Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

http://www.nyaatorrents.org/?page=download&tid=74848
Een serie als FMA krijgt altijd subs. Zelfs vreselijke subs zoals die wat ik nu link
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Thanks had deze al gevonden Toch wel zonde.. deze sub is echt bagger.
De ending heeft bijvoorbeeld ook geen karaoke en er zitten rare engelse zinnen in zoals: "there is no a path" en dat soort dingen. Toch echt schandalig en dan nog zo laat releasen. Nu probeer ik de TMD-ASU sub en hopelijk is die wat van betere kwaliteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

robin007bond schreef:
Thanks had deze al gevonden Toch wel zonde.. deze sub is echt bagger.
De ending heeft bijvoorbeeld ook geen karaoke en er zitten rare engelse zinnen in zoals: "there is no a path" en dat soort dingen. Toch echt schandalig en dan nog zo laat releasen. Nu probeer ik de TMD-ASU sub en hopelijk is die wat van betere kwaliteit.


Ik weet 't man, hoeveel heb je er wel niet voor betaald?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Die sub is zo slecht dat ik beter had kunnen vertalen ondanks een gebrekkige kennis Japans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jul 2009 09:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik vind anime kijkers van tegenwoordig een beetje verwend je kunt toch wel enkele daagjes wachten op een fatsoenlijke sub? Eclipse bringt 't vast wel vandaag of morgen uit, en dat vind ik nog snel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jul 2009 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Uchiha_Shadow schreef:
Ik vind anime kijkers van tegenwoordig een beetje verwend je kunt toch wel enkele daagjes wachten op een fatsoenlijke sub? Eclipse bringt 't vast wel vandaag of morgen uit, en dat vind ik nog snel.
De Dattebayo generatie eh.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 16 Jul 2009 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

Inderdaad, want uiteindelijk is er gewoon een aflevering 15 door eclipse uitgebracht vandaag. Paniek om niks dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 16 Jul 2009 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Haha gelukkig Ik was echt bang dat ze het gedropped hadden, want suddenly hadden ze fma van hun frontpage verwijdert.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Aug 2009 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Oke, de Annon speedsub zuigt hard. Ik vraag me af waarom geen enkele goede/snelle groep die serie covered.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Aug 2009 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Joni Philips schreef:
Oke, de Annon speedsub zuigt hard. Ik vraag me af waarom geen enkele goede/snelle groep die serie covered.


Eclipse...?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Aug 2009 07:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Uchiha_Shadow schreef:
Joni Philips schreef:
Oke, de Annon speedsub zuigt hard. Ik vraag me af waarom geen enkele goede/snelle groep die serie covered.


Eclipse...?
Vorige keer waren ze traag Nu ja, je hebt gelijk, ik was hun vergeten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 31 Aug 2009 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ik volg ook de Eclipse fansubs. Niet altijd de snelste met vertalen, maar vaak wel maandagmiddag/avond te vinden op het web en van zeer goede (ook HD-Ready) kwaliteit.

Laatste aflevering was trouwens ook wel goed. Heb zo'n gevoel dat de actie volgende week weer helemaal losknalt. Tot nu toe bevalt deze serie me veel beter dan de eerste. Eerst vond ik FMA een van de betere anime series, maar zeker niet de beste. Brotherhood vind ik echter wel een tweede of misschien zelfs eerste plek waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 02 Sep 2009 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Of het de beste animé ooit is betwijfel ik, dat is imo toch cowboy bebop, maar het is zeker een topper!

Edit: Na het zien van episode 22 ben ik van menging veranderd.
FMA is de beste anime ever made!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 09 Sep 2009 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Is het normaal voor anime's dat mannelijke personages gevoiced worden door vrouwen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Sep 2009 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Taw0n schreef:
Is het normaal voor anime's dat mannelijke personages gevoiced worden door vrouwen?
Niet alleen in anime, ook in Westerse animatie. Een man heeft een te zware stem om een jongen te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 09 Sep 2009 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Joni Philips schreef:
Taw0n schreef:
Is het normaal voor anime's dat mannelijke personages gevoiced worden door vrouwen?
Niet alleen in anime, ook in Westerse animatie. Een man heeft een te zware stem om een jongen te spelen.
precies kijk maar eens naar deze video: http://www.youtube.com/watch?v=3injCU-gbsc

toen ik dit de eerste keer zag dat ik echt: WAUW
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Ok, weten we dat ook weer

Edit: Damn de fansub van FMA Brotherhood die ik net gezien is is slecht! Ishval terwijl het in de originele FMA toch echt Ishbal is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Taw0n schreef:
Damn de fansub van FMA Brotherhood die ik net gezien is is slecht! Ishval terwijl het in de originele FMA toch echt Ishbal is...
Eigenlijk is die originele anime slecht. In de manga is het Ishval. De eerste anime veranderde dat in Ishbal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Joni Philips schreef:
Taw0n schreef:
Damn de fansub van FMA Brotherhood die ik net gezien is is slecht! Ishval terwijl het in de originele FMA toch echt Ishbal is...
Eigenlijk is die originele anime slecht. In de manga is het Ishval. De eerste anime veranderde dat in Ishbal.


Raar gedoe hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Ik ben persoonlijk van mening dat het ook zo moet blijven
FMA deeltje 1 vond ik gewoon niet goed klinken in de dub!
Ed klonk veel te volwassen, tuurwel die parki romi een goede kinderstem heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

robin007bond schreef:
Ed klonk veel te volwassen, tuurwel die parki romi een goede kinderstem heeft.
Zij deed ook het origineel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Joni Philips schreef:
robin007bond schreef:
Ed klonk veel te volwassen, tuurwel die parki romi een goede kinderstem heeft.
Zij deed ook het origineel.


I know, maar niet in de dub he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Kijk dan niet naar de dub
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Joni Philips schreef:
Kijk dan niet naar de dub


Hoe kom je er op dat ik de dub kijk
Subs always!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Dan kun je niet weten dat Ed vreselijk klinkt in de dub
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group