Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende  
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

@ Uchiha_Shadow: zijn die niet te klein? Mijn grootste zorg (en een van de redenen waarom ik er geen heb gehaald) was dat het formaat van die dingen nogal tegen zou werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Uchiha_Shadow schreef:
Stefan van B schreef:
Wacom schijnt zeer goed te zijn, maar volgens mij zijn ze ook aardig duur. Bij de MediaMarkt zag ik er ook liggen van Xtrust, zou dat een beetje te doen zijn of kan je dat na een maandje afschrijven?


Bij amazon kun je de Wacom (bamboo) krijgen die ik heb voor ~40 euro, hij is behoorlijk goed (doe zelf een opleiding graphic design maar had er niet per se een nodig), 40 euro is toch wel te doen? Ik raad aan niet te zuinig te doen want het is erg frustrerend om er een te hebben die het maar de helft van de keren doet of niet nauwkeurig genoeg is. Zowiezo raad ik aan ze online te bestellen, bespaar je al snel 10-20 euro (tenzij een electronica zaak net een mooie aanbieding heeft).


Ik hou er niet zo van om online dingen te bestellen, ik betaal liever 20,- euro meer dan dat ik het online bestel. Maar over geld, daarbij bedoel ik geen stuff die tegen de 200,- aanloopt, voor onder de 100,- moet je toch ook wel een leuke kunne hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Devilly schreef:
@ Uchiha_Shadow: zijn die niet te klein? Mijn grootste zorg (en een van de redenen waarom ik er geen heb gehaald) was dat het formaat van die dingen nogal tegen zou werken.


Ik heb zelf een A6 formaat graphic tablet, werkt prima (zeker in combinatie met in/uit zoomen in photoshop). A5 is natuurlijk fijner (A4 al helemaal) maar het is gewoon goed te doen, zeker vrij tekenen. Als je professioneel bezig wilt zou ik verder sparen voor een A5 (ik ga uiteindelijk ook wel overstappen op A5) maar als je voor de lol mooi bezig wilt zijn en een graphic tablet gewoon een goed idee lijkt is een A6 genoeg.

Citaat:
Ik hou er niet zo van om online dingen te bestellen, ik betaal liever 20,- euro meer dan dat ik het online bestel.


En... waarom?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

@ Uchiha_Shadow: bedankt voor het antwoord.

Uchiha_Shadow schreef:
En... waarom?


Dat heb ik ook hoor. Als dat ding kapot gaat, is het waarschijnlijk een stuk moeilijker om de reparatie o.i.d. te regelen dan wanneer je hem gewoon in de winkel 'om de hoek' koopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Devilly schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
En... waarom?


Dat heb ik ook hoor. Als dat ding kapot gaat, is het waarschijnlijk een stuk moeilijker om de reparatie o.i.d. te regelen dan wanneer je hem gewoon in de winkel 'om de hoek' koopt.


Dat is het correcte antwoord, aangezien ook de communicatie tussen jezelf en de winkel beter verloopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Zelf heb ik deze http://www.shopbot.com.au/pp-trust-tb-6300-price-117987.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484





Klik even op de plaatjes om de animatie te zien. Gewoon de resultaten van een tweetal tutorials van Synfig (het zijn de basic tutorials, zoals je ziet). De lage kwaliteit komt door de minder goede ingebouwde renderer en de kwaliteit, die ik heel erg laag heb ingesteld. Gelukkig komt er ook voor de Windows-build support voor een goede externe renderer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ziet er al leuk uit toch? Als je de basics hebt kan je het verder uitwerken en zet je straks schitterende animatie filmpjes neer Het begin is er in ieder geval.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Stefan van B schreef:
Ziet er al leuk uit toch? Als je de basics hebt kan je het verder uitwerken en zet je straks schitterende animatie filmpjes neer Het begin is er in ieder geval.


Ik hoop het! Het programma is in ieder geval geweldig om mee te beginnen. Het is echt ontzettend simpel om een redelijke animatie (zie voorbeeld met de bloem) neer te zetten.

-----

Even een vraagje/voorstel: is het niet makkelijker dat iedereen maar één post heeft om zijn 'kunst' in te showen en voor de rest alleen nieuwe posts maakt om te reageren op het werk van anderen? Die ene post kan dan elke keer worden bewerkt en zo zie je voor iedereen meteen wat diegene allemaal heeft gemaakt. Zodra je dan iets nieuws hebt gemaakt, plaats je op het eind nog wel een nieuwe post om het onder de aandacht te brengen (en vertel je even op welke pagina jouw collectie staat). HOT or NOT?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Of gewoon één art topic, waarin iedereen één post mag hebben en een reactie topic daarop
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

of installeer de subforum modification voor phpBB2 en maak een Art Sectie subforum waar iedereen zijn eigen topic heeft

of zoek daar zelf een andere site voor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Mijn nieuwste aanwinst Haze Packshot, remade in flash.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Zeer knap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Mijn pogingen om Siebrand er goed uit te doen zien.
Ziehier de vruchten van mijn noeste arbeid:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

HAHA Dus dat is ... HAHA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Exodore schreef:
Mijn pogingen om Siebrand er goed uit te doen zien.
Ziehier de vruchten van mijn noeste arbeid:


Mooie snor hoor

Hey dat shirt is trouwens vet, die heb ik ook in Skins (britse serie) gezien en sindsdien een beetje gezocht, wie is Siebrand? En als Siebrand dit leest: waar heb je 't shirt gekocht?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Siebrand is dnarbeis. De dorpsgek van het forum, zeg maar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

en hij post nooit foto's van zichzelf op het forum (maar wel van zijn vriendin)

iig ik moet wel zeggen dat je een cool shirt heb Dnarbeis.

Exodore heet jij niet ook Siebrand ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Neerhof BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Nee hij heet erodoxe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Neerhof schreef:
Nee hij heet erodoxe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

HAHA
Genial
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Kish Kish! XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Doe mij dan toch maar de foto's van de vriendin van dnarbeis ipv van deze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

Mee eens alleen nieuwsgierigheid doet veel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 14

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group