Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
brend5 BerichtGeplaatst: 15 Mei 2009 13:35    Onderwerp: Pokémon - Manga, Anime & Film Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

Citaat:
Met Pokémon Red en Green ontwikkelde Game Freak onder leiding van Satoshi Tajiri, wat hun eerste bekende game was. Ter promotie van Red en Green produceerde Nintendo tevens een bijbehorende animatieserie, namelijk Pokémon: Indigo League dat gemaakt werd door Oriental Light and Magic. In de serie volgen we de avonturen van Ash en zijn Pokémon Pikachu die samen met hun vrienden over de wereld reizen, Pokémon vangen en andere trainers proberen te verslaan. De originele serie was een gigantisch succes en ondertussen zijn er tientallen series, manga's en films van Pokémon.


ik weet niet of ik het hier of in dat andere ding moet zetten maar mijn vraag is: Zou het niet leuk zijn als ze eens stoppen met steets nieuwe regio's maken in pokemon maar ash gewoon weer al zijn reisen opnieuw laat doen. Dus gewoon weer naar kanto, jotho, hoen en dan weer naar die waar ik de naam niet van weet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 15 Mei 2009 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Een nieuw seizoen in Kanto zou erg leuk zijn! Maar zolang Pokemon populair blijft komen er steeds weer nieuwe Pokemons bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brend5 BerichtGeplaatst: 15 Mei 2009 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

ja dat is dus het probleem straks hebben we alleen nog maar misvormde wezens die nagmaakt zijn van de echte dieren hier dus dat maakt et mider leuk voor mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 07:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ik heb alle oude afleveringen gedownload (Seizoen 1+2/120 Episodes).

Oh man die eerste aflevering was niet normale nostalgie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Siebrand Schouterden schreef:
Ik heb alle oude afleveringen gedownload (Seizoen 1+2/120 Episodes).

Oh man die eerste aflevering was niet normale nostalgie.


Ik ken zelfs die eerste opening song nog vanbuiten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Danny Jonker BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Mrt 2009
Berichten: 46

Siebrand Schouterden schreef:
Ik heb alle oude afleveringen gedownload (Seizoen 1+2/120 Episodes).

Oh man die eerste aflevering was niet normale nostalgie.


Heb je ze in het Nederlands? Want dat eunt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

@Streetfighter
Die theme song is ook de meest memorable anime intro ooit gemaakt. Ik vind hem zo geniaal.

En idd, je hebt ze toch wel in het Nederlands, dat moet gewoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Neen, die vond ik niet , maar ben de Engelse stemmen nu wel gewoon. Al moet ik toegeven dat de Nederlandse stukken beter waren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Dat noemen we gewenning. Het voelt gewoon onnatuurlijk om series als Pokemon in het Engels te kijken omdat je ze altijd in het Nederlands hoort. Al zijn de Engelse stemmen vaak wel beter. Al weet ik niet hoe dit zit met Pokemon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Klopt, ben inmiddels gewent aan DragonBall met z'n Japanse stemmen.

Vind de Engelse stemmen voor Pokemon wel veeeel beter dan de Nederlandse, die waren echt ongelofelijk amateuristisch (en de Japanse hebt ik nooit geprobeerd).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

http://www.youtube.com/watch?v=yHKzVTQhUIM

AWESOME!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Simon Venneman schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=yHKzVTQhUIM

AWESOME!


Voor degene die het niet wisten het gevecht tussen Gengar en Nidorino zie je ook in de opening van Pokemon Blue en Red . OT Wat een nostalgie nu ik de 1ste aflevering nog eens zie. Ik ga de oude serie nu nog eens bekijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

De eerste episode was idd geweldig. We zagen toen ook Ho-oh voor de eerste keer toen Gold en Silver nog lang niet uit was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jul 2009 08:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik heb echt de indruk dat Brock zo dom is. In de steen gym van Roxanne lijkt hij verbaasd dat Pikachu een Geodude kan verslaan met Donder. Hij kan beter vertellen waar hij Ash heeft ontmoet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cart. BerichtGeplaatst: 02 Aug 2009 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Aug 2009
Berichten: 1

Heeft iemand een goeie site waar je Pokémon-afleveringen kunt bekijken? (Seizoen 1/2).En NL vertaling?

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Sep 2009 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

ik weet ze alleen voor engels ...

je ka altijd torrents proberen maar weet niet als dat mag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jeanz BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2010
Berichten: 1

Voor nederlandse episodes moet je zijn op www.pokechar.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ben ik de enige die continu denkt dat Harley sterk lijkt op James in een valse vermomming? (En ja, ik weet dat dat niet mogelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Apr 2010
Berichten: 55

Ik vind dat die lui in Japan het met de Diamond/Pearl serie eindelijk eens goed aan het doen zijn. In ieder geval met Ash z'n team. Z'n team in Kanto/Johto was gewoon om te janken, waar ie alles ownde met een Pikachu, Bulbasaur, Chikorita en Cyndaquil. Nu heeft ie tenminste wat fatsoenlijke Pokémon, zoals Torterra, Infernape en Staraptor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
TheBryman BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Mrt 2010
Berichten: 38

Ik vind het echt dom dat in elke afleveringen team rocket voorkomt typish Japaners
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

GeneralSecura schreef:
Ik vind dat die lui in Japan het met de Diamond/Pearl serie eindelijk eens goed aan het doen zijn. In ieder geval met Ash z'n team. Z'n team in Kanto/Johto was gewoon om te janken, waar ie alles ownde met een Pikachu, Bulbasaur, Chikorita en Cyndaquil. Nu heeft ie tenminste wat fatsoenlijke Pokémon, zoals Torterra, Infernape en Staraptor.


Vergeet Gible niet. Zijn eerste draakie ooit (Man I love dragons ) die tevens de sterkste dragonaanval kan /

Je vergeet wel dat hij ook meestal tegen niet volledig geveolueerde pokes moest vechten, en hij was ook nog niet klaar voor volledig gevolueerde poke's. Hij kon Charizard niet de baas waardoor hij de eerste Leugue verloor.
Als hij Charizard gelijk onder zijn controle kon houden had hij op zn minst in de finale kunnen komen. (Zijn Charizard was kind of overpowered. En toen moesten ze hem zwak maken omdat hij zogenaam niet tegen wilde Charizards op kon -.-) En een Pika > dan Raichu alleen dom dat hij ineens geen rock poke meer kan verslaan met thunder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Op meerdere punten tijdens de Pokémon serie wordt benadrukt dat Pokémon niet noodzakelijk willen evolueren. Zie Pikachu, Eevee, Meowth, Meowth met de laarzen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Joni

Bulbasaur had er een hele aflevering voor. Maar dat is toegevoegd omdat de poke';s te overpowered zouden worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
TheBryman BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Mrt 2010
Berichten: 38

Ze zeggen dat er een nieuwe evolutie van eevee komt "ironion" ofzoiet steel zeker het staat op wikipedia
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
TheBryman BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Mrt 2010
Berichten: 38

de nieuwe starters http://serebii.net/index2.shtml ze zijn echt erg hopelijk zijn de evoluties beter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group