Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Echt? Had gekeken op freerecord shop en volgens mij krijgen wij ook deze. Ik denk dat je vergist met de Season Six box set.

http://www.freerecordshop.nl/films/lost-the-complete-collection-superset-8717418285296
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arjan BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2008
Berichten: 35

Lawliet schreef:
Echt? Had gekeken op freerecord shop en volgens mij krijgen wij ook deze. Ik denk dat je vergist met de Season Six box set.

http://www.freerecordshop.nl/films/lost-the-complete-collection-superset-8717418285296


Er komt inderdaad ook een superset aan. Maar het plaatje bij de FRS is fout.

Deze krijgen wij volgens mij:



Ik had gelezen dat er minder goodies waren. In elk geval is de doos minder mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Pest. Nou dan effe wachten hoe het uiteindelijk wordt. Ziet er redelijk uit, maar de Amerikaanse versie is echt bruut.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Sep 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Omg, het einde van seizoen 2 en het begin van 3 is zo epic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Okt 2010 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Best Cast/Story/Weirdness/Soundtrack ever!

Geweldige serie, zeker mijn favoriete serie evah. Alleen zit ik nog met een vraag: What about Walt? Ik weet zeker dat hij 'speciaal' was, net als Jacob.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Okt 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Kijk ook de speciale LOST Epilogue "The New Man in Charge". Die episode speelt zich af na de finale en Walt komt er ook in voor. Beantwoord toch een paar leuke vragen, maar Walt blijft een mysterie helaas. Ze hadden problemen met hem in de cast toen als kind zijn omdat hij ontzettend veel groeide. Dus daarom probeerde de schrijvers Walt voorzichtig weg te schrijven rond S3. Erg jammer dat die personage niet goed verwerkt was. Maar mijn theorie is als je de The New Man in Charge heb gezien dat Walt zijn gaven is om zijn vader te helpen.

Echt een geweldige serie.

Bezoek ook deze site!
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Main_Page

Daar staat zowel alle info van de serie tot de laatste zandkorrel en vertaling van de hiërogliefen.


Laatst aangepast door Lawliet op 27 Nov 2010 01:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Okt 2010 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ah thanks. En heel toevallig kijk ik net Comedy Central en komt John net in beeld.

En waarom was Anna Lucia niet in de kerk?

Maarja, daar zullen we wel nooit antwoord op krijgen... maar dat is dan ook gelijk weer het leuke van de serie, hoewel ik wel gehoopt had op een betere uitleg dan een kurk. lol

Oh btw:



Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Nov 2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

voor iedereen die de serie op DVD wilt kopen

http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=280;0;-1;-1;-1&sku=313626

bluray kan ik niet vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 08:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ben de serie nu aan het kijken, en damn wat is het toch geweldig! Heb deze nacht net seizoen drie afgerond, en popel om aan seizoen vier te beginnen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Lijkt me echt heerlijk als je laat bent begonnen om alles in een keer te kijken inplaats van 6 lange jaren te wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Daarnet de laatste aflevering gekeken, de perfecte afsluiter. Kreeg er kippenvel van en moest zelfs een traantje laten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Christian Vuye schreef:
Daarnet de laatste aflevering gekeken, de perfecte afsluiter. Kreeg er kippenvel van en moest zelfs een traantje laten...


Het was een mooie afsluiter voor de personages ja. Toch had ik een paar mysteries beter in het licht willen zien zoals Walt. Heb je trouwens ook de allerlaatste episode gezien The New Man in Charge? Het is de "epilogue" van Lost waarin toch een paar leuke mysteries worden opgelost. Ook een paar korte web episodes zijn leuk. Als je die eenmaal heb gezien moet je zeker in deze site verdiepen.
http://lostpedia.wikia.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group