Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Jul 2008 18:55    Onderwerp: Het Final Fantasy (DS) Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dit is het topic voor alle "Final Fantasy"-titels die voor de Nintendo DS verschenen zijn.

Welke vind jij de beste?
Hoever ben jij al?
Welke heb jij allemaal al?
Welk level ben je?
Hoe kan ik die eindbaas het beste verslaan?


Het zijn allemaal vragen die je hier kunt stellen! Laat ons weten wat de beste tactiek is voor een bepaalde baas en op welke plek je het best kunt trainen...

Ikzelf kan wel wat hulp gebruiken bij Final Fantasy IV. Er is een eindbaas, Scarmiglione genaamd, die ik maar niet kan verslaan. Het is zijn beestvorm en ik heb echt moeite met hem. Dit is mijn file:

Cecil: lvl 27
Palom: lvl 20
Porom: lvl 20
Tellah: lvl 17


Zelf na 3x "Twincast" is Scarmiglione nog niet dood...
Ben ik te zwak? Enige tips?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Akakyubi BerichtGeplaatst: 31 Jul 2008 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jan 2008
Berichten: 1

Wat ik deed met Scarmiglione was Cura op hem casten met Porom en Tellah, omdat hij een ondode is doet dat schade. Zo ontwijk je ook z'n counters. In de tussentijd healde Cecil en Palom met potions en Hi-potions. Duurde mij zo'n 5 beurten om hem dood... doder te krijgen. Zat ook rond diezelfde levels, dus het zou moeten lukken.

Ik heb Final Fantasy III en IV, de rest hoef ik niet zozeer, hoogstens Tactics advance 2, maar IV is wel m'n favoriet. Ben zelf nu in Troia Kingdom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 31 Jul 2008 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Ik heb alleen CC:Ring of Fates.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 31 Jul 2008 18:22    Onderwerp: Re: Het Final Fantasy (DS) Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ik had Scarmiglione in... 2/3 beurten dood ofzo... Weet niet meer, is al een tijdje geleden...

Welke vind jij de beste?
IV natuurlijk

Hoever ben jij al?
Earth Crystal, toren. Rest staat in de spoiler...

Welke heb jij allemaal al?
Als in characters? Cecile (Paladin), Cid, Tellah, en Yang.

Welk level ben je?
Cecile - 28, Tellah - 31, Cid - 26 en Yang - 30

Hoe kan ik die eindbaas het beste verslaan?
Twincast spammen... En tussendoor met Cecile en die andere luitjes healen...

*SPOILER*Als je in Troia zit, en je moet dat earth crystal hebben in die cave, gewoon even ten noorden van dat kasteel het bos ingaan, een zwarte chocobo vangen en naar dat eiland vliegen.

Overigens, Nadat je hem hebt, ga in het Troia Castle de linkse ingang (in die hal) in, ga dan vervolgens als je weer binnen bent naar links, ROOF DE TREASURY HELEMAAL LEEG! 2 Ether's en 2 Dry Ethers. Die heb je straks nodig.

Als je op een gegeven moment naar die toren gaat om dat earth crystal af te leveren, WEES VOORBEREID! Koop zoveel mogelijk potions + Hi-Potions...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik heb Scarmiglione verslagen!
Ben nu terug in Baron... moet het kasteel via de deur aan de westkant zien binnen te dringen...

Ik heb echter het gevoel dat ik daar nog een stevig eindbaasje voor mijn kiezen krijg. En ik had niet verwacht dat je met Cecil, nadat je Paladin bent geworden, weer vanaf level 1 moet beginnen. Ach ja... ik ben nu weer level 17 dus dat komt wel goed

Alleen teveel mensen met White Magic

Echt een geweldige remake! Geweldig spel!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Aug 2008 07:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

FFIV simpel .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Heeft iemand tips om die gast die zich voordoet als de koning te verslaan? Hij doet een enkele keer "Tsunami" en ik ben meteen 4 van de 5 party-members kwijt...

Dit gaat over Final Fantasy IV...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tempt BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 37

Lilyman schreef:
Heeft iemand tips om die gast die zich voordoet als de koning te verslaan? Hij doet een enkele keer "Tsunami" en ik ben meteen 4 van de 5 party-members kwijt...

Dit gaat over Final Fantasy IV...


Met 1 mage moet je z'n weakness spammen (kan ik niet herrinneren)
en met de andere moet je Thunder/Thundera/Thunderaga spammen zodat het water dan weggaat als het komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Feb 2009 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ben nu bezig met FFIV(trouwens de enige FF op de DS die ik heb) en ben nu in de Tower of Babil. Ik moet nu 2x tegen die proffessor vechten.De 1x lukt het nog, maar de 2x is het echt aartsmoeilijk....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Feb 2009 07:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

ik heb:

FF3
FF4
FF:CC:RoF
FFXII: revenant wings
en ik heb echt zin in de nieuwe FF:CC

FF3, RoF en XII: rw allemaal uitgespeeld, zonder cheats of wat dan ook. FF4 nog eigenlijk weinig tijd voor gehad, moet ik mijn ds toch maar eens gaan afstoffen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Kan niemand me helpen?
Want ik zit een beetje vast..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group