Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
nickrandshzn BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 15:15    Onderwerp: Gamecube Of Wii?? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mei 2004
Berichten: 23

een paar van me vrienden en ik vragen ons af of de kwaliteit van Tloz: Twilight Princess net zo mooi is op de gamecube of op de wii.
weet iemand misschien of het op de wii mooier is of niet??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

De versies zijn identiek, de Wii versie heeft echter wel breedbeeldondersteuning (de Cube versie niet)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
nickrandshzn BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mei 2004
Berichten: 23

Rene Groen schreef:
De versies zijn identiek, de Wii versie heeft echter wel breedbeeldondersteuning (de Cube versie niet)


ok bedankt voor de tip man
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gideon BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Dan hebben we het echter alleen over het grafische gedeelte. De Wii-versie is verder namelijk wel superieur aan de Cube versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Gideon schreef:
Dan hebben we het echter alleen over het grafische gedeelte. De Wii-versie is verder namelijk wel superieur aan de Cube versie.
Dat zou neerkomen op smaak natuurlijk, Cube-versie is natuurlijk het origineel dus is het afwachten of het design in spiegelbeeld altijd even goed is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Link is alleen in spiegelbeeld, niet heel Hyrule.
Tenminste, zo kwam het over toen het bericht van de linkshandige/rechtshandige-GC/Wii Link bekent werd gemaakt.
Voor de rest ziet het er op de Wii net ff wat strakker uit dankzij component aansluiting. Maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.
Ik wil eigenlijk wel weten hoe het nu zit met die gouden versies.
Komen die ook tijdens de launch of niet?? Heb nu een gewone versie besteld en in de dagen voor de release van de Wind Waker kon ik al de collectors edition bestellen. Deze zie ik dus nergens maar moet ik gewoon hebben. I need my fix, sniff.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group