Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:13    Onderwerp: NGC kopen?? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik en mn broer zijn van plan om een gamecube te kopen (ja, nu al!) maar we willen hem enkel gebruiken voor mario kart en mischien zelda. maar zijn er nog wel ergens (nieuwe) controllers en mischien ook spellen te koop? verder heb ik toch niks anders nodig om mario kart te spelen ofwel soms?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Op de Wii Kan je NGC spellen spelen met de oude controllers en memory cards. Er is een Wii NGC controller in het wit uit speciaal voor mensen die de NGC games nog willen spelen. Games als Mario Kart kan je nog zoeken in game winkels (sommige verkopen nog last gen games) of het internet. Lijkt me zonde om nog een Cube te kopen maar als je het voor de verzamling doet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

jedi_christian schreef:
Lawliet schreef:
Op de Wii Kan je NGC spellen spelen met de oude controllers en memory cards. Er is een Wii NGC controller in het wit uit speciaal voor mensen die de NGC games nog willen spelen. Games als Mario Kart kan je nog zoeken in game winkels (sommige verkopen nog last gen games) of het internet. Lijkt me zonde om nog een Cube te kopen maar als je het voor de verzamling doet.

Wii NGC controller=Wii Classical Controller


Deze controller brengt Nintendo nog uit. Alleen in Japan volgens mij.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
jedi_christian schreef:
Lawliet schreef:
Op de Wii Kan je NGC spellen spelen met de oude controllers en memory cards. Er is een Wii NGC controller in het wit uit speciaal voor mensen die de NGC games nog willen spelen. Games als Mario Kart kan je nog zoeken in game winkels (sommige verkopen nog last gen games) of het internet. Lijkt me zonde om nog een Cube te kopen maar als je het voor de verzamling doet.

Wii NGC controller=Wii Classical Controller


Deze controller brengt Nintendo nog uit. Alleen in Japan volgens mij.


Da's een originele GameCube-controller, maar dan in het wit. Uitgebracht omdat de Wii wit is, en er geen witte controllers waren...

Te koop bij ForeGames
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Er was ooit een Mario Smash Football bundel met een parel witte cube met een parel witte controller. De Wii cube controller is gewoon wit hellaas.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
Er was ooit een Mario Smash Football bundel met een parel witte cube met een parel witte controller. De Wii cube controller is gewoon wit hellaas.


Ja, deze Cube heb ik ook
Alleen wil ik liever nog zo'n tweede controller... jammer dat die er niet los zijn

En klik nu eens op dat woordje in mijn vorige post
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

nou ik heb op marktplaats een gc voor 25e gevonden en daar doe ik niet moeilijk over, een Wii daarin tegen is meteen 250 euro (dacht ik) ik wil alleen wel gewoon nieuwe controllers, en mario kart, en wind waker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

@Lilyman

Retro games!. Bedankt, meschien ga ik daar nog wel wat oude games kopen. Is het wel betrouwbaar? Koop jij daar wel eens wat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
@Lilyman

Retro games!. Bedankt, meschien ga ik daar nog wel wat oude games kopen. Is het wel betrouwbaar? Koop jij daar wel eens wat?

Euhh... ik bezoek die winkel zowat elke dag! Toffe kerels daar!
En betrouwbaar? Ik zou daar zelfs mijn 60GB achterlaten, zo vertrouw ik ze!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Lilyman schreef:
Lawliet schreef:
@Lilyman

Retro games!. Bedankt, meschien ga ik daar nog wel wat oude games kopen. Is het wel betrouwbaar? Koop jij daar wel eens wat?

Euhh... ik bezoek die winkel zowat elke dag! Toffe kerels daar!
En betrouwbaar? Ik zou daar zelfs mijn 60GB achterlaten, zo vertrouw ik ze!


Oke, ik dacht dat het zo'n online game winkel was. Meschien dat ik wel een kijkje ga nemen. Al woon ik in Amsterdam ik reis soms wel om naar een gamewinkel te gaan Soms ga ik naar Den Haag want daar hebben ze goede game shops.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

@N!CE
Als je dan toch nog een Gamecube koopt, doe dan jezelf een plezier en kijk ook of je nog ergens een exemplaar van Super Smash Bros Melee kan scoren. Uren speelplezier gegarandeerd. Hier zou de teller inmiddels op honderden uren staan en je zou haast denken dat het CD'tje vastgeroest zit in het apparaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Stammetje91 schreef:
@N!CE
Als je dan toch nog een Gamecube koopt, doe dan jezelf een plezier en kijk ook of je nog ergens een exemplaar van Super Smash Bros Melee kan scoren. Uren speelplezier gegarandeerd. Hier zou de teller inmiddels op honderden uren staan en je zou haast denken dat het CD'tje vastgeroest zit in het apparaat.

Ik heb Melee liggen en ik denk dat ik er... misschien 2 uurtjes in heb gepompt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Had mijne verkocht nadat ik wat Nintendo titels had gespeeld, dat ze in Nedgame nog steeds 60 euro durfden te vragen voor The Legend of Zelda Twillight Prinses.. Ben trouwens van plan om een N64 te gaan kopen met 4 controllers voor het maximale Rare(Goldeneye vooral met zijn 4en) plezier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

ik weet niet of super smash dinges iets voor mij is, zowieso wil ik dit MP met me broer en vriend spelen, en die vinden een spel al snel te moeilijk. Maar ik was benieuwd of mensen weten waar ik precies de gamecube controllers kan halen, met de trein kan ik zon beetje overal (gratis ) komen. werken die die NGC controllers van de Wii trouwens ook op de GC?

ik hoop dat ik een beetje duidelijk overkom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Er zijn geen speciale NGC controllers voor de Wii; Je kunt gewoon alle NGC controllers ook op de Wii gebruiken (de Wii heeft 4 ingangen voor GC controllers) en dus ook gewoon op de GameCube.

Gamewinkels in Groningen:
http://www.dimensionplus.nl/
http://nedgame.com/

Je kunt bij ze allebei nog wel gamecube dingen halen, wat ze nog in voorraad hebben staat op de site.

Maar in principe raadt ik ook eBay en grotere gameshops aan, die zullen nog genoeg GC controllers hebben en ook de meeste spellen die je wilt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Als je een (tweede hands) Wii koopt heb je veel meer functies. De last - gen spellen, WiiWare, Virtual console en je knt er ook GCN spellen op spelen.

O ja, je kunt er ook og de GCN memorycard in stoppen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nols BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Apr 2005
Berichten: 42

Zeker kopen. Ik heb echt ontzettend veel plezier van m'n cube gehad. Tales of Symphonia iemand?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

WELKE nederlandse online gamewinkel?????? geef is wat info aub
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 08:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

ooeehh ! zelda, ik heb mijn gc ok gekocht voor de zelda's..en mijn wii ook !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@ jedi_christiaan

Graag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

ik heb alle tijd, maar waar ga je controllers enzo vandaan halen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2009 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik heb een vraag over de Nintendo GameCube.
En het is wat onnodig om een compleet nieuw topic aan te maken voor een enkele vraag, naar mijn mening.

Hier komt-ie!
Ik wilde vandaag weer eens lekker op de GameCube gaan spelen, dus besloot ik deze aan te sluiten op een HD-TV, met een SCART-kabel. Echter, toen ik de console aanzette en "Bloody Roar: Primal Fury" erin stopte. Ik startte het spel op, maar het beeld was niet om aan te zien. Veel te donker, kon geen steek zien. Ik besloot een ander spel te proberen, "Resident Evil 4". Dit spel is NTSC, maar met een Freeloader is het te spelen. Ook dit spel was veel te donker, en ik kon niets zien. Hoe komt dit?

Het spel is aangesloten met een SCART-kabel, zoals eerder vermeld. Ik gebruikte weliswaar een scartblokje van de XBOX 360, maar hier ligt volgens mij het probleem niet. Is dit probleem op te lossen? Hebben andere mensen het ook meegemaakt? Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2009 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Probeer eens de brightness aan te passen van je TV of in de opties van je game of Cube(als dat kan).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2009 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Zou eigenlijk wel een reden kunnen zijn, Scart kabels kunnen van elkaar verschillen qua aantal pinnen. Heb nog nooit een Xbox 360 scartkabel gezien, maar die van de PS2/GC gebruiken bijvoorbeeld andere pinnen dus de mogelijkheid bestaat ook bij GC/360.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group