Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  
D: BerichtGeplaatst: 23 Jul 2013 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Joni Philips schreef:
Lijkt me toch minder bekend dan Thanos. Probleem is natuurlijk dat je na Loki en Ultron gewoon heel weinig goede Marvel villains hebt die niet bij X-Men of Fantastic Four zitten.

Ik kende kang toevallig wel, thanos dus niet, doomsday trouwens ook niet btw terwijl dat wel een big enimi schijnt te zjin.

De meeste bad guys die ik ken zijn wel van de xmen, omega red bijv is echt vet stoer imo maar goed die zit in het wolverine universum ;l
En legion is ook gaaf, tenminste zijn initiele vorm.

Vond ook altijd mysterio van de spiderman kant geweldig, snap niet dat die nogsteeds niet in een moderne spiderman film geweest is, volgens mij wel in een van de 1e 3 spiderman films in de jaren 80-90, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Jul 2013 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Over Spiderman gesproken, vind Jamie Foxx als Elektro er echt niet uit zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Jul 2013 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:

Ik vindt het wel lachen, zo'n belachelijke reactie want hentai is net zo ziek als een marvel film, ziek dus.

Ik denk dat het meer mee te maken heeft dat je een ander zijn enthousiasme niet gunt terwijl je het wel van diezelfde mensen verwacht wanneer het over Japan gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 24 Jul 2013 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Paintskillz schreef:
Over Spiderman gesproken, vind Jamie Foxx als Elektro er echt niet uit zien.

Ik ook niet, doe mij de groene met gele bliksemschift masker elektro maar, die 'opnieuw uitgevonden' elektro is echt om te janken, gaat nergens over dat ze superhelden en villains er volledig anders uit laten zien alleen maar om even hun gaye special effects te showen. :{w

En zo moet mysterio er uit zien in een film.


Maar zul je net zien dat als dat ooit gebeurd ze em een vidoco uiterlijk geven oid..

:/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Jul 2013 05:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Annoying Orange schreef:
dantekloon schreef:
Aaruman schreef:
Nelus schreef:
Paintskillz schreef:
dantekloon schreef:
Kunnen jullie het ook hebben over echte films?
dat Marvel shit is saai en slecht en zo fake
Ga jij nou maar rukken op hentai.


Hahaha, I lolled


En zijn verdiende loon, altijd dat geouwehoer over japan en shizzle.


Ik vindt het wel lachen, zo'n belachelijke reactie want hentai is net zo ziek als een marvel film, ziek dus.

Ach, de normale Chinese/Japanse films zijn ook geen hond aan vind ik.
Marvel is goeie shit, dat jij dat niet vind prima, maar respecteer het wel als anderen het wel leuk vinden.


Dat klopt chinese/Japanse films zijn ook vaak bagger, en waardeloos.
Er zijn maar een klein hoeveelheid Azië films die ik wel geweldig vindt.
Als ik een Japanse film kijk, kijk ik toch liever naar Spider Man of zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 24 Jul 2013 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ik vind zelf koreaanse films goed, als het over japanse films gaat zie ik liever animatie films (nee niet anime nee) zoals paprika en de miyazaki films etc, ghost in the shell ook.

Maar goed qua koreaanse films zijn er ook heel veel goeie, in tegenstelling tot de westerse en tegenwoordig ook japanse/chineze markt zijn dat niet op actie gefocusde films maar meer op persoonlijke vendettas etc, veel interresanter imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jul 2013 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

D: schreef:
Paintskillz schreef:
Over Spiderman gesproken, vind Jamie Foxx als Elektro er echt niet uit zien.

Ik ook niet, doe mij de groene met gele bliksemschift masker elektro maar, die 'opnieuw uitgevonden' elektro is echt om te janken, gaat nergens over dat ze superhelden en villains er volledig anders uit laten zien alleen maar om even hun gaye special effects te showen. :{w

Electro ziet er tegenwoordig zo uit in de comics dus Foxx lijkt effectief wel op comic Electro.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 24 Jul 2013 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Joni Philips schreef:
D: schreef:
Paintskillz schreef:
Over Spiderman gesproken, vind Jamie Foxx als Elektro er echt niet uit zien.

Ik ook niet, doe mij de groene met gele bliksemschift masker elektro maar, die 'opnieuw uitgevonden' elektro is echt om te janken, gaat nergens over dat ze superhelden en villains er volledig anders uit laten zien alleen maar om even hun gaye special effects te showen. :{w

Electro ziet er tegenwoordig zo uit in de comics dus Foxx lijkt effectief wel op comic Electro.

Nou en, deze electro is de beste electro:


p.s.

Citaat:
As several readers let me know today, Jamie Foxx has been talking at the Django Unchained junkets about his upcoming role as Electro in The Amazing Spider-Man 2, with the money quote coming from Blackfilm.com, where they asked about the costume. Foxx responded:

It won't be green and yellow. It will be a different color. They (the producers) want something for the future. They want to have it more grounded and not as comic book-y, so it won't be green and yellow. They want to try new things, like a liquid rubber and things like that, and there are all these bolts and stuff in my arms when they are hanging me upside down and trying to figure out what happen. How did he become this way? So, it will be some new stuff.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Aug 2013 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669



YouTube: toon


Edit: Zie nu pas dat het op de FP staat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group