Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nee, een special. Dat is gewoon korter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

jedi_christian schreef:
Joni Philips schreef:
Nee, een special. Dat is gewoon korter

aah vet,hoe lang geleden kwam de vorige special uit?


Zo'n 10 jaartjes geleden? Als je Dragonball Path of Power bedoelt.
UPDATE:
Citaat:
It has been two years since Majin Buu was defeated and Satan has become a hero for defeating him. However, Videl remembers the truth of those events, and seems to be embarrassed about her father. A gigantic hotel is being built in Satan’s honor. Upon completion, Satan decides to throw a party for Goku and the others who fought with him. Meanwhile, Goku, Chi Chi, Gohan, and Goten have been making their living growing radishes. Videl soon arrives and asks Gohan to bring his family to the party. At first Goku doesn’t want to go, but he changes his mind once he hears there will be rare foods there.

Kame-sennin, No. 18, Krillin, etc, take off for the hotel and give Goku’s family a lift. Piccolo descides to not ride along, but rather flies after them on his own. The group from Capsule Corp. arrives at the hotel first, and when Vegeta and Goku see each other, they begin to fight. Goku realizes the party is starting, and heads off to the assembly hall. Apart from Goku’s family, Vegeta’s family, and Kame-sennin’s group, the crowd includes Dende, Mr. Popo, Karin-sama, Yajirobe, Yamcha, Oolong, Gyuumao, Kaio-sama, Bubbles, Gregory, Kibito-shin, and Elder Kaioshin.

Despite the fact that there’s supposed to be no media coverage of the party, members of the press appear and ask Satan questions about Buu’s defeat. While the “Z Senshi” are eating, two Saiya-jin style spaceships land on Earth. Piccolo and Gohan are the first to notice, then No. 18, and eventually everyone stops eating and the atmosphere becomes tense.

A sharp-eyed Saiya-jin and a small alien emerge from the two spaceships. Using his scouter to detect higher battle powers, the Saiya-jin soon arrives at the party. Upon seeing Vegeta, the Saiya-jin calls him “big brother”. The “Z Senshi” are all shocked by this sudden event. The Saiya-jin introduces himself as Table, along with his wife, Grey. Vegeta says that Table had been sent off to a remote planet because he had no talent for battle. Table begs our heroes to defeat Abo and Kado, who have ravished his planet and pursued him to Earth.

Goku says that if they’re strong, he’ll fight them, and Gohan wants to help as well. Goten and Trunks think it sounds interesting, Krillin and Yamcha say they want to try as well, and eventually even Kame-sennin wants to fight. Table measures their battle powers with his scouter, and says that they’ll be of no help since their battle powers are so low. Vegeta scolds Table for relying on his scouter, and as an example, Goku begins to gather ki. The battle power reading on the scouter steadily increases. It soon breaks as Goku goes Super Saiya-jin and then Super Saiya-jin 2, and Table is amazed by Goku’s power. Goku thinks it will be unfair to if everybody fights the weaker guys, and suggests they select a single representative to fight.

Goku teleports Gohan, Goten, Trunks, Piccolo, Yamcha, Krillin, Kame-sennin, Videl, Chi Chi, Bulma, Table, and Grey to Mount Paozu (this whole time, Satan, Fat Buu, Kibito-shin, and Elder Kaioshin have been ignoring Table and just go on drinking). Goku suggests that they each draw a radish, and the person who draws the longest radish will be the representative. Goten draws out a very long radish, and it seems he will be the one to fight. This makes Vegeta jealous, and he tells Trunks to pull out an even bigger radish. Pressured by Vegeta, Trunks pulls out a very thin but incredibly long radish, and becomes the representative.

Meanwhile, two other spaceships land on Earth, containing Abo and Kado. Pursuing Table, they arrive at Satan Hotel, and a panic erupts. Goku and the others soon return, and things clam down. It turns out Abo and Kado are remnants of Freeza’s army, who have taken control of Freeza’s planets now that he is gone. Vegeta also knows of them, and says that they were supposed to rival the Ginyu Special-Squad. Table says that the two have become much stronger, and that not even Freeza could beat them now.

Goku loses his enthusiasm when he hears that they’re “only” at Freeza’s level, and decides that it’s alright for Trunks to fight them. With some difficulty, he gets Vegeta’s permission to let Goten fight as well. At first Abo and Kado underestimate their child opponents, and they get clobbered and knocked into some boulders. They decide to get serious, and they each split into three people.

Trunks and Goten are completely unable to counterattack now that Abo and Kado have become six people. Vegeta advices them to sense their ki and locate the real Abo and Kado, but they can’t. Gohan offers to help, but they turn him down. They settle on having Gohan merely tell them where the real Abo and Kado are. With Gohan’s accurate advice, Goten and Trunks drive Abo and Kado to the wall.

Cornered, Abo and Kado merge to become even stronger, forming merged Aka. Put on the defensive by Aka’s attacks, Goten and Trunks use their secret weapon, Fusion. However, since it’s been so long since they’ve used it, they fail and become fat Gotenks. They eventually succeed on their second try, and Gotenks overwhelms Aka, using Yamcha’s Rouga Fuu-Fuu Ken, Tenshinhan’s Haikyuuken, and to finish him off they use Satan’s “Miracle Special Ultra Super Megaton Punch”, going Super Saiya-jin the moment they punch Aka. Aka crashes into a lake and it looks like the fight is over, but…

Aka rises out of the lake and is enraged. He lets out a giant energy wave, firing it from both hands and his mouth. It hits Gotenks and causes the Satan Hotel to collapse. Aka then starts shooting energy bullets, damaging each part of the hotel one after the other (this technique is called the “Wahaha no Ha/Wahaha Wave”).

In order to protect his friends, Piccolo deflects each energy bullet with a Makankosappo. Krillin uses a Kienzan to save No. 18 and Marron as they’re about to be crushed by rubble. Yamcha protects Bulma from the falling rubble by using the Sokidan, Yajirobe saves some people by slicing rubble in half, and Kame-sennin also protects a beautiful woman from the rubble.

Goku and Vegeta decide to finish off Aka. They argue over which one of them should defeat him, when Goku points and asks “What’s that?!”, causing Vegeta to look away. With Vegeta distracted, Goku takes off towards Aka, while Vegeta objects that that was dirty trick by Goku. Aka fires a Super Wahaha no Ha and Goku counters with a Kamehameha, then nails Aka with a punch with all his heart and soul behind it.

Aka is finally defeated and the battle is over. Videl tells her father that having his hotel smashed was a punishment from God, but brightens his spirits by saying she’ll help rebuild it. Goku also encourages him, saying that it can be rebuilt, and the party starts again amid the hotel rubble. As the party continues, Goku eats Vegeta’s sushi, who eats Goku’s Char Siu in return. Angry, the two finally turn Super Saiya-jin and begin fighting, as everyone else watches in amazement.


Sorry had niet veel zin om het te gaan vertalen dit keer en ik wou geen spoilers lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

kut ik wist neit dat het een spoiler was heb gelukkig alleen het eerste stukje gelezen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Dat Goten en Trunks de hoofdrol hebben vind ik niet zo heel geweldig, maar toch een keer anders dan Goku. Hoop trouwens als dit verhaal waar is dat we nog een HEEL VET Goku vs. Vegeta gevecht gaan zien op het einde. Vind dat wij fans dat nog wel verdienen.

Las trouwens net dat de special 35 minuten gaat duren, beetje kort als je het mij vraagt. Ik wil een alleen al een laatste gevecht met Goku en Vegeta van 30 minuten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 15 Nov 2008 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Bump: Weet iemand een site waar ik de sub episodes kan bekijken? En dan bedoel ik de episodes van DBZ
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Nov 2008 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

The Source schreef:
Bump: Weet iemand een site waar ik de sub episodes kan bekijken? En dan bedoel ik de episodes van DBZ


Google gebruiken is een vak apart of niet? De eerste hit (bij mij in ieder geval) met de volgende trefwoorden: dragonball z episode.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 15 Nov 2008 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Devilly schreef:
The Source schreef:
Bump: Weet iemand een site waar ik de sub episodes kan bekijken? En dan bedoel ik de episodes van DBZ


Google gebruiken is een vak apart of niet? De eerste hit (bij mij in ieder geval) met de volgende trefwoorden: dragonball z episode.
Dan krijg ik allemaal dub episodes. Mijn vraag was dus: Waar kan ik de sub episodes bekijken? Lezen is een gave om te hebben niet waar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Nov 2008 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Dat is het zeker, maar helaas bezit ik die gave niet. Dit zou echter beter moeten zijn (niet uit eigen ervaring): http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 15 Nov 2008 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Devilly schreef:
Dat is het zeker, maar helaas bezit ik die gave niet. Dit zou echter beter moeten zijn (niet uit eigen ervaring): http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl.
Bedankt voor je zoekactie maar eerlijk gezegd is het een anime database, vol met informatie maar niet precies de site waar ik de episodes kan bekijken.

Iedergeval bedankt voor je medewerking.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Nov 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Chips, probeerde ik er toch te snel mee weg te komen. Ik zal misschien morgen even gaan zoeken, want ik ben zelf ook van plan de serie nog eens te gaan kijken. Laat wel even weten of je nog iets hebt gevonden a.u.b.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Nov 2008 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

AniDB was vroeger een downloadsite, maar met zo'n raar extraatje. Anyway, zulke zaken regel je liever via PM.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 08:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Joni Philips schreef:
AniDB was vroeger een downloadsite, maar met zo'n raar extraatje. Anyway, zulke zaken regel je liever via PM.


Is het illegaal om zulke filmpjes online te kijken? Ik dacht dat dat wel meeviel, aangezien je ze niet op je pc hebt staan en je ze zelf niet (illegaal) upload. Als het wel illegaal is, wil ik me even verontschuldigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 08:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Yep, dat is illegaal, maar je moet je niet verontschuldigen. Je wist het gewoon niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 20 Nov 2008 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Hoewel het illigaal is heb ik een site waar je ze kan streamen, mocht je interesse hebben kan dat geregeld worden via PM.

Hopelijk komt de nieuwe special deze maand nog op youtube te staan, anders moeten we wachten tot die op DVD staat of vertaalt wordt ergens in 2009.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Dubbelpost maar ik kon het niet laten, de nieuwe special staat online!!

part 1:
http://nl.youtube.com/watch?v=GW0trnLSfzE

part 2:
http://nl.youtube.com/watch?v=2-9ufKDD_QM

part 3:
http://nl.youtube.com/watch?v=tV8QHFw8Xu4

part 4:
http://nl.youtube.com/watch?v=7TBRVlSDN4Y

Ik ga hem nu kijken, ben echt heel erg benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik vind de special echt SUPERVET! Zo mooi dat ie zo laat komt, nu de tijden zijn veranderd (in de serie dan) De pure DBZ sfeer zit er goed in!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Jammer van de fouten in de ondertiteling trouwens, Goku die Master Roshi Grandpa noemt? Het is wel echt mooi getekend, hoop echt dat er meer komt want dit was een beetje flauw eigenlijk. Ik zit nu met een hoop vragen die niet beantwoord worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
da bom BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 179

ziet er erg goed uit maar tvoelt niet als dragonball aan miss dat nog veranderingen inkomen, iig bedankt voor het posten van de filmpjes marciano
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik vond het VRESELIJK met namen de plot en waar is Vegeta zijn broertje opeens? Ach, het was een ''special'' en verwachte er toch niet veel van. De stijl was wel erg leuk, veel weg van de manga. Erg random die special.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Inderdaad, dat is precies mijn probleem. De special was veels te kort om nieuwe personage's aan de serie toe-te-gaan-voegen.(hoe ik dat ook moet schrijven)Waarom deden ze niet gewoon een nieuwe Budokai Tenkaichi toernooi, en waarom dat einde..

De fans krijgen na 12 jaar weer een nieuwe special en dan verdienen ze toch op zijn minst een gevecht tussen Goku en Vegeta..

Hoop dan ook dat er een uitgebreide versie komt of een nieuwe special waarin het verhaal van Tarble beter wordt uitgelegt, ik zou graag willen weten hoe oud die is aangezien die al getrouwt is..

@ da bom

Graag gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 25 Nov 2008 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

mijne is bijna kalar met d*******n ben beneiuwd heb gehoord dattie best goed is maat neit geweldig(tevredenstellend) heb er wel echt veel zin even bakje chips pakken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Er komt een aangepaste Dragonball Z op de Japanse TV!

-The DBZ TV series is receiving an extensive "refresh" for Japanese television airing

-This is a celebration of the 20th anniversary of DBZ

-While based on the original animation production, it is being updated with new technology

-This includes extending the frames for formatting on an HD 16:9 display (note: not cropping the image)

-The original Japanese cast is re-grouping to re-voice the show (where available, and unfortunately not including those that have passed on, such as Hirotaka Suzuoki [Tenshinhan])

-Sound effects are being updated

-Unlike the general show, the OPs and EDs are being completely redone

-While not in the above announcement, other reports are noting that the number of episodes is being reduced from 291 to approximately 100

Fillers zijn dus verleden tijd en ik hoop dat ze met nieuwe animatie's de gevechtscene's gaan aanpassen zodat ze weer nieuw aan voelen. Ik heb er alvast zin in!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Vandaag ga ik DBZ weer kijken !!! Vanaf Great Saiyaman Saga Eigenlijk een van de delen die ik nog nooit gezien had
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

ik heb laatst de eerste +-25 eps gezien van Dragon Ball, en waag me daarna wel aan het fillerloze Dragon Ball Kai. Hoor er positieve verhalen over, op de censurering na.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Censurering in DB Kai valt mee in vergelijking met de versie die we op TV hadden hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group