Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Welpiehater BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 07:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jun 2009
Berichten: 19

The Big N schreef:
In japan komen wel aan de dsi gerelateerde games uit. (toevoegingen met de camera)


Ja dat is waar, die zullen vast ook wel naar ons toe komen, alleen dat duurt gewoon lang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
atomic power robot BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 55

ik heb problemen met de DSishop, als ik DSipoints op wil zetten, eerst de code invoeren, dan verschijnt er in beeld dat ik 1000 nintendo points over kan zetten naar m'n DSi, ik druk op 'redeem', dan begint de DSi te laden en opeens verschijnt er een error in beeld met een bijbehorende errorcode in beeld: 205813
ik vraag me af wat dit inhoud, voorheen had ik hier nooit problemen mee, ik denk dat het aan de server ligt maar ik wil graag wat meer duidelijkheid.
Op de nintendo site kon ik trouwens geen info erover vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
atomic power robot BerichtGeplaatst: 13 Jun 2009 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 55

het is nu alweer een week geleden en ik nog steeds geen Nintendo points overzetten naar mijn DS, ik heb nintendo een tijd geleden een e-mail gestuurd maar daar krijg ik ook maar geen reactie van (ik heb geen idee of dat lang gaat duren)
dus ik baal hier ontzettend van omdat er nog wat DSiware is dat ik graag zou willen downloaden en... dat gaat dus niet.

is er niemand die een idee heeft wat er aan de hand is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Jun 2009 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Moet je die error code is op google invoeren ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jun 2009 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Dat heb ik even gedaan en blijkbaar komt die error (bij Wii bezitters) alvast voor als de server druk bezig is. En volgens hun is de enige oplossing enkele keren opnieuw proberen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
atomic power robot BerichtGeplaatst: 13 Jun 2009 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 55

ik denk dat de error bij de Wii waarschijnlijk hetzelfde is als bij de DSi.
ik vraag me trouwens af wat bij hun 'enkele keren' betekent, ik ken nou die hele code uit m'n hoofd.
maarja ik wacht wel af, al duurt het een hele tijd.

toch bedank!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Welpiehater BerichtGeplaatst: 19 Jun 2009 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jun 2009
Berichten: 19

atomic power robot schreef:
het is nu alweer een week geleden en ik nog steeds geen Nintendo points overzetten naar mijn DS, ik heb nintendo een tijd geleden een e-mail gestuurd maar daar krijg ik ook maar geen reactie van (ik heb geen idee of dat lang gaat duren)
dus ik baal hier ontzettend van omdat er nog wat DSiware is dat ik graag zou willen downloaden en... dat gaat dus niet.

is er niemand die een idee heeft wat er aan de hand is?


Ik heb er geen last van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jun 2009 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Weet er iemand al of er interessante apps zijn verschenen op DSiWare ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brolynick BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jun 2009
Berichten: 6

atomic power robot schreef:
ik denk dat de error bij de Wii waarschijnlijk hetzelfde is als bij de DSi.
ik vraag me trouwens af wat bij hun 'enkele keren' betekent, ik ken nou die hele code uit m'n hoofd.
maarja ik wacht wel af, al duurt het een hele tijd.

toch bedank!


Ik heb eergisteren ook een Nintendo Points card gekocht, met hetzelfde probleem, alleen op mijn Wii. Ik heb hem zelfs omgeruild voor een andere kaart, dezelfde foutmelding. Ik ken de code ook helemaal uit mijn hoofd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
atomic power robot BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 55

ik heb m'n points card later ook gebruikt op mijn Wii en daar kreeg ik ook dezelfde error, en ik denk nog steeds dat het aan de server ligt.

ik had nintendo een e-mail gestuurd en nog steeds geen reactie, ik betwijfel dat ik die ooit zou krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brolynick BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jun 2009
Berichten: 6

Ik denk niet dat je een reactie krijgt, omdat ik al 2 dagen een mailtje had gestuurd en ze hebben nog niet geantwoord. Ik wou gewoon even Super Smash Bros. spelen, nee, krijg ik een error. Wie weet doet ie het pas over 1 of 2 weken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
atomic power robot BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 55

dat probleem met de nintendo points duurt nu ook al twee weken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brolynick BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jun 2009
Berichten: 6

Ik heb het vandaag ook al weer een stuk of 20 keer geprobeerd, dit begint irritant te worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akatora BerichtGeplaatst: 21 Jun 2009 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Dat's best kut. Kun je niet terug naar de winkel? En geld terugkrijgen?
Bij MediaMarkt krijg je bij bijna alles standaard 1 jaar garanatie dus als die points het niet doen zou ik gewoon naar de winkel gaan en hun aanspreken.

Moet maar eens opletten met die points wou laatst nog halen voor de WII maar toch maar een film gekocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brolynick BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jun 2009
Berichten: 6

Akatora schreef:
Dat's best kut. Kun je niet terug naar de winkel? En geld terugkrijgen?
Bij MediaMarkt krijg je bij bijna alles standaard 1 jaar garanatie dus als die points het niet doen zou ik gewoon naar de winkel gaan en hun aanspreken.

Moet maar eens opletten met die points wou laatst nog halen voor de WII maar toch maar een film gekocht.


Ik ben naar de winkel geweest en kon geen geld terugkrijgen, maar ik kreeg wel een nieuwe gratis. Ik denk niet dat het probleem bij die punten ligt, misschien is er iets raars aan de hand met hun servers ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brolynick BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jun 2009
Berichten: 6

Hoera, Hoereey, Hoeroi, de punten doen het. Na vele keren proberen doen ze het eindelijk. Nu een spel downloaden. atomic power bot, misschien lukt het nu bij jou ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
atomic power robot BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 55

Ik ga het meteen proberen!!!!

Yes!!! het werkt, ik heb nu eindelijk rust!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brolynick BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jun 2009
Berichten: 6

Dus dan was het toch wat met de servers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
atomic power robot BerichtGeplaatst: 26 Jun 2009 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 55

brolynick schreef:
Dus dan was het toch wat met de servers


ja blijkbaar wel, ik ben blij dat het voorbij is, het heeft me allemaal veel te lang geduurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Welpiehater BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jun 2009
Berichten: 19

Ik heb zelf een DS lite en een DSi en ik vind de DSi veel verbetering hebben. Ten eerste ziet het menu er beter uit (net als op de wii met kanalen) Je kan er gratis mee op internet. Spellen downloaden in de DSi shop. Camera. Muziek van de computer op een sd kaart. Schermen groter. Geluid mooier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Voor de mensen met een DSi: Zenonia is beschikbaar op DSiWare!

Zeker halen! Ik zou het ook doen, mits ik een DSi had. Ze hebben die kut controls die de iPhone versie had vervangen door de knoppen op de DSi!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

DSi ware games kunnen worden overgezet naar de 3DS mensen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Lawliet schreef:
DSi ware games kunnen worden overgezet naar de 3DS mensen!

Dus we kunnen in de toekomst Zenonia ook op de 3DS spelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Christian Vuye schreef:
Voor de mensen met een DSi: Zenonia is beschikbaar op DSiWare!

Zeker halen! Ik zou het ook doen, mits ik een DSi had. Ze hebben die kut controls die de iPhone versie had vervangen door de knoppen op de DSi!


pfft, ik vind Zenonia maar een generieke Koreaanse RPG. Veel grinden, saai verhaal, veel typo's, en nog veel meer grinden. Op de DS is beter te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group