Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 21:13    Onderwerp: [TV] Lost Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Citaat:
Door een vliegtuigcrash stranden de overlevenden van vlucht 815 van luchtvaartmaatschappij Oceanic op een schijnbaar verlaten tropisch eiland. De schijn van verlatenheid verdwijnt al gauw. De overlevenden besluiten samen te werken, teneinde te overleven op het mysterieuze eiland, waar onder andere een monster van rook in de jungle schijnt te leven; waar een metalen luik iets onbekends afsluit in de ondergrond; en waar de zogenaamde "Anderen" (the Others) leven


Lost gaat weer verder op 4 Februari 2009.

Hier vind je alvast de eerste officiele trailer! Erg veel spoilers bevat hij niet.
http://www.docarzt.com/2008/10/22/lost-clip-the-first-official-season-5-trailer/

Persoonlijk kan ik niet wachten totdat het weer verder gaat!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Same here. Heerlijke serie, topper! Tot nu vond ik S3 het beste. S4 was oke maar S3 was net iets beter naar mijn mening. Geweldige cast heeft LOST trouwens, kan gewoon echt niet kiezen wij mijn favoriete personage is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Lawliet schreef:
Same here. Heerlijke serie, topper! Tot nu vond ik S3 het beste. S4 was oke maar S3 was net iets beter naar mijn mening. Geweldige cast heeft LOST trouwens, kan gewoon echt niet kiezen wij mijn favoriete personage is.


Ik kan ook niet kiezen, telkens als ik denk 'Sawyer is echt heel erg gaaf met zijn zoete ironie en sarcasme' komt er weer een ander voorbij die de show steelt. Ik denk dat dat een heel sterk onderdeel is van de serie. S3 blijft voor mij ook het beste tot nu toe, hopelijk brengt S5 daar verandering in!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Is nu wel allemaal heel ingewikkeld vind ik hoor, dat ze er maar snel een uitleg voor geven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

JasperCLA schreef:
Is nu wel allemaal heel ingewikkeld vind ik hoor, dat ze er maar snel een uitleg voor geven
Snel vast niet. En als er uitleg wordt gegeven, wordt er altijd weer een nieuw vraagstuk geďntroduceerd. Bij Lost is er altijd onduidelijkheid wat juist het leuke is van de serie.

En Lawliet, persoonlijk vind ik seizoen drie het zwakste seizoen. Het verhaal was mager en ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren wat er dat seizoen is gebeurd. Seizoen vier vond ik een stuk beter. Hopelijk wordt seizoen vijf goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

www.lostpedia.com
Alles over LOST en je vragen.

@Goof
S3 ging veel over ''The Others''. The Others zijn trouwens ook erg gaaf en mijn favoriete Other is wel Mikhail.


En weten jullie nog de season finally van S3 toen *Charlie* dood ging. Erg jammer maar wel prachtig. S5 en S6 gaan het verhaal van LOST afronden en hoop dat die twee seizoenen echt hemels worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 08:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Stiekem betwijfel ik of de afronding van Lost voldoening gaat geven. Grote kans dat je overblijft met een '....lame!' gevoel omdat het heel erg ver gezocht is. Er was verteld dat ze erg de sci-fi weg op gingen, had van mij niet gehoeven. Eigenlijk betekend dat gewoon dat ze dus allemaal rare dingen verzinnen om de vorige rare dingen te kunnen verklaren.

Ik geniet nu dus nog even van de heerlijke onwetendheid die ik heb, en verwacht er maar even niks van. Dn kan het alleen maar meevallen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Iid, hoop niet zo als het met de Sopranos ging met de laaste aflevering. Maar dat kan LOST niet maken, denk ik. Zoveel vragen die waar we geen antwoord op hebben. Sci-fi vind ik niet zo erg als het maar niet te heftig word...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Lawliet schreef:
www.lostpedia.com
Alles over LOST en je vragen.

@Goof
S3 ging veel over ''The Others''. The Others zijn trouwens ook erg gaaf en mijn favoriete Other is wel Mikhail.


En weten jullie nog de season finally van S3 toen *Charlie* dood ging. Erg jammer maar wel prachtig. S5 en S6 gaan het verhaal van LOST afronden en hoop dat die twee seizoenen echt hemels worden.
Oh ja, ik begin me seizoen drie weer te herinneren. Het einde van seizoen drie was idd wel heel goed en ook wel weer tragisch. Daarbij is Mikhail inderdaad tof.

Wat het einde van Seizoen vier betreft:
Denken jullie dat Jin echt dood is? Ik denk van niet, doordat er bij de ontploffing te weinig aandacht is geschonken aan Jin. Na een aantal afleveringen van seizoen vijf komt hij hopelijk weer terug op het eiland. Sawyer heeft dat bijna hele stuk ook gezwommen. Misschien zit ik er naast, maar we zullen zien..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Er was toch een regel dat *je niet dood kan gaan omdat het eiland je het niet toe laat? Want Micheal was van het eiland af en probeerde zelfmoord te plegen maar het lukte hem niet. Jin moet wel leven en Micheal ook. Want alleen op het eiland kan je dood gaan... Als die regel dan ook echt klopt. Waarschijnlijk wel want anders was Micheal al lang dood geweest. Dus misschien leeft Lock ook nog! S4 was geweldig en veel aandacht aan Lock besteed.*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 07:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Ik weet haast zeker dat * Locke nog leeft. Veel mensen vonden hem het meest interessant in de show. Hij hoort zegmaar bij de 4 belangrijke hoofdpersonen Kate-Sawyer-Locke-Jack. Daarna komen dan Hugo-Ben-Sun-Jin_Michael en dan ben ik er waarschijnlijk nog een paar vergeten omdat het zo lang geleden is *
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

kijk een LOST topic...

helemaal geweldig... zo geweldig dat ik m weer tot leven moet wekken

kan niet wachten op het laatste seizoen .. deel 6


Laatst aangepast door the_dan op 03 Feb 2010 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

the_dan schreef:
kijk een LOST topic...

helemaal geweldig... zo geweldig dat ik m weer tot leven moet wekken

kan niet wachten op het laatste seizoen .. deel 5


Je bedoelt 6... De finale!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

Toevallig dat je deze bumpt, heb net gisteren Seizoen 5 afgekeken!

Wat een cliffhanger!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

Laatste seizoen begint toch ergens in Februari of niet? Kan niet wachten, maar toch wel jammer eigenlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Morgen komt LOST S6 E1 op de Amerikaanse buis en als we mazzel hebben kunnen we de dag erna de eerste episodes downloaden! Laatste Seizoen... Ben zeer benieuwd naar het einde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Verklein je screen.

In ieder geval, mijn broer kan niet wachten op de eerste episode van seizoen 6. Misschien toch ook maar beginnen met kijken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

The Finally Season!
Nooit gekeken, die serie...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Gisteren de recap gekeken... Bijna heel vorig seizoen gewoon vergeten! Misschien omdat het allemaal wat vergezocht is? Nouja wie weet komende week alles nog maar eens kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 09:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Eerste 2 eps gezien, waanzinnig weer. M'n string-achtige theory blijkt deels te kloppen iig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

heb op de eerste dag dat het in amerika kwam (on the beach) gekeken

damn wat is lost raar geworden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

the_dan schreef:

damn wat is lost raar geworden
Je bedoelt te moeilijk voor sommigen. Ik vind het juist kei vet, het is niet 'raar' maar het raakt juist steeds meer en meer surrealistischer.

Verder vond ik de eerste twee eps glorieus! En vooral de nieuwe en verbeterde John Locke!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Geen flashforward, geen flashback, maar een flashsideways. Ik had al een gevoel dat er een alternatieve universum zou komen, maar niet verwacht dat de huidige tijdlijn door zou gaan en dat Jacob het zou overleven. Maar anders zou het wel heel verwarrend worden. ^^ Paar vragen beantwoord, maar focking veel bijgekomen. Ben benieuwd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RadiusK BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2008
Berichten: 811

Had eerst zo mijn twijfels of ze mijn aandacht weer konden trekken met dit nieuwe seizoen, maar ze hebben het weer geflikt! Kan niet wachten op de rest van de afleveringen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Lawliet, Jacob zegt toch duidelijk dat hij dood is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group