Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Aug 2011 06:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ze zijn allemaal meh naar mijn mening. Verhaal is okay, maar de gevechten en de kwaliteit zijn niet zoals de teasers die we zagen wat zeer jammer is. De Wolverine anime is helemaal slecht met namen hoe Wolverine uitziet.

http://www.youtube.com/watch?v=L4Q7xgxDJh4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 10 Aug 2011 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Bedankt, die wolverine ziet er wel een beetje te jaren 80 uit ja haha, maar die xmen en b
lade vind ik er al vetter uitzien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Okt 2011 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Pas op, Hidden Gem!

Kemono no Souja Erin


Information
Type: TV
Episodes: 50
Status: Finished Airing
Aired: Jan 10, 2009 to Dec 26, 2009
Producers: Production I.G, Trans Arts, NHK Enterprises
Genres: Drama, Fantasy
Duration: 25 min. per episode
Rating: PG-13 - Teens 13 or older

Erin is a young girl who lives with her mother in a village which raises war-lizards, called Touda. We see her daily life, which changes as she grows up. Meanwhile, there is growing tension between the two provinces of the country she lives in.

Based on the fantasy series written by Uehashi Nahoko, also known for Seirei no Moribito.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2012 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Weet iemand nog goeie Anime films, liefst met veel actie mag ook wel wat ecchi in voorkomen maar de nadruk moet toch wel op actie liggen.

En of mensen nog vette korte anime's weten, graag ook met veel actie en humor, 12 eps max.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2012 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Films: Akira, Ninja Scroll, Neon GenesisEvangelion You're Not Alone en You Cannot Advance, Knockin On Heavens Door, maar voor die laatste moet je Cowboy Bebop hebben gezien.


Series: Elfen Lied, Darker Than Black season 2(season 1 wel zien)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2012 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 416

ninodude schreef:
Weet iemand nog goeie Anime films, liefst met veel actie mag ook wel wat ecchi in voorkomen maar de nadruk moet toch wel op actie liggen.

En of mensen nog vette korte anime's weten, graag ook met veel actie en humor, 12 eps max.


great teacher onizuka heeft wel meer dan 12 episodes maar als je buikpijn wilt krijgen van het lachen dan moet je deze checken anime is heel grappig en er zitten best veel ecchi momenten in.

golden boy

volgens mij heeft deze anime minder dan 10 episodes maar het is ook
een ecchi anime een hele grappige anime.

actie films

Akira 1 van me favorite anime film deze film is 1 en al actie.

Samurai X: Reminiscence, Samurai X: Trust and Betrayal

niet echt een film maar meer een ova die uit 4 episodes bestaat het verhaal en de actie in deze anime is heel goed geblaseerd.

sword of the stranger

Een goede anime met heel veel actie maar van het verhaal moet je het niet hebben in deze film
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2012 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Thanks voor de aanraders. Ik denk dat ik er voorlopig zo wel uitkom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 24 Apr 2012 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Zijn er mensen die Ghost in the Shell hebben gezien? Zijn de series de moeite waard of moet ik het enkel bij de films houden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Wat vinden jullie van Durarara!! ? Ik heb 10 episodes gezien en vind het tot nu toe maar gewoontjes, wordt het nog interessant tegen het einde? Alles is zo compleet random... Ik had gehoord dat het door de maker van Baccano is gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Gezer schreef:
Wat vinden jullie van Durarara!! ? Ik heb 10 episodes gezien en vind het tot nu toe maar gewoontjes, wordt het nog interessant tegen het einde? Alles is zo compleet random... Ik had gehoord dat het door de maker van Baccano is gemaakt.


http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=258369#258369
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

musthavethisgame schreef:
Gezer schreef:
Wat vinden jullie van Durarara!! ? Ik heb 10 episodes gezien en vind het tot nu toe maar gewoontjes, wordt het nog interessant tegen het einde? Alles is zo compleet random... Ik had gehoord dat het door de maker van Baccano is gemaakt.


http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=258369#258369


Durarara was een tijdverspilling voor me, ik had de anime telkens een kans gegeven maar nooit heeft het me overtuigd. Het stijgt nooit boven de middelmaat uit. Het was niet heel slecht maar gewoon SAAI. Er gebeurt nooit eens iets epics of interessants.

De hele anime draait rond enkele themas, een paar afleveringen over een verloren hoofd, dan over de liefde van iemand met die hoofd, dan weer de liefde van iemand met de rest van het lichaam, dan over de saaie relaties tussen de protagonisten, dan weer over een gangwar, die me nooit heeft weten te boeien... Verhaal is lame, komt waarschijnlijk ook door de saaie omgevingen ook al speelt het in Tokio af: school, straat, straat, school, straat...

De protagonisten zijn allemaal lame, 15 jarigen die een bende hebben(lol crips&bloods), een Russische neger die een Sushi restorant heeft, onthoofde vrouw(wouw hoe origineel, in de latere episodes vond ik het erg disturbing om een vrouw zonder hoofd te zien in bikini etc

Btw, ik vond Baccano heel goed, het speelt zich enkel af in een trein maar blijft altijd interessant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dude! Spoilers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Mafusto schreef:
Dude! Spoilers.


Dude, bespaar je de moeite, kijk niet naar die anime en hou het bij Baccano.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Gezer schreef:

Durarara was een tijdverspilling voor me, ik had de anime telkens een kans gegeven maar nooit heeft het me overtuigd. Het stijgt nooit boven de middelmaat uit. Het was niet heel slecht maar gewoon SAAI. Er gebeurt nooit eens iets epics of interessants.

De hele anime draait rond enkele themas, een paar afleveringen over een verloren hoofd, dan over de liefde van iemand met die hoofd, dan weer de liefde van iemand met de rest van het lichaam, dan over de saaie relaties tussen de protagonisten, dan weer over een gangwar, die me nooit heeft weten te boeien... Verhaal is lame, komt waarschijnlijk ook door de saaie omgevingen ook al speelt het in Tokio af: school, straat, straat, school, straat...

De protagonisten zijn allemaal lame, 15 jarigen die een bende hebben(lol crips&bloods), een Russische neger die een Sushi restorant heeft, onthoofde vrouw(wouw hoe origineel, in de latere episodes vond ik het erg disturbing om een vrouw zonder hoofd te zien in bikini etc

Btw, ik vond Baccano heel goed, het speelt zich enkel af in een trein maar blijft altijd interessant.


Je interpreteert de serie verkeerd. De personages zijn zelfs beter uitgewerkt dan in Baccano. Het ontbreekt de serie aan actie en tempo maar dat # saai. Zo to horen is het je ding gewoon niet, maar dat maakt het niet meteen slecht...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Gezer schreef:
Mafusto schreef:
Dude! Spoilers.


Dude, bespaar je de moeite, kijk niet naar die anime en hou het bij Baccano.


Dat jij de serie niks vindt, hoeft niet te betekenen dat ik de serie niet leuk vind Ik geef de serie een kans en zie wel wat ik er van vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

musthavethisgame schreef:
Gezer schreef:

Durarara was een tijdverspilling voor me, ik had de anime telkens een kans gegeven maar nooit heeft het me overtuigd. Het stijgt nooit boven de middelmaat uit. Het was niet heel slecht maar gewoon SAAI. Er gebeurt nooit eens iets epics of interessants.

De hele anime draait rond enkele themas, een paar afleveringen over een verloren hoofd, dan over de liefde van iemand met die hoofd, dan weer de liefde van iemand met de rest van het lichaam, dan over de saaie relaties tussen de protagonisten, dan weer over een gangwar, die me nooit heeft weten te boeien... Verhaal is lame, komt waarschijnlijk ook door de saaie omgevingen ook al speelt het in Tokio af: school, straat, straat, school, straat...

De protagonisten zijn allemaal lame, 15 jarigen die een bende hebben(lol crips&bloods), een Russische neger die een Sushi restorant heeft, onthoofde vrouw(wouw hoe origineel, in de latere episodes vond ik het erg disturbing om een vrouw zonder hoofd te zien in bikini etc

Btw, ik vond Baccano heel goed, het speelt zich enkel af in een trein maar blijft altijd interessant.


Je interpreteert de serie verkeerd. De personages zijn zelfs beter uitgewerkt dan in Baccano. Het ontbreekt de serie aan actie en tempo maar dat # saai. Zo to horen is het je ding gewoon niet, maar dat maakt het niet meteen slecht...


Ach ja, ieder zijn mening. Er zijn slow paced animes met veel dialogen die ik wel goed vind, zoals Ghost in the Shell. Die heb ik int Japans gezien en dat betekent iets!


Anyway, zijn er mensen die Ao no Exorcist/Blue Exorcist hebben gezien? Zo ja, wat vonden jullie ervan? Ik vind het tot nu toe een geweldige anime, typisch shonen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Gezer

Het einde van Ao no exorcist zuigt. Het is een fillereinde. Ik hoop dat er een 2de seizoen komt, en het einde dan wordt verzwegen en doorgaat waar ze gebleven waren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Mafusto schreef:
@Gezer

Het einde van Ao no exorcist zuigt. Het is een fillereinde. Ik hoop dat er een 2de seizoen komt, en het einde dan wordt verzwegen en doorgaat waar ze gebleven waren.


Bedoel je zoals D. Grey Man? Daar ging het gevecht tussen de Ekuzoshisto en hakushaku nog door. =(
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

D.Gray-Man heeft geen filler einde, maar is gewoon gestopt.

Gezer schreef:
Die heb ik int Japans gezien en dat betekent iets!


Hoezo, zonder subs of kijk je normaal dub?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik heb de anime van D.GM niet gezien dus zou ik het niet weten. Het einde van de anime is gewoon een filler.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ao No Exorcist was wel een goeie anime, alleen de laatste 7 a 8 episodes sucken wel :/


@musthavethis: filler einde? De laatste episode is toch geeďndigd in de trant van D.GreyMan, een laatste gevecht waarmee de slechterik is afgemaakt, maar nog niet helemaal. De Kuro aflevering is een losstaande special.

Annywaaaaayzzz

Ik had nog Mushishi op mn lijstje to-watch series, wat vonden jullie ervan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

"Gezer

Dat is een echte must watch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group