Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Tom_V BerichtGeplaatst: 15 Dec 2006 08:56    Onderwerp: Robert Long Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Ik vrees dat de naam bij weinigen hier een belletje zal doen rinkelen, maar eergisteren is één van de grootste kleinkunstenaars van de Lage Landen overleden na een korte en hevige strijd tegen kanker.

Robert Long betekende voor mij alvast een flinke brok jeugdsentiment. M'n moeder was een grote fan van zijn muziek en in de lange ritten richting jaarlijkse Bretagne-vakantie waren het dan ook zijn cassettes die door de speakers van de witte Ford Sierra raasden.

Bij vele van zijn nummers zie ik dan ook prachtige Franse landschappen voor me en word ik overspoeld met een leuk zomers gevoel.

Buikvlieskanker... ik wist niet eens dat het bestond. Dokters stellen het vast en je hebt hoogstens nog een paar weken om afscheid te nemen van het leven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 15 Dec 2006 10:05    Onderwerp: Re: Robert Long Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

tarantino schreef:

Robert Long betekende voor mij alvast een flinke brok jeugdsentiment. M'n moeder was een grote fan van zijn muziek en in de lange ritten richting jaarlijkse Bretagne-vakantie waren het dan ook zijn cassettes die door de speakers van de witte Ford Sierra raasden.


Erg herkenbaar dit ja. Alhoewel moeder hier kan worden veranderd in vader, en witte Ford Sierra in zilverkleurige Opel Sintra, maar dat terzijde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Dec 2006 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Long was prachtige muzikant en spijtig van zijn overlijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 15 Dec 2006 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Ken zijn werk niet maar ken de naam zelf wel. Erg vervelend voor hem en de mensen die van zijn muziek houden maar het doet me persoonlijk weinig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group