Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  
Xenathos BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Samsung Omnia II i8000 overgekocht van collega van m`n vader. Eerste paar dagen had hij last van een simkaart die niet gelezen werd... Ik blijf dat even in de gaten houden. Hij hield het tot vanmiddag niet langer vol dan 3-4 uur. Hij leest de sim nu al meer dan 5 uur.

Verder is het best wel een goede mobiel. Al is hij soms best traag. Naja... Ik heb de tijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:
Twitter, Pingchat, Whatsapp!, Gamed bezoek ik echt om het kwartier ofzo evenals andere nieuwssites en waarschijnlijk heb ik een paar van die shit-apps die stiekem gebruik maken van m'n verbinding.

En dan zit je dus op 300 MB aan het einde van de maand? Wtf.

Als ik Twitter aan heb staan en internet de hele dag, en verder nauwelijks iets doe, zou ik daar al overheen zitten denk ik. Met natuurlijk genoeg van die auto sync shit op de achtergrond.

Nee joh, onzin. 1GB is echt veel op een mobiel. Ik heb 1GB limiet (Vodafone) maar zelfs met Youtube filmpjes, regelmatig browsen (nieuws, etc.) en die 'auto sync shit' zit ik per maand aan de 600-700MB.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

@ Cubic

Ik weet wel dat 1GB ontzettend veel is - ik zeg alleen dat ik 200-300 aan de weinige kant vind, tenminste persoonlijk. Echt, ik download nooit iets en ik kijk nooit YouTube-filmpjes, maar mijn internet overdags altijd aan hebben staan kan ik me echt niet veroorloven met mijn 250MB limiet.

Overigens houd ik het bij met een third party app genaamd 3G Watchdog aangezien Vodafone zelf geen bericht geeft als je over je limiet heen bent
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 10:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Gratis Wi-Fi op school ftw...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Paintskillz schreef:
Gratis Wi-Fi op school ftw...

Klopt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Op school heb ik alleen gratis Wi-Fi op de begane vloer, in de west-vleugel van het gebouw. Kennelijk woont er iemand naast onze school die z'n internet niet heeft beveiligd lol.

Wi-Fi in de bus zou trouwens ook wel erg fijn zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Kan je op Android toestellen gratis/betaald emulators (o.a. GBA) downloaden/kopen? Ik zag daarnet bij een preview van de Xperia Play dat die gast gewoon GBA en PSOne Roms laadde, dus ik neem aan dat het mogelijk en legaal is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Christian Vuye schreef:
Kan je op Android toestellen gratis/betaald emulators (o.a. GBA) downloaden/kopen? Ik zag daarnet bij een preview van de Xperia Play dat die gast gewoon GBA en PSOne Roms laadde, dus ik neem aan dat het mogelijk en legaal is?
yep
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Mafusto schreef:
Christian Vuye schreef:
Kan je op Android toestellen gratis/betaald emulators (o.a. GBA) downloaden/kopen? Ik zag daarnet bij een preview van de Xperia Play dat die gast gewoon GBA en PSOne Roms laadde, dus ik neem aan dat het mogelijk en legaal is?
yep

Ja hoor, je hebt verschillende apps van de zelfde serie (https://market.android.com/details?id=com.androidemu.sneslite) die elk een ander platform coveren. Lite is gratis, met betaald (€2-3) kan je savegames laden.

En daarbij, van dezelfde makers, hoort de app Rom Gripper waarmee je gewoon een complete lijst krijgt, per platform, met games Die kan je gewoon vanuit de app met twee klikken downloaden, werkt zeer goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Feb 2011 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Leuk! Zo wordt de Xperia Play wel aantrekkelijker, want dan kan je Retro games dus echt wel met knoppen besturen. Vind het namelijk niet zo leuk met die emu's voor touchscreens, werk niet prettig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dus, mensen, wat vinden jullie van de Nokia × Microsoft samenwerking? Ik dacht, misschien een leuk discussiepunt. Kom er zes daagjes te laat mee natuurlijk, maar ik dacht er nu pas aan om het hier te posten.

Ik ben er persoonlijk best blij mee. Lijkt me een tactische keuze; ik moest echt schaterlachen toen op dezelfde dag als de highly impressive WP7-announce trailer, de Symbian^4 aankondiging kwam. Wat een grote grap. Ik heb Symbian nooit iets gevonden; sure, het werkt perfect op dumbphones, ik denk dat ik Nokia's wel ongeveer de fijnste dumbphones vind. Maar ik heb Symbian voor smartphones nooit iets gevonden, gewoon een rare upgrade van de dumbphone-versie. Zag er ook achterhaald uit en functioneel was het ook niet echt. M.a.w. het faalde.

Daarbij had Nokia de keuze tussen Android en WP7; goed, Android heeft een groter marktaandeel maar WP7 heeft natuurlijk best wel potentie. Het is nog niet alles, maar dit is nog de eerste versie waar we over praten. Multi-tasking en copy-paste wordt er gewoon weer in geflikkerd bij de volgende grote update, dus dan is het een prima systeem.

Voor het officiële nieuws, voor degenen die nog niet weten dat Symbian dood is: http://www.engadget.com/2011/02/11/rip-symbian
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 9 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group