Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MorrisKO BerichtGeplaatst: 11 Mei 2009 20:59    Onderwerp: Een vraagje over de DSi Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 12

Een vriend van mij heeft een DSi met een Acekard 2i, een flashkaart voor de DSi. Ik weet dat de oude flashkaarten niet werken op de DSi. Nu heb ik wel eens gehoord dat nintendo in de toekomst updates gaat uitbrengen om het gebruik van de kaartjes onmogelijk te maken. Als je voor het eerst het winkelkanaal in wil, moet er meteen een update geinstalleerd worden. Zorgt deze er meteen voor dat de flashcards niet meer werken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Mei 2009 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

knakker, dit is geen downloadsite en koop gewoon de spellen die vet zijn, en zijn er al zo weinig voor de DS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Mei 2009 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nintendo heeft een innovatief systeem uitgevonden waarmee updates automatisch gebeuren als je met je DSi in een gebied met WiFi komt. Een flashkaart wordt dus automatisch ongedaan gemaakt. Of ik ben dit uit mijn duim aan het zuigen omdat Gamed geen download bespreking wil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group