Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 16:01    Onderwerp: Soul Eater - Manga & Anime Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Citaat:
Soul Eater is an anime that centers around meisters and their weapons and their mission to collect 99 evil souls and 1 witch soul. Upon doing that the meister's weapons will become a Deathscythe, which is the highest title for a weapon. Maka, Soul Eater, Black Star, Tsubaki, Death the Kid, and Patty and Liz Thompson are the characters Soul Eater revolves around. Besides taking the time to gather souls these students of Shibusen defend Death City from some of the most powerful of creatures while still attending school and trying to become stronger.


Laatst aangepast door Joni Philips op 28 Jan 2012 09:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Soul Eater rules. Kijk de anime en lees de manga. Vooral de stijl van Soul Eater is zeer sterk aan Tim Burton's stijl zo als A Nightmare Before Christmas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

In dit geval kan je beter de anime kijken. Ik vond de manga - grafisch dan - lichtelijk tegenvallen nadat ik de eerste tien afleveringen gezien had. Voor de rest geweldige serie. Uitstekende animaties (en dat voor een Shonen) en tegelijkertijd hilarisch. Alleen Excalibur kan ik wel schieten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

De manga is best wel te doen hoor. Maar je kan idd beter de anime kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

De eerste episodes (ik geloof tot 7 of van de anime heb ik gevolgd, maar daarna ben ik ermee gestopt. Desondanks is het zeker een leuke serie, zeker als je van de droge humor houdt die er behoorlijk veel in zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Sep 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Soul Eater 24 was echt fantastisch, en dit is maar het toppunt van hun kracht. Ik had eigenlijk wel gehoopt op een gezamenlijk offensief van alle aanwezige Meisters. Ook blij dat ze momenteel de manga nog volgen, dus binnenkort komt een bepaalde krachtige heks die Medusa een beginneling laat lijken en alle Deathscythes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Sep 2008 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

ik heb gisteren episode 1 gekeken, echt heel mooi was het en grappig en goed, eigenlijk gewoon dé anime.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 22 Sep 2008 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Alleen de manga voor mij.

De intro muziek van de anime mag er wel wezen:

http://nl.youtube.com/watch?v=EXatlWPTwSs&eurl=http://vgchartz.com/forum/thread.php?id=42538
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

zijn hettrouwens in het begin alleebn maar losse stukjes? net zoals bij bleach? ik vind het wel vet, veel beter dan de bleach inleiding. vanaf wann begint het egt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Martijn Steinpatz schreef:
Alleen Excalibur kan ik wel schieten.


die ene aflevering met excalibur heb ik daarom ook maar snel doorgespoeld voor de rest vinnik t wel n vette serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

dark lars schreef:
zijn hettrouwens in het begin alleebn maar losse stukjes? net zoals bij bleach? ik vind het wel vet, veel beter dan de bleach inleiding. vanaf wann begint het egt?
De drie eerste episodes leiden de verschillende personages in, waarna een overheersende verhaallijn start op de Excalibur delen na.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Joni Philips schreef:
dark lars schreef:
zijn hettrouwens in het begin alleebn maar losse stukjes? net zoals bij bleach? ik vind het wel vet, veel beter dan de bleach inleiding. vanaf wann begint het egt?
De drie eerste episodes leiden de verschillende personages in, waarna een overheersende verhaallijn start op de Excalibur delen na.


dankjwel! vanavond 3 alweer kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 24 Sep 2008 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

en drek 4 kijken.. 3 was egt goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Sep 2008 09:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Had pas de draad weer eens opgepakt bij 11. Ik moet zeggen wat stom van me dat ik het niet eerder gedaan had, want het wordt echt super vet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Darko Marco BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2008
Berichten: 7

Soul eater is Dé nieuwe anime voor mij. Ik ben nu bij aflevering 12 (moet nog kijken) 11 vond ik het beste van de 11. Maar komt er nou elke week een nieuwe aflevering er bij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ongeveer elke week, het kan zijn dat bepaalde weken geen nieuwe episode wordt uitgezonden wegens grote sportevents.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Darko Marco BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2008
Berichten: 7

Oke ik had gelezen dat de manga in nederland in October 2009 uitkwam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dark lars BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

ik hoop het ik geniet er ook echt van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Okt 2008 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Met episode 27 heb ik opnieuw genoten: Het gevecht van Justin Law was gewoon kicken en de wederopstanding van Arachne is gewoon fantastisch. In de manga is Arachne zo sterk dat Medusa zwak lijkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Ik ben een beetje gestopt met kijken..ik zie eigenlijk geen verhaal tot en met afl 11..hoop dat er snel een goeie dub komt, want dat vind ik veel fijner kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

dark lars schreef:
Ik ben een beetje gestopt met kijken..ik zie eigenlijk geen verhaal tot en met afl 11..hoop dat er snel een goeie dub komt, want dat vind ik veel fijner kijken


Even offtopic maar hoe vind je Bleach en One Piece nu donkere lars?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Ik keek Naruto, maar Shippuuden vind ik maar niets, de manga lees ik ook nog maar amper. Ik weet niet of ik me zal wagen aan een nieuwe anime, Zielen Eter misschien?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Kurosaki01 schreef:
dark lars schreef:
Ik ben een beetje gestopt met kijken..ik zie eigenlijk geen verhaal tot en met afl 11..hoop dat er snel een goeie dub komt, want dat vind ik veel fijner kijken


Even offtopic maar hoe vind je Bleach en One Piece nu donkere lars?


Hahah, ik weet btw dat mn username dom is maar traditie om die overal te gebruiken

Ik zit nu bij bleach bij die training met dat geile katmeisje(Schrok hard toen ik het las/zag, maar bleach kon nog wel wat big boobed bitches gebruiken ). En ik vind het echt veel beter dan de eerste afleveringen.

One Piece, Ik heb tijdje geleden ep 1 gezien en met sub was al veel beter, maar ben nog niet verder gegaan. Ik heb er ff geen tijd voor, maar na hoe korter de dagen worden hoe meer tijd er komt om lekker te kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

dark lars schreef:
Kurosaki01 schreef:
dark lars schreef:
Ik ben een beetje gestopt met kijken..ik zie eigenlijk geen verhaal tot en met afl 11..hoop dat er snel een goeie dub komt, want dat vind ik veel fijner kijken


Even offtopic maar hoe vind je Bleach en One Piece nu donkere lars?


Hahah, ik weet btw dat mn username dom is maar traditie om die overal te gebruiken

Ik zit nu bij bleach bij die training met dat geile katmeisje(Schrok hard toen ik het las/zag, maar bleach kon nog wel wat big boobed bitches gebruiken ). En ik vind het echt veel beter dan de eerste afleveringen.

One Piece, Ik heb tijdje geleden ep 1 gezien en met sub was al veel beter, maar ben nog niet verder gegaan. Ik heb er ff geen tijd voor, maar na hoe korter de dagen worden hoe meer tijd er komt om lekker te kijken


Ahh ok mooi, ja teminste nu heb je er al iig een goede anime bij.

Oh en er is niks mis met je naam hoor.


Laatst aangepast door Kurosaki01 op 29 Okt 2008 13:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SILK_24 BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mrt 2008
Berichten: 135

SOUL EATER IS ECHT DE BESTE IK BEN BIJ EPISODE 14
echt tof gewoon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group