Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joker BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 16:57    Onderwerp: Wii op Times Square Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Nintendo heeft in het verleden nogal wat kritiek gekregen op hun marketingbeleid. Waar MS en vooral Sony veel aandacht besteedden aan reclame en promotie liet Nintendo het daar een beetje liggen. Met de DS en Wii willen z echter ook een groter publiek en de Non-gamer aanspreken. Dit zal van klant tot klant moeten, maar ook met veel reclame. De eerste reclame op Times Square is al gespot.

Gaat ze het met de Wii een stuk beter doen?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 02 Nov 2006 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ook met de launch van de Nintendo DS vond ik het tegenvallen wat er aan marketing werd gedaan. Nu ruime tijd later zie ik eindelijk veel DS reclames op straat en op tv. Nintendo sponsort bijvoorbeeld Beauty en the Nerd op RTL.
Bij de Wii moeten ze het echt groter gaan aanpakken want het heeft bij het grote publiek nu nog naamsbekendheid nul.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Nov 2006 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik ben benieuwd, maar marketing zal in ieder geval belangrijk worden. Laat hun Nintendogs marketing maar terugkomen, verbazend hoe zo'n rotgame hier zo goed verkoopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nols BerichtGeplaatst: 07 Nov 2006 01:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Apr 2005
Berichten: 42

Ik krijg nog dagelijks rillingen van Nintendogs. Bah bah, dat ik daar mijn sterren aan heb opgemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
svcreapy BerichtGeplaatst: 08 Dec 2006 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

Lol nee bij Super smash bro's Omg funny zie je zo'n K*t hond voor je beelt
lijkt me Vrijjj iritant
WOEF WOEF!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group