Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

the_dan schreef:
ik kom ook graag in de media..

vaak zijn ze goedkoper dan bijv de dixons


Wie koopt er dan ook in godsnaam games bij de Dixons? Die liggen ver boven de gemiddelde prijs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Vandaag een Xbox 360 Arcade met LEGO Batman en Pure gezien voor €129 in de Carrefour. Cheap.

In de Game Mania krijg je er voor €20 meer Banjo - Kazooie bij.

Damn, wat voel ik me afgeript . In de zomer nog voor een Xbox 360 Arcade €179 euro betaald zonder games >.<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Free Record Shop gooit nu ongeveer alle games die dertig euro of minder zijn in de uitverkoop voor een prijs van een tientje. Alle platformen.

Woensdag al SingStar Queen gehaald, morgen even kijken of er nog wat rest is, want dan haal ik zeker nog wat titels in huis. Ook Resident Evil 5 voor de prijs van een tientje, geen geld toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 416

Stefan van B schreef:
Free Record Shop gooit nu ongeveer alle games die dertig euro of minder zijn in de uitverkoop voor een prijs van een tientje. Alle platformen.

Woensdag al SingStar Queen gehaald, morgen even kijken of er nog wat rest is, want dan haal ik zeker nog wat titels in huis. Ook Resident Evil 5 voor de prijs van een tientje, geen geld toch?


Wat Resident Evil 5 10 euro dat kan toch niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Waarom hier niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Fόhrer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Vandaag een Xbox 360 Arcade met LEGO Batman en Pure gezien voor €129 in de Carrefour. Cheap.

In de Game Mania krijg je er voor €20 meer Banjo - Kazooie bij.

Damn, wat voel ik me afgeript . In de zomer nog voor een Xbox 360 Arcade €179 euro betaald zonder games >.<


Ach ja, ik heb van de zomer ook €400 betaald voor een PS3, weliswaar met twee games maar de nieuwe prijs van €300 is ook incl. 2 games. Ofwel ik had hem ook een paar maanden en €100 goedkoper kunnen krijgen, maar dat maakt me niets uit want het waren wel 6 toffe maanden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

in heerenveen liggen er ook een paar al een tijdje voor een 10e bij de frs, die nieuwe bionic commando en een of andere serious sam achtige ripoff waarvan ik de naam vergeten ben bijv. Maar die koop ik niet, lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Stefan van B schreef:
Free Record Shop gooit nu ongeveer alle games die dertig euro of minder zijn in de uitverkoop voor een prijs van een tientje. Alle platformen.

Woensdag al SingStar Queen gehaald, morgen even kijken of er nog wat rest is, want dan haal ik zeker nog wat titels in huis. Ook Resident Evil 5 voor de prijs van een tientje, geen geld toch?


Ook maar even een kijkje gaan nemen denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Red Alert 3 voor een ongelooflijk lage prijs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Zal wel per regio verschillen, FRS hier in rotterdam heeft die aanbieding nog niet voor oude games voor een tientje.

Zag wel vandaag bij Eplaza oude games voor 10 euries, daarintegen vroegen ze voor Darksiders 65 euro die 100 meter verderop bij de saturn 49 euro was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Het schijnt nogal te wisselen, maar ze hebben ook nog niet overal de prijsstickers veranderd, je doet er dus goed aan als je eventjes bij de kassa vraagt wat de actuele prijs is. Heb ik ook bij SingStar Queen gedaan

Morgen hopelijk nog: SingStar Abba, Singstar Vol. 2, Battlefield: Bad Company, Resident Evil 5, Skate 2, Brothers in Arms: Hells Highway C.E., Resistance: Retribution en misschien nog wel Rock Band 2 ofzo als die ook voor een tientje is, alleen daar heb ik nog niks over gelezen.

Als het goed is kom ik de komende maanden dus niks tekort
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Stefan van B schreef:
Het schijnt nogal te wisselen, maar ze hebben ook nog niet overal de prijsstickers veranderd, je doet er dus goed aan als je eventjes bij de kassa vraagt wat de actuele prijs is. Heb ik ook bij SingStar Queen gedaan

Morgen hopelijk nog: SingStar Abba, Singstar Vol. 2, Battlefield: Bad Company, Resident Evil 5, Skate 2, Brothers in Arms: Hells Highway C.E., Resistance: Retribution en misschien nog wel Rock Band 2 ofzo als die ook voor een tientje is, alleen daar heb ik nog niks over gelezen.

Als het goed is kom ik de komende maanden dus niks tekort

Ik zag X-Blades die me wel aansprak. Echter weet ik niet of de game tof is. Verder was er niet veel interessant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Citaat:
PC X-Blades
Gaijin Entertainment/SouthPeak Games, 2009 56.29%
7 Reviews
X360 X-Blades
Gaijin Entertainment/SouthPeak Games, 2009 51.29%
33 Reviews
PS3 X-Blades
Gaijin Entertainment/SouthPeak Games, 2009 49.31%


Lijkt mijzelf weinig aan eerlijk gezegd, misschien meer voor de liefhebber van het genre, hack & slash was het geloof ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Jan 2010 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Zag vandaag Guitar hero World Tour bij FRS voor 10 euries.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Dead Space: Extraction voor twee tientjes bij Nedgame.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Vandaag een Xbox 360 Arcade met LEGO Batman en Pure gezien voor €129 in de Carrefour. Cheap.

In de Game Mania krijg je er voor €20 meer Banjo - Kazooie bij.

Damn, wat voel ik me afgeript . In de zomer nog voor een Xbox 360 Arcade €179 euro betaald zonder games >.<


Ach ja, ik heb van de zomer ook €400 betaald voor een PS3, weliswaar met twee games maar de nieuwe prijs van €300 is ook incl. 2 games. Ofwel ik had hem ook een paar maanden en €100 goedkoper kunnen krijgen, maar dat maakt me niets uit want het waren wel 6 toffe maanden


Hoe denk je dat het voelde voor de mensen die bij de release een PS3 kochten (zoals ik). Na een half jaar ging dat ding al in de uitverkoop. -.-'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Stammetje91 schreef:
Hoe denk je dat het voelde voor de mensen die bij de release een PS3 kochten (zoals ik). Na een half jaar ging dat ding al in de uitverkoop. -.-'

I feel your pain! Vooral als je apparaat dan ook nog eens na net twee en een half jaar stuk gaat, waardoor er bij die €600,- ook nog eens €150,- bijkomen voor de 'reparatiekosten'.

"Ja sorry, meneer. Je hebt echt geen garantie meer. Je moet sowieso je portemonnee trekken, anders helpen we je niet..."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

PS3 Slim 250GB bij bart smit 275,-

Internet web only

http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?fh_params=fh_secondid%3D260168&utm_source=nieuwsbrief+wk05&utm_medium=email&utm_campaign=bs&utm_term=PS3_250GB_prijsdoorbraak


Laatst aangepast door Shadowx op 31 Jan 2010 01:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik kocht een 40gb voor 600 euro.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wazzim BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2008
Berichten: 305

D: schreef:
ik kocht een 40gb voor 600 euro.


haha tja, de PS2 was eerst ook 1000gulden en nu 100
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

D: schreef:
ik kocht een 40gb voor 600 euro.

Jij bent opgelicht man. Je hebt €200 te veel betaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Hmm, LEGO Batman is dit weekend maar voor 8,- euro te verkrijgen bij de Bart Smit op welk platform dan ook. Ik denk dat ik dan maar eens een kijkje moet gaan nemen , lijkt me een leuke coφp game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 178

Inderdaad, ik speel hem altijd met mijn vriendin als ze op bezoek komt.
Hij zat gratis bij mijn xbox.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Joni Philips schreef:
D: schreef:
ik kocht een 40gb voor 600 euro.

Jij bent opgelicht man. Je hebt €200 te veel betaald.

In de winkel? :/

Is alweer een paar jaar geleden overigens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

D: schreef:
Joni Philips schreef:
D: schreef:
ik kocht een 40gb voor 600 euro.

Jij bent opgelicht man. Je hebt €200 te veel betaald.

In de winkel? :/

Is alweer een paar jaar geleden overigens.
Ja, want de 40 GB was het model dat gelanceerd is voor €399. Als je dan €599 hebt betaald, ben je opgelicht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group