschien niet een beetje té kieskeurig?
Het leven is moeilijk voor de gewone burger die niet wil werken en op de kap van de maatschappij leeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 10 Sep 2013 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Asianator schreef:
D: schreef:
Asianator schreef:
Vandaag is bekend gemaakt dat Samurai Warriors 4 in ontwikkeling is voor de PlayStation 3 en PlayStation Vita. Het spel zal naar verwachting in februari verschijnen voor deze apparaten.

Ander nieuws meldt dat Dynasty Warriors 8 en de Xtreme Legends-uitbreiding hiervoor in één pakket zullen verschijnen voor de PlayStation 4. Uiteraard zal deze next-gen versie verbeteringen kennen zoals betere lichteffecten en een grotere hoeveelheid soldaten op het scherm. De verschijningsdatum hiervoor ligt gelijk aan die van de PlayStation 4 in Japan; 22 februari 2014.

kan niet echt enthousiast zijn, ben altijd platzak en daarnaast heb ik al geen tijden meer iets gezien van koei waar ik achteraf blij mee was.

Dat eerste roep je al jaren, maar je doet er niets aan? Oh, en begin alsjeblieft geen politiek verhaal van hoe de overheid geld van de 'gewone' burger' afpakt, want daar heb ik geen behoefte aan. En dat tweede... ben je misschien niet een beetje té kieskeurig?

Nee ik ben niet kieskeurig, wat koei met dw heeft gedaan is treurig, en moet dus maar eerst eens zien wat het met sw word, als het niet op dw of wo lijkt, of mischien weer opeen andere manier 'inovatief' ten koste van pluspunten moet wezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Sep 2013 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dynasty Warriors 8 with Xtreme Legends op PS4 - Conversations with Creators:
http://www.youtube.com/watch?v=QyJlakY3v-U
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Dec 2013 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De eerste trailer van Samurai Warriors 4 is vrijgegeven door Tecmo Koei en Omega Force. De nieuwe personages moeten me nog even wat meer tonen, maar op het eerste zicht moet ik zeggen dat het spel er geweldig uitziet!

Samurai Warriors 4 komt in Japan op 20 maart 2014 uit voor zowel PlayStation 3 als PlayStation Vita. Een Europese release is nog niet bevestigd.

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 07 Dec 2013 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

samurai warriors 3 is iets wat ik graag af en toe nog eens speel.
utage had ik ook graag gehad dankzij de online functies maar capcom zou capcom niet zijn al zouden ze je 1 spel geven en de rest van je weghouden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Dec 2013 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vandaag is aangekondigd dat "Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends" naar Europa zal komen voor PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation 4! Dit zal in de lente gebeuren waarbij het spel in twee verschillende vormen verschijnt:

Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends voor PlayStation 3 en Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends -Complete Edition- voor PlayStation Vita en PlayStation 4. Deze complete editie bevat naast de uitbreiding ook het gehele reguliere Dynasty Warriors 8.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Feb 2014 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends is onderweg naar de PlayStation 3! Het spel verschijnt op 4 april 2014 en bevat veel nieuwe content! Ten opzichte van het origineel bevat Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends een vijftal nieuwe personages, waaronder de dochter (Lu Lingqi) en strateeg (Chen Gong) van Lu Bu, tweede EX-aanvallen voor elk van de 82 speelbare personages, nieuwe zesde wapens voor elk personage, de terukeer van het Bodyguard-systeem, een uitgebreidere “Ambition Mode,” een verhoging van het maximaal te behalen level van een personage van lvl. 99 naar lvl. 150, de mogelijkheid om handmatig een ‘Storm Rush’ te activeren, een nieuwe ‘Ultimate’-moeilijkheidsgraad en de optie om enkel de gezondheidsmeter van vijandelijke generaals op het speelveld te zien. Best veel nieuwe dingen, dus. En uiteraard heeft de PlayStation 4-versie van het spel een grafische boost gekregen, is de draw-distance verbeterd en is het aantal zichtbare vijandelijke soldaten op het scherm verdubbeld.

De PlayStation 4 en PlayStation Vita krijgen ook bezoek van het Oude China met de release van "Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends - Complete Edition." Dit pakket bevat alle content van het originele Dynasty Warriors 8 en diens Xtreme Legends-uitbreiding, waardoor je meteen de volledige ervaring voorgeschoteld krijgt. Deze versies verschijnen ook op 4 april 2014. De Xbox 360 en Xbox One worden helaas overgeslagen en krijgen geen enkel van de twee genoemde versies. Waarom is niet duidelijk.

Hieronder de officiele box-arts van de drie versies:





Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Nice. Ik ga voor de complete edition.

Deeltje 8 schijnt wel goed te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bever Warrior schreef:
Nice. Ik ga voor de complete edition.
Deeltje 8 schijnt wel goed te zijn.

Zeker. Misschien wel de beste Dynasty Warriors-game die er bestaat. Ga je voor de Complete Edition op de PS4 of PSVita?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Asianator schreef:
Bever Warrior schreef:
Nice. Ik ga voor de complete edition.
Deeltje 8 schijnt wel goed te zijn.

Zeker. Misschien wel de beste Dynasty Warriors-game die er bestaat. Ga je voor de Complete Edition op de PS4 of PSVita?


Sounds good, vroeger was ik een echte DW-fan, maar deze moet ik dan zeker hebben. DW7 vond ik aardig, maar niet zo goed als 4/5

Ik ga voor de PS4-Versie. Ik heb nog geen Vita. In de toekomst hopelijk wel.

.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bever Warrior schreef:
Asianator schreef:
Bever Warrior schreef:
Nice. Ik ga voor de complete edition.
Deeltje 8 schijnt wel goed te zijn.

Zeker. Misschien wel de beste Dynasty Warriors-game die er bestaat. Ga je voor de Complete Edition op de PS4 of PSVita?


Sounds good, vroeger was ik een echte DW-fan, maar deze moet ik dan zeker hebben. DW7 vond ik aardig, maar niet zo goed als 4/5

Ik ga voor de PS4-Versie. Ik heb nog geen Vita. In de toekomst hopelijk wel.

.


Welke versie je ook neemt, het is goed om te weten dat opslagbestanden kunnen worden uitgewisseld met elk van de overige versies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

uhu.

Goede reden om een Vita te halen.
Heb ook een Dynasty Warriors Next avatar op mijn PS4 van Zhao Yun. Vond ik wel mooie avatars.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 10 Feb 2014 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Dynasty Warriors 8 CE komt hier day 1 binnen voor mijn PS4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zojuist is bekend gemaakt dat in de herfst van 2014 Samurai Warriors 4 naar Europa zal komen. Het spel zal hierbij verschijnen voor PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation 4! Verdere details zullen spoedig toegevoegd worden.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator, je schrijft echt vanuit een journalistieke inslag. Schrijf je soms voor een website?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator, je schrijft echt vanuit een journalistieke inslag. Schrijf je soms voor een website?

Niet meer. Wel gedaan. Maar aan alles komt een eind, of je dat nu wilt of niet.
Bedankt voor het compliment!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Asianator, je schrijft echt vanuit een journalistieke inslag. Schrijf je soms voor een website?

Niet meer. Wel gedaan. Maar aan alles komt een eind, of je dat nu wilt of niet.
Bedankt voor het compliment!

Ik dacht al, het leest namelijk net weg alsof het een Gamed nieuwtje betreft Als ik vragen mag, voor welke site schreef je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Asianator, je schrijft echt vanuit een journalistieke inslag. Schrijf je soms voor een website?

Niet meer. Wel gedaan. Maar aan alles komt een eind, of je dat nu wilt of niet.
Bedankt voor het compliment!

Ik dacht al, het leest namelijk net weg alsof het een Gamed nieuwtje betreft Als ik vragen mag, voor welke site schreef je?

www.intheGame.nl - een site waar ik nu niet meer veel mee te maken wil hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Asianator, je schrijft echt vanuit een journalistieke inslag. Schrijf je soms voor een website?

Niet meer. Wel gedaan. Maar aan alles komt een eind, of je dat nu wilt of niet.
Bedankt voor het compliment!

Ik dacht al, het leest namelijk net weg alsof het een Gamed nieuwtje betreft Als ik vragen mag, voor welke site schreef je?

www.intheGame.nl - een site waar ik nu niet meer veel mee te maken wil hebben.

Wat is daar dan gebeurd als ik vragen mag? (Mag in PM)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2014 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Niet veel speciaals, hoor. Door veranderingen binnen de redactie en het vertrek van een aantal vaste figuren is de sfeer veranderd. Er kwamen teveel regeltjes waaraan iemand zich diende te houden en naar mijn mening was er wat teveel sprake van vriendjespolitiek (steeds dezelfde mensen die AAA-titels kregen terwijl anderen 'opgezadeld' zaten met de mindere titels zoals Rambo: The Video Game) waardoor mijn inzet sterk verminderde. Deze actie zorgde daaropvolgend (logischerwijs?) weer voor dat ik bedankt werd voor mijn inzet en op 28 februari jl. uit de redactie werd gezet. Ik had het uiteraard graag anders gezien, maar het zij zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group