Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Simon BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 22:12    Onderwerp: Wat vraagjes over Rock Band 2 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Dus.. Ik heb nogal wat geld over, en heb opzich wel weer zin in een rhythm game, is alweer lang geleden. Ik zat er daarom aan te denken om RB2 voor de Wii te kopen: ik zag net de video review op IGN, en ben helemaal enthousiast geraakt, aangezien ie dezelfde features heeft als de 360 versie en PS3 versie.

Ik heb wel wat vraagjes.. Zo wordt er gezegd dat de instrumenten van GH:WT het doen met RB2, maar is het ook andersom zo?

En eerst wil is denk ik alleen de guitar versie kopen, gewoon om even te kijken. Later wil ik er wel een drumstel bij kopen, vind ik namelijk erg vet. Kan je de liedjes alleen met gitaar en drumstel spelen? Maar het zingen lijkt me ook wel tof, dus wsl ook nog een microfoon bij kopen. En voor een volle band moet je ook nog een basgitaar kopen toch?

Hoe duur zijn de liedjes die je kan downloaden? En gebeurd dit via geld (creditcard bijvoorbeeld) of betaal je met je Nintendo punten? (wat me wel onwaarschijnlijk lijkt.)

En last but not least: wat is de releasdatum in Europa? Heb namelijk al reviews gelezen in GMR en PU, en daarin staat dat ie al verkrijgbaar is. Maar op IGN staat TBA. Dus, weet iemand dat?

Hartstikke bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

IGN heeft de Guitar Hero instrumenten getest bij Rock Band 2 en deze werkte blijkbaar:
http://www.nintendowiifanboy.com/2008/12/10/rock-band-2-welcomes-guitar-hero-instruments/

En ook via de site Nintendo Wii Fanboy kwam ik erachter dat de release schijnbaar Maart 2009 gaat worden:
http://www.nintendowiifanboy.com/2008/12/15/rock-band-2-plus-ten-in-march-2009/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ja, ik weet dat de gitaren van Guitar Hero het doen met die van Rock Band, dus dan zal het ook wel andersom zijn?
Maar de drum is zeker niet compatible met allebei de veries? Aangezien die nogal verschillen van elkaar..
Oh, ik lees net een comment van iemand, en die bevestigd dat de Rock Band drums niet werken met Guitar Hero. Wel begrijpelijk. Maar de gitaren van RB werken dus wel met GH?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group