Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
The Big N BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 20:03    Onderwerp: DSi Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Wat vinden jullie nou van de DSi? Ongelovelijke uitmelking of perfectie; geef hier je mening!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Uitmelking...

Ze willen gewoon het flash chip gebeuren gebruiken om meer geld te verdienen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Ook het gemis van de gba-poort is kut
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Maar aan de andere kan denk ik dat nintendo weer iets verfrissends brengt met camera en games combinatie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Dom. Functies toevoegen vind ik al belachelijk en vervelend voor de aanschaffers van de vorige versies. Maar het weghalen van bv. de GBA-poort vind ik al helemaal belachelijk. Het is zelfs nodig voor sommige DS-games. Had dit echt niet kunnen wachten tot de volgende Nintendo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

ze weten dat het weer als een malle gaat verkopen, heel japan neemt nu een derde DS
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vinnie13 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 205

Het zou oke geweest maar GBAslot weghalen dat is gewoon een inferieure versie uitbrengen.


UPDATE: Lol, gezer niet iedereen bouwt hun psp om.


Laatst aangepast door vinnie13 op 07 Nov 2008 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Geen uitmelking, maar ook geen perfectie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Met perfectie bedoel ik verbeteren he? perfectioneren:P
Of vind je dat hij even goed blijft:S
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jalf BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2008
Berichten: 55

Nou het weglaten van het GBA slot is weldegelijk een klein drama. Op de DSi kun je dus geen Guitar Hero games meer spelen Stomme zet van Nintendo. Net als het feit dat ze geen speciale games ontwikkelen gaan voor de DSi. Ik zou serieus niet weten waarom ik er eentje zou moeten halen als DSLite bezitter. Die kwaliteit van de camera gelijk aan die van mijn Sony Ericsson T68i...

... uit 2002...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

In japan komen wel aan de dsi gerelateerde games uit. (toevoegingen met de camera)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Maar de games die een GBA slot vereisen, zullen onspeelbaar zijn. Ze brengen eigenlijk een nieuwe inferieure versie op de markt, die aan de andere kant juist weer beter is door toevoegingen. ><

Ik blijf er toch bij dat een console/handheld niet meer verandert moet worden wat betreft functies na de launch. Je naait alleen de mensen er mee die het apparaat meteen gekocht hebben. Zoiets kan je toch beter als concept houden voor de volgende generatie, lijkt mij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

The Big N schreef:
Met perfectie bedoel ik verbeteren he? perfectioneren:P
Of vind je dat hij even goed blijft:S


Als ik lees dat er perfectie staat ga ik ervan uit dat je ook perfectie bedoelt.

Maar in die zin vind ik wel dat hij vooruit gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 08 Nov 2008 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

@ stammetje91
ja ben ik mee eens, maar nintendo (Sony/Microsoft) niet
Als je ergens makkelijk aan kan verdienen is het dit wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 08 Nov 2008 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

momenteel geen R4 ondersteuning = geen DSi voor mij
ohw, en ik heb er ook geen geld voor ;P heb hm hier nog niet in de winkels zien liggen trouwens, zal hm eens uitchecken binnenkort.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 17 Dec 2008 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Dat Flipbook lijkt me dan wel weer heel erg vet. Als ze nou meer van dat soort spellen maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Meh, ik vind het juist wel een waardige toevoeging.
Als sommigen dit al uitmelking vinden, wat dan te zeggen over de 3 uitvoeringen van de PSP? Elke keer dat Nintendo een nieuwe DS uitbracht, hadden ze wel weer wat nieuws toegevoegd.
Ok, DS Lite had geen nieuwe functies, maar die verschilde zo erg van de oude DS dat je het wel een waardige toevoeging kon noemen, vind ik.

Ik ga in ieder geval een DSi kopen, niet omdat ik het nieuwste van het nieuwste wil hebben, maar omdat ik dan eindelijk online kan gamen. WPA2 ondersteuning!
En DSiWare lijkt me ook wel vet. En kom maar op met virtual gameboy!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
atomic power robot BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 55

SjemBo schreef:

Ik ga in ieder geval een DSi kopen, niet omdat ik het nieuwste van het nieuwste wil hebben, maar omdat ik dan eindelijk online kan gamen. WPA2 ondersteuning!
En DSiWare lijkt me ook wel vet. En kom maar op met virtual gameboy!

zelfde rede waarom ik er een ga halen, nooit internet verbinding gehad op m'n DS lite, en dat DSiware ziet er ook wel interresant uit.
als hij niet zo goed verkoopt als in japan dan hoef ik me niet druk te maken of ie uitverkocht is of niet en kan ik hem gewoon op m'n gemak op de release halen zonder preorders of zoiets.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik vind de DSi te gek met al die nieuwe functies maar niet perfect... Vind de baterij duur veel te kort maar ik game toch thuis dan onderweg. Ik ga de DSi zeker halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Profanity BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2009
Berichten: 47

Vind Persoonlijk de DS Lite grotere uitmelking dan de DSi; Met de online shop en het interne geheugen voegt de DSi nog echt iets toe. Neemt niet weg dat het erg vervelend is voor de harde kern die de DS en DS Lite gekocht hebben en nu nog steeds vol gebruik willen maken van alle functies verplicht zijn de DSi te kopen een in mijn ogen vervelende eigenschap en ik kan me ook indenken dat menig DS bezitter zich redelijk genaaid voelt. Ik zou iig niet vrolijk worden als Sony een soort PSP 1.5 uitbrengt die nog steeds oude PSP games support maar bepaalde functies heeft die de oude PSP niet heeft (en dan bedoel ik niet Skype oid zoals bij de Slim and Lite het geval was).
Ik wacht iig nog enkele dagen tot de DSi uitkomt en dan ga ik ook voor het eerst aan de gang met de krabbelhandheld van Nintendo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Is het niet zo dat je op een DSi de "Guitar Hero"-games niet kunt spelen? Die gebruiken namelijk de GBA-poort...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Lilyman schreef:
Is het niet zo dat je op een DSi de "Guitar Hero"-games niet kunt spelen? Die gebruiken namelijk de GBA-poort...


Klopt helemaal.
Maar aangezien Activision wel geld wil verdienen, zullen ze vast wel bezig zijn met een accessoire die ook op de DSi werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
The Big N BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Profanity schreef:
Vind Persoonlijk de DS Lite grotere uitmelking dan de DSi; Met de online shop en het interne geheugen voegt de DSi nog echt iets toe. Neemt niet weg dat het erg vervelend is voor de harde kern die de DS en DS Lite gekocht hebben en nu nog steeds vol gebruik willen maken van alle functies verplicht zijn de DSi te kopen een in mijn ogen vervelende eigenschap en ik kan me ook indenken dat menig DS bezitter zich redelijk genaaid voelt. Ik zou iig niet vrolijk worden als Sony een soort PSP 1.5 uitbrengt die nog steeds oude PSP games support maar bepaalde functies heeft die de oude PSP niet heeft (en dan bedoel ik niet Skype oid zoals bij de Slim and Lite het geval was).
Ik wacht iig nog enkele dagen tot de DSi uitkomt en dan ga ik ook voor het eerst aan de gang met de krabbelhandheld van Nintendo.

Is een bijzonder moment

Ik heb besloten dat ik hem niet ga halen, mn Dikke DS doet het nog prima
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Profanity BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2009
Berichten: 47

Ik hoop het
Heb er al eens wat spelletjes op gedaan bij mijn neefjes; maar bij het spelen van een Pokemon game krijg je niet echt het gevoel iets nieuws mee te maken (niet dat dat de verwachting was oid).
Verder wordt het idd een aardige investering om al die toppers van destijds in te kopen. Op marktplaats zijn vooralsnog alleen titels voor 0 tot 6 jarige te vinden. Toppers van welleer, Mario 64, Yoshi's Island, FFXII: RW, FF IV, Zelda en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, zijn lastig te vinden.
Mensen die geldtekort hebben en nog graag van enkele toppers afwillen kunnen altijd een pm sturen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2009 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Profanity schreef:
Ik hoop het
Heb er al eens wat spelletjes op gedaan bij mijn neefjes; maar bij het spelen van een Pokemon game krijg je niet echt het gevoel iets nieuws mee te maken (niet dat dat de verwachting was oid).
Verder wordt het idd een aardige investering om al die toppers van destijds in te kopen. Op marktplaats zijn vooralsnog alleen titels voor 0 tot 6 jarige te vinden. Toppers van welleer, Mario 64, Yoshi's Island, FFXII: RW, FF IV, Zelda en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, zijn lastig te vinden.
Mensen die geldtekort hebben en nog graag van enkele toppers afwillen kunnen altijd een pm sturen

Je kan van mij Super Mario 64 kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group