Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
shikamaru |
Geplaatst: 16 Nov 2008 14:26 Onderwerp:
| |

|
soul eater is echt geweldig ik ben nu bij Episode 24 en geniet van elke aflevering behalve die van excalibur maar die sla ik ook gwn over xD |
|
Terug naar boven |
|
|
SILK_24 |
Geplaatst: 16 Nov 2008 17:37 Onderwerp:
| |

|
echt dom die excalibur zijn de grappigste gozer ik vind excalubur echt grappig beste |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Dec 2008 16:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mmm, ik hou gewoon van die echte gevechten. Ze mogen mij meer gevechten zoals 34 en 35 tonen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 12 Dec 2008 18:40 Onderwerp:
| |

|
Soul Eater is wekelijks voer hoor
alleen mogen ze van mij die Excalibur wel op n vlotje richtung vergetelheid zetten, heb alleen die eerste ``excalibur´´ aflevering gezien en die daarna kwam heb ik tog maar over geslagen. Vondt m echt te corny |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 12 Dec 2008 20:26 Onderwerp:
| |

|
er is wel 1 stukje in de laatste excalibur episode dat echt masterlijk is... loopt die excalibur weg, niemand doet wat, staat ie opeens stil en zie je een pissebed liggen, zo'n lekker stil moment; ineens: "BAKA!" . |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mrt 2009 14:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Episode 48 was fantastisch, misschien iets te veel gepraat, maar ook veel actie en veel plot. Shinigami lijkt compleet uitgeschakeld voor het gevecht en Arachne is dood, er blijft dus maar 1 echte vijand over. Het zou wel leuk zijn als de andere Deathscythes zich bemoeien in het grote gevecht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 16 Mrt 2009 16:31 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Episode 48 was fantastisch, misschien iets te veel gepraat, maar ook veel actie en veel plot. Shinigami lijkt compleet uitgeschakeld voor het gevecht en Arachne is dood, er blijft dus maar 1 echte vijand over. Het zou wel leuk zijn als de andere Deathscythes zich bemoeien in het grote gevecht. |
Idd was wel een lekkere aflevering. Echter vind ik wel dat Shinigami-sama een beetje te snel is uitgeschakeld, doordat hij hun te hulp schoot. Nog maar een paar afleveringen en dat is het voorbij  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 16 Mrt 2009 16:48 Onderwerp:
| |

|
Idd maar vraag me af of we langzaam bij het einde komen? Hoewel je ook zorgen moet maken over Mosquito en Giriko omdat hun in de manga een grotere ''bad guy'' rol komt. Uiteraard gaat het nu totaal anders dan de manga. Tot nu heeft de anime een betere plot vind ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 06 Okt 2009 01:05 Onderwerp:
| |

|
Ik ben bij 49 en ik vind dat heel de anime na afl 24 steeds slechter is geworden. t slaat gewoon nergens meer op, de ene gaat dood-->vriendje boos-->verslaat vijand--> z'n vriend blijkt toch nog nét te leven
OJA
en dan dat urenlange gezeik over die crona (is het nou een dude offf..?) en maka, who gives a fuck waarom hebben die 2 nou zoon band ineens? omdat ze elkaars wavelength kennen ofzo? hoo noo crona je bent dood, even flink janken agressief worden en hajooo ze leeft toch nog net. wat een geluk zeg voor die crona. Nou stein is ook klaar met wazig doen en dan gaat death city ineens lopen
OJA
shinigami sama tot nu toe een keer in actie gezien en de 2e keer gaatie dood. Black star word tot 4 keer helemaal naar de **** gesneden door mifune maar hij staat toch maar weer op. ojaaaaaaa
dan volgen er wat wazige verhaaltjes over dingen die misschien als *shocking* aan moeten komen maar totaal geen impact hebben.
wat zonde, tot 25 was het écht een goede anime.
edit: altijd leuk om comments terug te lezen, ik werd aardig agressief toen ik dit typte volgens mij
Laatst aangepast door dark lars op 07 Mrt 2011 16:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Jan 2011 22:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Soul Eater is terug in de vorm van Soul Eater Not. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 19 Jan 2011 22:45 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Soul Eater is terug in de vorm van Soul Eater Not. |
Nou, Soul Eater loopt toch nog gewoon door? ik dacht dat Soul Eater Not een soort van parallel lopende serie/spin-off werd...
Ze hebben namelijk nog steeds de Kishin niet, en Kid moet nog steeds zijn 3e Line of Sanzu laten verbinden... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Jan 2011 22:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
BeWario schreef: | Joni Philips schreef: | Soul Eater is terug in de vorm van Soul Eater Not. |
Nou, Soul Eater loopt toch nog gewoon door? ik dacht dat Soul Eater Not een soort van parallel lopende serie/spin-off werd...
| Oh ja, die serie is gewoon zo traag dat je vergeet dat hij nog loopt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 20 Jan 2011 10:15 Onderwerp:
| |

|
Dat is ook heel irritant ja, want dan vergeet je gewoon wat het plot was... Zo heb ik zon beetje de hele arc voor Salvage gemist  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Apr 2014 23:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Soul Eater Not! is nu trouwens terug in animevorm.  |
|
Terug naar boven |