Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

wie gaat er winnen?
Playstation 3
44%
 44%  [ 8 ]
Wii
44%
 44%  [ 8 ]
Xbox 360
11%
 11%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
rolf BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 18:30    Onderwerp: wii gaat er winnen? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

wii

het verbaasde me dat er nog niet zon poll was.


Laatst aangepast door rolf op 26 Okt 2006 15:41; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Iedereen die zich rot amuseert met z'n eigen console is hier het diplomatische antwoord.
En voor mij is dat dan de 360;
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

ja stem dan

Laatst aangepast door rolf op 26 Okt 2006 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ApoC BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mei 2006
Berichten: 34

deze stemming had je bij vorige generatie nog wl kunne houden nu niet meer, ze zitten alle 3 op een andere markt....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

rolf schreef:
ja stem dan


Wel het antwoord: "de eindgebruiker" staat er niet bij, dus dan kan ik niet stemmen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Ik weet het niet. De PS3 heeft de merknaam (op de basisschool moeten jongens díe gewoon hebben), Wii kan net als de DS erg succesvol worden en de 360 wordt het in ieder geval niet. PS3 of Wii dus, we zullen zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Leuk dat je zo'n poll opent, maar ik heb graag dat je je keuze beargumenteert. Dat maakt een stukken leuker topic.

Ik denk dat de PS3 het gaat winnen, maar niet zo overdonderend als de PS2 dat deed. De Xbox 360 eindigt tweede dankzij het goede aanbod van games en de Wii eindigt derde omdat graphics>gameplay bij de mainstream.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rolf BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

ok ik denk dat het de wii word omdat er nu al een grote hype voor is en de games egt FET zijn! en in jappan heeft iedereen een ds en de wii moet zonbeetje hetzelfde gaan doen als de ds dus in jappan zal hij groots overwinnen.

Laatst aangepast door rolf op 26 Okt 2006 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jaaplallie BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Okt 2006
Berichten: 3

ik weest ZEKER dat de wii het beter gaat doen dan al die anderen...
waarom? omdat hij een nieuwe soort gameplay heeft! het gaat niet om de grafische mogelijkheden! en zo super slecht zijn die gfx nou ook weer nie!
van de wii dan he
ok, de ps3 gaat hele mooie gfx krijge... SO WAT?!?!? hij heeft wss nog steeds de zelfde k*t controller als die eerste 2 alleen dan weer iets omgebouwd of hij heeft dat lelijke boemerang ding, nou geef mij maar een afstandsbediening!
heel mooi die gfx enzo, maar het geeft nou niet echt wat XTRA's daarom denk ik dat de wii zal overwinnen!

voor mij de wii eerst 360 tweede en laatste omdat hij nutteloze dingen heeft zoals bijv blu-ray waar je nog geen 100 jaar wat aan hebt en wat alle games fokking duur maakt... laatste is de ps3!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De GC had ook een hype mee en de PS2 stond ook constant in negatief daglicht. De PS3 wordt de overwinnaar als Sony hem 6 jaar op de markt laat, de PS3 sales zullen elk jaar tot minstens 2011 blijven toenemen, terwijl ik verwacht dat de twee anderen dan al een jaar of 2 van de markt zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Hmm, lastig, ik weet het gewoon niet tbh. We zullen wel zien. ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rolf BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

de ps3 zou 10 jaar mee moeten gaan.
nou tegen die tijd heeft nintendo of microsoft zeker wel een niewe en dan loopt sony achter met de gfx. en ga me niet vertellen dat de ps3 goed genoeg is om de gfx aan te kunnen want dat is niet zo. misschien dat sony het nu goed doet maar over 5 jaar zuigt hij!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

10 jaar meegaan is natuurlijk maar relatief he. De PSX is ook 10 jaar ondersteund, maar over de laatste jaren kun je niet echt lovend spreken. T succes van Sony consoles is wel langer dan die van andere, kijk naar PSX, kijk naar PS2. De PS3 gaat denk ik ook die kant op en ik volg Joni er dan ook zeker in dat er tot 2011 nog flinke PS3 support is. Tegen die tijd verwacht ik de opvolgers van Wii en 360 al op de markt trouwens.

Het moet er dan natuurlijk wel vanaf hangen hoe sterk de PS3 uiteindelijk blijkt te zijn. Als de Xbox 360 net zo sterk als de PS3 blijkt en de compressietechnieken toenemen dan gaan beide consoles langer mee, want de druk voor 1 van beide om een nieuwe console te maken is dan minder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rolf BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

het komt gewoon op de games aan en ik ben niet zo'nn hardcore gamer dus voor mij word het de wii.

maar de wii slaat eigenlijk een andere kant op, de wii zal het heel goed doen, dat is duidelijk. maar niet als console, eigenlijk gaat de strijd 360 tegen ps3.

Amen!


ps. de meeste zeggen ps3 maar er is maar 1 keer gestemt. die poll staat er niet voor niets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Een poll voor zulke vraag is iets te ongenuanceerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

oke daar snap ik dus geen snars van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jaaplallie BerichtGeplaatst: 27 Okt 2006 09:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Okt 2006
Berichten: 3

Roderick Vos schreef:
10 jaar meegaan is natuurlijk maar relatief he. De PSX is ook 10 jaar ondersteund, maar over de laatste jaren kun je niet echt lovend spreken. T succes van Sony consoles is wel langer dan die van andere, kijk naar PSX, kijk naar PS2. De PS3 gaat denk ik ook die kant op en ik volg Joni er dan ook zeker in dat er tot 2011 nog flinke PS3 support is. Tegen die tijd verwacht ik de opvolgers van Wii en 360 al op de markt trouwens.

Het moet er dan natuurlijk wel vanaf hangen hoe sterk de PS3 uiteindelijk blijkt te zijn. Als de Xbox 360 net zo sterk als de PS3 blijkt en de compressietechnieken toenemen dan gaan beide consoles langer mee, want de druk voor 1 van beide om een nieuwe console te maken is dan minder.


heel leuk zeggen jullie 10 jaar maar wie wil er nou tien jaar lang met de zelfde console spelen? maar je kan gerust zeggen dat de sony PS consoles 10 jaar mee gaan zeg maar gerust 15 jaar want de ps3 verschilt niet zo veel van de ps2 dus je kan die leeftijden bij elkaar op tellen

De PS3 verschilt alleen met de grafics met de PS2 jah ok op die (nog) nutteloze blu ray en die grote harde schijf -.- zelfs de controller is bijna niet veranderd , op 2 dinge na dan> het goeie is hij is nu draadloos slechte ding hij heeft geen rumble meer dus hij trilt niet meer -.- en dat trille heeft wel wat als je bijv net iemand opblaast enz.

dus ik vind dat je eigenlijk met een omgebouwde PS2 aan het spelen bent.
er zijn goeie dingen aan verbeterd, ja dat is waar! alleen zijn er ook heel wat negatieve dingen aan te ontdekken!

zoals: zijn gewicht ( De ps3 weegt 5 kilo!!!)
zijn uiterlijk ( het is net een bakplaat waar je op kan game)
geen rumble
blu ray (maakt de games ongelooflijk duur en is (nog nutteloos)
de prijs ( echt te duur vergeleken met zijn concurrenten)

op die Harddisk na dan verschilt hij verder dan dit nix van de ps2

wie vind dit nog meer? of heeft een andere mening... post em hier want we willen weten wat jullie nou vinde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 27 Okt 2006 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

dat mag allemaal zo wezen maar er zijn tog veel mensen die em willen (ik niet) vanwege de gfx en de games en de controller heeft ook nog tilt heh. (wat de wii ook heeft maar dan minder uitgewerkt)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Okt 2006 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

jaaplallie schreef:
dus ik vind dat je eigenlijk met een omgebouwde PS2 aan het spelen bent.
er zijn goeie dingen aan verbeterd, ja dat is waar! alleen zijn er ook heel wat negatieve dingen aan te ontdekken!
In dat geval kun je ook gewoon zeggen dat ie hetzelfde is als de PS1 dan, wat dan weer hetzelfde is als de SNES en de NES. We spelen dus al sinds 1985 op de PS3! Trouwens, nutteloze dure games dankzij Blu-Ray. De games krijgen dezelfde prijs als de Xbox 360 games die op DVD staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 27 Okt 2006 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

(ik ben geen sony fanboy, ik hoef ook geen ps3 maar dit moet ik tog zeggen)
ik vind het ook best wel een domme opmerking van jaaplalliej
en al die punten warom de ps3 slecht is kloppen ook niet.

het gewicht boeit niet

uiterlijk al helemaal niet

geen rumble oké, maar wel tilt

blue ray maakt de games niet duurder

de prijs van ps3 €500, xbox 360 €400. de gfx maken het verschil.
ja de wii is 250 maar dat is net de helft van de hardware van ps3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jaaplallie BerichtGeplaatst: 28 Okt 2006 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Okt 2006
Berichten: 3

fok dit topic

serieus, dit onderwerp is al op zoveel websites besproke...
iedereen KIES gewoon je console speel ermee en loop niet zo te zeike over wat hij wel of niet kan...

steeds dat gezeik over grafics en hoe het speelt... flikker tog een eind op
en ga spele op je console...
binnenkort zien we wel wat de beste is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 29 Okt 2006 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

je doet het zelf ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Timo_ BerichtGeplaatst: 29 Okt 2006 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Aug 2006
Berichten: 276

jaaplallie schreef:
fok dit topic

serieus, dit onderwerp is al op zoveel websites besproke...
iedereen KIES gewoon je console speel ermee en loop niet zo te zeike over wat hij wel of niet kan...

steeds dat gezeik over grafics en hoe het speelt... flikker tog een eind op
en ga spele op je console...
binnenkort zien we wel wat de beste is...


Waarom reageer je uberhaupt als dit je mening is.

Naar mijn mening wint de PS3, maar niet met de cijfers waarmee de PS2 zijn positie heeft ingenomen. Altijd leuk om bij elke launch weer te zien dat Sony het verprutst maar op de één op andere manier toch wint.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rolf BerichtGeplaatst: 29 Okt 2006 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

ja tot dat het een keer fout gaat, en dat kan deze keer zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
matie92 BerichtGeplaatst: 29 Okt 2006 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Sep 2006
Berichten: 15

maar nu zal die ps3 veel minder verkopen door de prijs. je gaat tog geen 500 euries betalen. de wii is voor de helft en s nog veel leuker op op te spele
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group