Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Dynasty Warriors of Samurai Warriors?
Maakt niet uit, vind beide erg tof
17%
 17%  [ 6 ]
Dynasty Warriors
23%
 23%  [ 8 ]
Samurai Warriors
8%
 8%  [ 3 ]
Geen van beide, hou niet van de serie(s)
50%
 50%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2009 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Ze delen een Achievementslijst, mede omdat Xtreme Legends en het 'origineel' op zich dezelfde game zijn. Xtreme Legends is maar een uitbreiding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 18 Jul 2009 01:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ik vind sanada yukimura eerlijk gezegd behoorlijk kut, maar dat komt wss omdat ik sanada yukimura in Sengoku basara (2 heroes in dit geval overigens) gewend ben. ;>

Ipon gayms ftw! banzaaai
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 01:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik heb vandaag nog eens Dyansty warriors 3 gespeeld , en ik blijf het de beste uit de serie vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

streetfighter schreef:
Ik heb vandaag nog eens Dyansty warriors 3 gespeeld , en ik blijf het de beste uit de serie vinden



Iemand met karakter.

(al helemaal omdat je SF2 guile in je av hebt, dikke pwnventje is dat)
oldschool ftw. gameplay.

edit: haha ik hoor steeds 'sonic boom!' als ik naar je av. kijk precies in die olschool stem zoals dat in SF2 was
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

D: schreef:
streetfighter schreef:
Ik heb vandaag nog eens Dyansty warriors 3 gespeeld , en ik blijf het de beste uit de serie vinden



Iemand met karakter.

(al helemaal omdat je SF2 guile in je av hebt, dikke pwnventje is dat)
oldschool ftw. gameplay.

edit: haha ik hoor steeds 'sonic boom!' als ik naar je av. kijk precies in die olschool stem zoals dat in SF2 was


Thx en Guile pwnt ook

Imo zijn deel 2 en deel3 de beste van heel de serie . Ik weet nog de eerste keer dat ik Lu Bu tegenkwam werd ik daar genadeloos afgemaakt Ook een toeval dat Dynasty Warriors 2 mijn eerste ps2 game was
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

streetfighter schreef:
D: schreef:
streetfighter schreef:
Ik heb vandaag nog eens Dyansty warriors 3 gespeeld , en ik blijf het de beste uit de serie vinden



Iemand met karakter.

(al helemaal omdat je SF2 guile in je av hebt, dikke pwnventje is dat)
oldschool ftw. gameplay.

edit: haha ik hoor steeds 'sonic boom!' als ik naar je av. kijk precies in die olschool stem zoals dat in SF2 was


Thx en Guile pwnt ook

Imo zijn deel 2 en deel3 de beste van heel de serie . Ik weet nog de eerste keer dat ik Lu Bu tegenkwam werd ik daar genadeloos afgemaakt Ook een toeval dat Dynasty Warriors 2 mijn eerste ps2 game was

DW3 was mijn 1e, ik kocht em in de musicstore omdat ik de achterkant van de box zo gaaf vond met al die chinese krijgers in kleurrijke tenues, ik heb dat spel zo'n half jaar lang onafgebroken met vrienden gespeeld zo verslavend was het.

Vooral omdat in die tijd gamefaqs mij nog niet bekend was en ik alles zelf moest uitvinden en unlocken.

Was ook heel trots toen ik eindelijk eens lu bu versloeg en er een supply team opdoemde op de kaart (bovenop de brug) ik kwam te laat voor dat team die eerste keer maar het was heel gaaf.

Ik weet zelfs nog mijn eerste character en de eerste map:
Ik koos Zhang he, een vriend van mij koos Xiahou dun en de eerste map was Guan du.

Was direct verkocht.

Mijn fav. DW characters zijn trouwens Xu huang, Zhang liao en Huang zhong. (oude versies, niet van 6)

In SW zijn mijn fav. chara: Mori ranmaru en Shimazu yoshihiro.
(zijn nog wat meer chars die ik heel tof vind maar goed alleen mn fav.)

Toen was Lu bu nog echt een challenge, in WO (overpowerment probleem) maar ook DW6 (battlesysteem is gewoon debiel) is hij zo godsgeklaag makkelijk dat er niks meer aan is.

Ik heb later DW2 gekocht en die vond ik net zo gaaf zelfs al waren de graphics 10x slechter. Het enige waar ik mij altijd aan gestoord heb in die eerdere spellen van de warriors reeks was het fenomeen van verdwijnende omstanders in grote groepen, vaak kon je de officieren nieteens raken erdoor. Dat is wel steeds verbeterd in latere delen maar dat wegvallen van items en het originele battlesysteem is echt een onoverkomelijke klap geweest voor de serie. Ik ben totaal mijn fangevoel kwijt nu.

Ik heb alleen nog hoop voor samurai warriors en verder ben ik overgestapt op capcoms sengoku basara (speel zo nu en dan nog 2 heroes, maar speel laatste tijd meer Sacred 2 en Saints row 2 tbh)

P.s. Ik heb cap vs snk2 hier, guile is nogsteeds zo gaaf als in SF2 ;>
SF4 zuigt wel trouwens, heb het spel wel maar wie em wil hebben en de japanse mousou orochi Z heeft en kwijt wil, wil ik em voor ruilen.
(ik weet dat ik steeds zeg dat mousou orochi Z kut is maar het gaat mij meer om de complete serie in bezit hebben in dit geval)

edit: deze achterkant, echt zo gaaf!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik heb gisteravond nog eens eventjes flink doorgespeeld met "Dynasty Warriors 6: Empires" en heb nu dus drie gebieden (!) in handen, en ben momenteel level 11.

Nog tips?

Als skills heb ik "True Speed" en "Steal" toegevoegd. Dat is dus naast de "Double" die ik al had. Vraagje aan Joni, kun je deze er ook weer afhalen? Voor als je toevallig sterkere Skills krijgt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Is Samurai Warriors dan zo goed want ik kan 1 en 2 samen kopen voor 45 euro

mijn fav Dw krijgers zijn : Ma Chao , Guan yu ,Zhao Yun , Dian Wei en Xu Huang ( ook de oude versies )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Lilyman schreef:
Ik heb gisteravond nog eens eventjes flink doorgespeeld met "Dynasty Warriors 6: Empires" en heb nu dus drie gebieden (!) in handen, en ben momenteel level 11.

Nog tips?

Als skills heb ik "True Speed" en "Steal" toegevoegd. Dat is dus naast de "Double" die ik al had. Vraagje aan Joni, kun je deze er ook weer afhalen? Voor als je toevallig sterkere Skills krijgt...


Heb vandaag de game uitgespeeld nou ja the Three kingdoms gedeelte dan. Mijn zhang fei had cao cao gevangen waardoor ik opeens een heel groot gebied had =p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

konnichiwa schreef:
Lilyman schreef:
Ik heb gisteravond nog eens eventjes flink doorgespeeld met "Dynasty Warriors 6: Empires" en heb nu dus drie gebieden (!) in handen, en ben momenteel level 11.

Nog tips?

Als skills heb ik "True Speed" en "Steal" toegevoegd. Dat is dus naast de "Double" die ik al had. Vraagje aan Joni, kun je deze er ook weer afhalen? Voor als je toevallig sterkere Skills krijgt...


Heb vandaag de game uitgespeeld nou ja the Three kingdoms gedeelte dan. Mijn zhang fei had cao cao gevangen waardoor ik opeens een heel groot gebied had =p.

Hoe kun je mensen vangen? Want ik heb het nog niet klaargespeeld...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

streetfighter schreef:
Is Samurai Warriors dan zo goed want ik kan 1 en 2 samen kopen voor 45 euro

mijn fav Dw krijgers zijn : Ma Chao , Guan yu ,Zhao Yun , Dian Wei en Xu Huang ( ook de oude versies )

doen!!!! meteen kopen! Het zal je verbazen hoe gaaf de samurai warrior reeks is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Lilyman schreef:
konnichiwa schreef:
Lilyman schreef:
Ik heb gisteravond nog eens eventjes flink doorgespeeld met "Dynasty Warriors 6: Empires" en heb nu dus drie gebieden (!) in handen, en ben momenteel level 11.

Nog tips?

Als skills heb ik "True Speed" en "Steal" toegevoegd. Dat is dus naast de "Double" die ik al had. Vraagje aan Joni, kun je deze er ook weer afhalen? Voor als je toevallig sterkere Skills krijgt...


Heb vandaag de game uitgespeeld nou ja the Three kingdoms gedeelte dan. Mijn zhang fei had cao cao gevangen waardoor ik opeens een heel groot gebied had =p.

Hoe kun je mensen vangen? Want ik heb het nog niet klaargespeeld...

Weet niet of het in 6 empires hetzelfde is maar in andere empires van zowel sw als dw is het zo dat als een enemy officer in je gebied komt (door bij ze in te sluiten en basissen in te nemen) krijgen ze een ringetje om zich heen en als je ze dan verslaat capture je ze waarop je bij het halen van de map kunt beslissen of je ze wilt executeren of proberen voor je te laten werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

D: schreef:
Lilyman schreef:
konnichiwa schreef:
Lilyman schreef:
Ik heb gisteravond nog eens eventjes flink doorgespeeld met "Dynasty Warriors 6: Empires" en heb nu dus drie gebieden (!) in handen, en ben momenteel level 11.

Nog tips?

Als skills heb ik "True Speed" en "Steal" toegevoegd. Dat is dus naast de "Double" die ik al had. Vraagje aan Joni, kun je deze er ook weer afhalen? Voor als je toevallig sterkere Skills krijgt...


Heb vandaag de game uitgespeeld nou ja the Three kingdoms gedeelte dan. Mijn zhang fei had cao cao gevangen waardoor ik opeens een heel groot gebied had =p.

Hoe kun je mensen vangen? Want ik heb het nog niet klaargespeeld...

Weet niet of het in 6 empires hetzelfde is maar in andere empires van zowel sw als dw is het zo dat als een enemy officer in je gebied komt (door bij ze in te sluiten en basissen in te nemen) krijgen ze een ringetje om zich heen en als je ze dan verslaat capture je ze waarop je bij het halen van de map kunt beslissen of je ze wilt executeren of proberen voor je te laten werken.

Dus ik moet ze in princiepe meelokken naar mijn gebied?
Of mijn allereertste basis? Waar ik begin, dus...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Lilyman schreef:
D: schreef:
Lilyman schreef:
konnichiwa schreef:
Lilyman schreef:
Ik heb gisteravond nog eens eventjes flink doorgespeeld met "Dynasty Warriors 6: Empires" en heb nu dus drie gebieden (!) in handen, en ben momenteel level 11.

Nog tips?

Als skills heb ik "True Speed" en "Steal" toegevoegd. Dat is dus naast de "Double" die ik al had. Vraagje aan Joni, kun je deze er ook weer afhalen? Voor als je toevallig sterkere Skills krijgt...


Heb vandaag de game uitgespeeld nou ja the Three kingdoms gedeelte dan. Mijn zhang fei had cao cao gevangen waardoor ik opeens een heel groot gebied had =p.

Hoe kun je mensen vangen? Want ik heb het nog niet klaargespeeld...

Weet niet of het in 6 empires hetzelfde is maar in andere empires van zowel sw als dw is het zo dat als een enemy officer in je gebied komt (door bij ze in te sluiten en basissen in te nemen) krijgen ze een ringetje om zich heen en als je ze dan verslaat capture je ze waarop je bij het halen van de map kunt beslissen of je ze wilt executeren of proberen voor je te laten werken.

Dus ik moet ze in princiepe meelokken naar mijn gebied?
Of mijn allereertste basis? Waar ik begin, dus...

je gebied, daar waar jouw kleur is, als het empires systeem nog hetzelfde is tenminste waarin je basissen in moet nemen tot je de hoofdbasis in kunt nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ik heb dat spel ook maar besteld (empires) ik heb eigenlijk wel goede herinneringen aan samurai warriors 2 empires en al ben ik echt niet van mening veranderd dat DW6 een faalspel is moet ik gewoon alle warrior games hebben. ;l

Anders is het zo incompleet in mn kast.

En ik ben gewoon gigantisch benieuwd naar het zogenaamde verschil met 6 want er zijn zoveel mooie verhalen over empires, ik wil op zn minst weer wat materiaal om op te zeiken hebben.

ik heet natuurlijk voor een goede reden D: met een negatieve emotie uitende avatar altijd. Iemand moet het doen, die kritiek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Mensen vangen kan alleen als je Ruler bent normaal gezien, en dan kun je best een Duel uitlokken. Dat is 100% capture. Buiten een duel is het me nooit gelukt want daar zijn de kansen zeer laag. Het is gewoon kwestie van een officier diep in jouw terrein te lokken, niet noodzakelijk in een basis. Maar schijnt dat zelfs in donkerblauw gebied de rate maar 50% is. (Bij mij kwamen ze nooit tot daar, ik veroverde altijd zo snel mogelijk hun basissen zodat ik hun main camp belandde) En of je skills kunt vervangen, kan ik niet direct zeggen. Ik heb het nooit gedaan, maar het moet zeker lukken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

D: schreef:
DW3 was mijn 1e, ik kocht em in de musicstore omdat ik de achterkant van de box zo gaaf vond met al die chinese krijgers in kleurrijke tenues, ik heb dat spel zo'n half jaar lang onafgebroken met vrienden gespeeld zo verslavend was het.


Ik was begonnen met 1, zelden gespeeld. Toen 2 gekocht, wel veel gespeeld en DW3 heb ik compleet nuts gespeeld op de PS2. Deeltje 4 heb ik me nog gehaald maar toen was ik wel uitgekeken op DW.

Uiteindelijk eens SW2 uit de budgetbak geplukt en ik was verrast dat het over Japan ging, omdat ik dat persoonlijk interessanter vond als Chinese geschiedenis en ik <3 gewoon van Samurai's

Enfin, was in de winkel hier gaan vragen of hij DW6E ook had of ging binnenkrijgen en zegt ie bloedserieus "Nee, want die verkopen voor geen meter" -_-'

Maar dat zei hij destijds ook over Spiderman 2 en ik zei hem dat die populair ging worden. Met tegenzin geloofde hij mij en heeft altijd zijn exemplaren uitverkocht gehad... Maar ja, klein stadje hier hé
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

MaartenL schreef:
D: schreef:
DW3 was mijn 1e, ik kocht em in de musicstore omdat ik de achterkant van de box zo gaaf vond met al die chinese krijgers in kleurrijke tenues, ik heb dat spel zo'n half jaar lang onafgebroken met vrienden gespeeld zo verslavend was het.


Ik was begonnen met 1, zelden gespeeld. Toen 2 gekocht, wel veel gespeeld en DW3 heb ik compleet nuts gespeeld op de PS2. Deeltje 4 heb ik me nog gehaald maar toen was ik wel uitgekeken op DW.

Uiteindelijk eens SW2 uit de budgetbak geplukt en ik was verrast dat het over Japan ging, omdat ik dat persoonlijk interessanter vond als Chinese geschiedenis en ik <3 gewoon van Samurai's

Enfin, was in de winkel hier gaan vragen of hij DW6E ook had of ging binnenkrijgen en zegt ie bloedserieus "Nee, want die verkopen voor geen meter" -_-'

Maar dat zei hij destijds ook over Spiderman 2 en ik zei hem dat die populair ging worden. Met tegenzin geloofde hij mij en heeft altijd zijn exemplaren uitverkocht gehad... Maar ja, klein stadje hier hé

Zelfde hier hoor, (heerenveen) als ik eens in een fatsoenlijke stad kom heb je daar meteen 100% meer titels liggen.. nouja niet al teveel overdrijven want 'thank god zit er wel een speciaalzaak in leeuwarden.

Maar goed ik heb DW6EMP gewoon bij bol.com besteld.
1-2 dagen duurt het en kost 45 euro.
Vind ik overkomelijk.

Ik vind SW ook veel gafer dan DW maar moet wel zeggen dat DW mij erg lang geboeit heeft, heb tot en met 6 alle DW's op 2 empires en het origineel ervan na(1 = vechtspel, vaag dat je die had, nergens te vinden)
Hele lijstje: DW2, DW3, DW3XL, DW4, DW4XL, DW4EMP, DW5, DW5XL, DW5EMP. DW6, MO, MO2, SW1, SW1XL (had ik eerder dan 1), SW2, SW2XL, SW2EMP.

Heb ook nog de Kessen spellen 1, 2 en 3.
Oh en zelfs mystic heroes die ik maar 1 keer gespeeld heb rofl.

;>

edit: En van capcom heb ik nog: Devil kings, Sengoku basara 2, Sengoku basara 2 heroes, Sengoku basara X. (vechtspel)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Heb overigens net Mitsuhide's 4de wapen unlocked en normaal gesproken zijn 5de ook. Er kwam te staan 'Succes! You have retrieved a valuable item!' maar op het einde van de missie zaten er alleen crap wapens tussen

Nja, vast wat verkeerd gedaan uiteindelijk...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

MaartenL schreef:
Heb overigens net Mitsuhide's 4de wapen unlocked en normaal gesproken zijn 5de ook. Er kwam te staan 'Succes! You have retrieved a valuable item!' maar op het einde van de missie zaten er alleen crap wapens tussen

Nja, vast wat verkeerd gedaan uiteindelijk...

geen idee hoe dat op de xbox werkt, sorry.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Heb 'm gehaald na een aantal keren verder proberen, de keer ervoor was dan vast een bugje neem ik aan.

Ben bezig met Ranmaru's 2nd request op 31F maar maakt niet uit wat ik kies van de drie mogelijke 'assassin's', het is altijd fout

Nagenoeg blijven alle hints en dergelijke toch hetzelfde dus ik vraag me af wat ik nu weer fout doe -_-'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

MaartenL schreef:
Heb 'm gehaald na een aantal keren verder proberen, de keer ervoor was dan vast een bugje neem ik aan.

Ben bezig met Ranmaru's 2nd request op 31F maar maakt niet uit wat ik kies van de drie mogelijke 'assassin's', het is altijd fout

Nagenoeg blijven alle hints en dergelijke toch hetzelfde dus ik vraag me af wat ik nu weer fout doe -_-'

Het is heel simpel, het is geen dit en geen dat en dan moet je het weten.
(of je zegt even wat er gezegd wordt en wie er op de map stonden, dan kan ik je verder helpen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 09:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Zal ik straks wel even doen, had wel verwacht dat het niet een pre-scripted antwoord was maar als ik mijn 'info' volg dan kom ik nog niet juist uit.

Nja, had ondertussen maar even op me genomen om Musashi's 4de/5de wapen te unlocken en tjonge... Wat ging dat enorm makkelijk. Zeker t.o.v. Mitsuhide's 4de en 5de.

Had overigens nu ook de Matsukaze mount unlocked en met Hanzo Hattori uitgespeeld maar die dream missie was wat pittig op level 26. Kotaro slaat me gewoon 50% dood met 3 hits en ik zit dan een 5 minuten op hem in te rammen en heeft ie nauwelijks 20% damage gehad...

D:, wat vind jij eigenlijk het beste element voor op je wapen? Het wapen van Mitsuhide dat ik gebruik (het 4de, want 5de ziet er lelijk uit) had Lightning maar ik had er Wind op gezet maar heb nu weer enkele orbs van die beide elementen dus ik kan weer snel wisselen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Druk bezig met Samurai Warriors 2, Maarten?
Ziet ernaar uit dat ik wat mensen weer heb verslaafd gemaakt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 23 Jul 2009 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Lilyman schreef:
Druk bezig met Samurai Warriors 2, Maarten?
Ziet ernaar uit dat ik wat mensen weer heb verslaafd gemaakt...


Vooral sinds ik door heb gehad dat ik XL op mijn 2de HDD had staan

Ik dacht al... Vroeger zo dure DLC gekocht en ik merkte er niks van en mijn saves waren weg -> Natuurlijk! Met de verkeerde HDD erin is dat geen wonder >.<!

En tja, het is sinds ik dit topic zag dat ik terug begon met spelen. Is ook leuker dan constant mijn PC te moeten tweaken zodat ik mijn games speelbaar kan houden ^.^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group