Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
shikamaru BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

soul eater is echt geweldig ik ben nu bij Episode 24 en geniet van elke aflevering behalve die van excalibur maar die sla ik ook gwn over xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SILK_24 BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mrt 2008
Berichten: 135

echt dom die excalibur zijn de grappigste gozer ik vind excalubur echt grappig beste
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Mmm, ik hou gewoon van die echte gevechten. Ze mogen mij meer gevechten zoals 34 en 35 tonen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Soul Eater is wekelijks voer hoor
alleen mogen ze van mij die Excalibur wel op n vlotje richtung vergetelheid zetten, heb alleen die eerste ``excalibur´´ aflevering gezien en die daarna kwam heb ik tog maar over geslagen. Vondt m echt te corny
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

er is wel 1 stukje in de laatste excalibur episode dat echt masterlijk is... loopt die excalibur weg, niemand doet wat, staat ie opeens stil en zie je een pissebed liggen, zo'n lekker stil moment; ineens: "BAKA!" .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Episode 48 was fantastisch, misschien iets te veel gepraat, maar ook veel actie en veel plot. Shinigami lijkt compleet uitgeschakeld voor het gevecht en Arachne is dood, er blijft dus maar 1 echte vijand over. Het zou wel leuk zijn als de andere Deathscythes zich bemoeien in het grote gevecht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Joni Philips schreef:
Episode 48 was fantastisch, misschien iets te veel gepraat, maar ook veel actie en veel plot. Shinigami lijkt compleet uitgeschakeld voor het gevecht en Arachne is dood, er blijft dus maar 1 echte vijand over. Het zou wel leuk zijn als de andere Deathscythes zich bemoeien in het grote gevecht.


Idd was wel een lekkere aflevering. Echter vind ik wel dat Shinigami-sama een beetje te snel is uitgeschakeld, doordat hij hun te hulp schoot. Nog maar een paar afleveringen en dat is het voorbij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Idd maar vraag me af of we langzaam bij het einde komen? Hoewel je ook zorgen moet maken over Mosquito en Giriko omdat hun in de manga een grotere ''bad guy'' rol komt. Uiteraard gaat het nu totaal anders dan de manga. Tot nu heeft de anime een betere plot vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 06 Okt 2009 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Ik ben bij 49 en ik vind dat heel de anime na afl 24 steeds slechter is geworden. t slaat gewoon nergens meer op, de ene gaat dood-->vriendje boos-->verslaat vijand--> z'n vriend blijkt toch nog nét te leven

OJA

en dan dat urenlange gezeik over die crona (is het nou een dude offf..?) en maka, who gives a fuck waarom hebben die 2 nou zoon band ineens? omdat ze elkaars wavelength kennen ofzo? hoo noo crona je bent dood, even flink janken agressief worden en hajooo ze leeft toch nog net. wat een geluk zeg voor die crona. Nou stein is ook klaar met wazig doen en dan gaat death city ineens lopen

OJA

shinigami sama tot nu toe een keer in actie gezien en de 2e keer gaatie dood. Black star word tot 4 keer helemaal naar de **** gesneden door mifune maar hij staat toch maar weer op. ojaaaaaaa

dan volgen er wat wazige verhaaltjes over dingen die misschien als *shocking* aan moeten komen maar totaal geen impact hebben.
wat zonde, tot 25 was het écht een goede anime.


edit: altijd leuk om comments terug te lezen, ik werd aardig agressief toen ik dit typte volgens mij


Laatst aangepast door dark lars op 07 Mrt 2011 16:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Soul Eater is terug in de vorm van Soul Eater Not.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Joni Philips schreef:
Soul Eater is terug in de vorm van Soul Eater Not.

Nou, Soul Eater loopt toch nog gewoon door? ik dacht dat Soul Eater Not een soort van parallel lopende serie/spin-off werd...

Ze hebben namelijk nog steeds de Kishin niet, en Kid moet nog steeds zijn 3e Line of Sanzu laten verbinden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

BeWario schreef:
Joni Philips schreef:
Soul Eater is terug in de vorm van Soul Eater Not.

Nou, Soul Eater loopt toch nog gewoon door? ik dacht dat Soul Eater Not een soort van parallel lopende serie/spin-off werd...
Oh ja, die serie is gewoon zo traag dat je vergeet dat hij nog loopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Dat is ook heel irritant ja, want dan vergeet je gewoon wat het plot was... Zo heb ik zon beetje de hele arc voor Salvage gemist
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Apr 2014 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Soul Eater Not! is nu trouwens terug in animevorm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group