Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 102, 103, 104  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Lilyman schreef:
Maar ik heb het spel nog niet uitgespeeld, dus ik kan die volgens mij nog niet kiezen...
Geen nood, tijdens de game krijg je sowieso nog genoeg kansen om met een shotgun te werken op die manier. Ook een Wes-44 is een aanrader.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Lilyman schreef:
Maar ik heb het spel nog niet uitgespeeld, dus ik kan die volgens mij nog niet kiezen...
Geen nood, tijdens de game krijg je sowieso nog genoeg kansen om met een shotgun te werken op die manier. Ook een Wes-44 is een aanrader.

Zit momenteel in Chapter 13.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 07:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik heb in de levels daarna gehaald geloofd ik. Ik heb trouwens weer twee Trophies binnen, namelijk Dyno Might Expert (Kaboem! Expert) en 30 Kills - M79, maar nu zit ik aan dat tweede plaftormgedeelte in The Fortress. (Uit het raam hangen) en heb ik even geen zin meer, dat deel deprimeert me
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Hey, die klote vine in the Fortress is een pak makkelijker als je omhoog klimt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Salsa85 BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Feb 2008
Berichten: 633

Ja anders val je naar beneden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bekos BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 426

Zojuist weer 3 nieuwe trophies gehaald:
Expert Dyno-Might
Expert Fortune Hunter
50 kills moss 12
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Salsa85 BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Feb 2008
Berichten: 633

waarom heb ik ze zo snel gehaald ik wil meer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ben in Chapter 15 en heb weer bijgehaald
- 40 Schatten
- 45 Schatten
- 50 Schatten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bekos BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 426

Geen nood tijdens de eindejaarsperiode zullen er zoveel trophies zijn dat je niet meer kunt volgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Wow, ik zit pas in Chapter 15 (van de 23) en heb al 54 van de 60 schatten gevonden... snel?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Lilyman schreef:
Wow, ik zit pas in Chapter 15 (van de 23) en heb al 54 van de 60 schatten gevonden... snel?
Nee, de latere levels tellen minder schatten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Lilyman schreef:
Wow, ik zit pas in Chapter 15 (van de 23) en heb al 54 van de 60 schatten gevonden... snel?
Nee, de latere levels tellen minder schatten.

OK. Ik hoop de 61 schatten te halen... maar dat zal wel lukken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

Zojuist gehaald Charted! Crushing en dus... PLATINUM!!!

Ik ben wel zo'n rund geweest. Tot ongeveer 6 Chapters geleden kwam ik er pas achter dat ik nooit hide en shoot gebruikte in plaats van hide, aim en shoot Nog een wonder dat ik uberhaupt zo ver gekomen ben. Daarna was Crushing inderdaad niet zo moeilijk meer

Ik zit er aan te denken om Warhawk te kopen. Had dat spel allang gekocht als het niet alleen online was. Is het lastig voor een beginner zo er in te springen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Hangt ervan af of je ervoor bent weggelegd of niet .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Steel Fist gehaald en verrassend genoeg ook Steel Fist Expert. Ik dacht dat ik iemand had neergeschoten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

M'n eerste trophie voor het vinden van m'n eerste treasure in Uncharted. Ik ben blij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

konnichiwa schreef:
Hangt ervan af of je ervoor bent weggelegd of niet .


Bedoel je daar Warhawk mee? Ik hoorde van een PSN friend dat met de update je een training sectie krijgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Steel Fist gehaald en verrassend genoeg ook Steel Fist Expert. Ik dacht dat ik iemand had neergeschoten.

Steel Fist... da's toch dat je iemand moet uitschakelen met een enkele klap, na ze verzwakt te hebben met een kogel?

Ik heb daar moeite mee... ik schiet (NORMAL) steeds 2x en dan een stoot, maar die is dan niet fataal... zo heb ik die 2 Trophies nog niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Lilyman schreef:
Joni Philips schreef:
Steel Fist gehaald en verrassend genoeg ook Steel Fist Expert. Ik dacht dat ik iemand had neergeschoten.

Steel Fist... da's toch dat je iemand moet uitschakelen met een enkele klap, na ze verzwakt te hebben met een kogel?

Ik heb daar moeite mee... ik schiet (NORMAL) steeds 2x en dan een stoot, maar die is dan niet fataal... zo heb ik die 2 Trophies nog niet...
Ik schiet 3maal uit losse hand (zonder te richten) van dichtbij met het standaardpistool en dan klap ik. Ik doe het op Hard bij dat moment waar je de eerste vijand met laserpistool tegenkomt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Lilyman schreef:
Joni Philips schreef:
Steel Fist gehaald en verrassend genoeg ook Steel Fist Expert. Ik dacht dat ik iemand had neergeschoten.

Steel Fist... da's toch dat je iemand moet uitschakelen met een enkele klap, na ze verzwakt te hebben met een kogel?

Ik heb daar moeite mee... ik schiet (NORMAL) steeds 2x en dan een stoot, maar die is dan niet fataal... zo heb ik die 2 Trophies nog niet...
Ik schiet 3maal uit losse hand (zonder te richten) van dichtbij met het standaardpistool en dan klap ik. Ik doe het op Hard bij dat moment waar je de eerste vijand met laserpistool tegenkomt.

Ik dacht eraan op Easy level 1 te nemen
5 op rij en dan 2 Trophies... toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Salsa85 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Feb 2008
Berichten: 633

easy lvl 1 is echt het makkelijkste en toegankelijkste zodra die 5 gaste de boot op klimmen . op 1 af rennen zodra je inrange ben schiet 2 keer zonder te richten (uit me hoofd 2 keer dacht ik de 3e is fataal) dan gelijk volgen met een klap. mislukt het gelijk reload checkpoint doen dan begin je gelijk bij het stukje waar ze komen klimmen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Salsa85 schreef:
easy lvl 1 is echt het makkelijkste en toegankelijkste zodra die 5 gaste de boot op klimmen . op 1 af rennen zodra je inrange ben schiet 2 keer (uit me hoofd) dan gelijk volgen met een klap. mislukt het gelijk reload checkpoint doen dan begin je gelijk bij het stukje waar ze komen klimmen.

Thanks!

Joni, ik heb een vraag aan je:
- Bij de XBOX360 kun je gewoon inloggen op de site van XBOX, daar jezelf aanmelden met je GamerTag en zo je achievements bekijken en andere dingen meer. Sony heeft echter nog niets in die richting gelanceerd. Heb jij er enige weet van of dit in de toekomst nog gaat plaatsvinden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Lilyman schreef:
Ik dacht eraan op Easy level 1 te nemen
5 op rij en dan 2 Trophies... toch?
Yep

Lilyman schreef:
Bij de XBOX360 kun je gewoon inloggen op de site van XBOX, daar jezelf aanmelden met je GamerTag en zo je achievements bekijken en andere dingen meer. Sony heeft echter nog niets in die richting gelanceerd. Heb jij er enige weet van of dit in de toekomst nog gaat plaatsvinden?[/i][/u]
Voorlopig is het er niet, maar Sony wil het wel doen als er voldoende interesse is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Oke, ook Master Trophy Hunter is van mij. Blijven dus drie Trophies over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bekos BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 426

Zojuist nog 3 trophies gehaald:
100 treasures
grenade hangman
30 kills grenade launcher

Nu moet ik het alleen nog uitspelen op crushing maar daar begin ik nog niet aan.

Weet iemand of MGS4 trophies krijgt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 102, 103, 104  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 104

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group