Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Mijn advies om niet te downloaden ging vooral over die MKV sub.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

Joni Philips schreef:
Mijn advies om niet te downloaden ging vooral over die MKV sub.
my bad scannend lezen de gexte
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 09:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Episode 2 is uit, en ditmaal is het Flashback tijd. Alleen lijkt mij de animatie slechter dan in het eerste seizoen. (Heb maar even enkele fragmenten bekeken)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

En vanaf volgende week gaan we dan los op het mangamateriaal. Toch in Lior blijkbaar dus we krijge nog wel redelijk wat dingen 'dubbelop' te zien die we ook in de vorige serie gezien hebben. Vind het nu al weer een hele dikke serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Episode 2 heb ik gezien en ik vond het teveel lijken op episode 3 van het eerste seizoen. Toch ga ik dit seizoen weer helemaal kapot kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Joni Philips schreef:
Episode 2 is uit, en ditmaal is het Flashback tijd. Alleen lijkt mij de animatie slechter dan in het eerste seizoen. (Heb maar even enkele fragmenten bekeken)


Ik kan me de vorige niet meer heel goed herinneren, maar ik vind deze animé kwa tekenstijl toch wel ver boven de meeste animés uit steken op een of andere manier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dek BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Nov 2004
Berichten: 37

Weet iemand of deze versie dichter bij de manga blijft. Ik vind de FMA anime een van de betere anime's door het diepe verhaal, maar in verhouding tot de manga heeft de anime minder samenhang. Het is ook een van de weinige anime's die de manga in heeft gehaald qua storyline en verder is gegaan zonder duidelijk fillers te gebruiken. In plaats daarvan hebben ze gewoon zelf het een en ander verzonnen. Maar wel duidelijk aanwijzingen gehad van de originele schrijfster.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

De Brotherhood anime zou inderdaad de manga volgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dek BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Nov 2004
Berichten: 37

Dan gaan het waarschijnlijk meer dan 51 afleveringen worden, de manga is nu nog niet eens afgelopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

dek schreef:
Dan gaan het waarschijnlijk meer dan 51 afleveringen worden, de manga is nu nog niet eens afgelopen.

tot nu toe zijn er 'enkel' 51 afleveringen aangekondigd, en helaas doet Bones meestal niet aan een seizoen 2 van afleveringen. Maar wat je al zegt, het zal heel knap zijn als ze de gehele mangalijn in de resterende 49 episodes proppen zonder te schrappen. We zitten nu op 94 chapters a 40 pagina's per chapter, en de mangaka heeft al aangegeven te willen stoppen rond de 100 chapters. Het verhaal word de laatste tijd dan ook redelijk (en gruwelijk goed) afgerond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dek BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Nov 2004
Berichten: 37

Ik heb nu de 2e episode gezien... werden dingen uit manga die niet in anime voorkomen genoemd (xing) en het tempo is hoog. Je ziet amper wat van zijn state alchemist examen. Laten we hopen dat het allemaal goed uitpakt. Het is vaak 2 chapters per episode 100/2 komt dicht bij 50 zou ik zou zeggen. Edit: hoewel fma chapters 40... pags zijn dus dan zou het 100 eps moeten duren:S
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Vergeet niet dat de tweede helft heel veel andere dingen bevatten dan de manga. Scar's poging Liore in één grote bloedsteen te veranderen, dat portalengedoe met de aarde, Lust die verraad pleegt, Sloth, etc. Er kan genoeg ruimte zitten om alles kwijt te kunnen. Ik ben wel benieuwd hoe de gemeenschappelijke dingen aanpakken. (De gevangenis, de bende van Pride, Huhges, etc)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

dek schreef:
Je ziet amper wat van zijn state alchemist examen.
Elke frame uit dat examen in de manga werd getoond. De anime bevatte al heel vroeg filler, het volledig state examen was filler origineel. Ik vind het alleen spijtig dat men de volgorde opnieuw door elkaar gooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

de volgorde zal nu wel aanhouden. Er was al aangekondigd dat de eerste 2 afleveringen een soort van (her)introductie afleveringen zouden zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Dat is waar, maar in het origineel was deze achtergrond pas rond chapter 20. Ze begonnen simpelweg met Lior.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 13 Apr 2009 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

true, in feite is nu chapter 20-24 (met heel weinig van chapter 22, hoewel dat later nog geshowed kan worden) verteld, maar aan het einde van episode 2 had ik ook echt zoiets van: ok, nu begint het. Ben echt benieuwd hoe de serie verder zal verlopen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Ik heb net episode 3 gezien. Het was een hele vermakelijke episode.
Alleen was het precies het zelfde als season 1. De episode ging weer over lior en die rare priester. Opzich was deze episode een samenvatting van de eerste en tweede episode van het eerste seizoen.

BTW: Ik download de 480p mkv van ShinsenSubs en heb geen problemen met afspelen, tuurwel ik een 1,4 gigahertz processor heb . Misschien komt het omdat ik linux gebruik...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

robin007bond schreef:
Ik heb net episode 3 gezien. Het was een hele vermakelijke episode.
Alleen was het precies het zelfde als season 1. De episode ging weer over lior en die rare priester. Opzich was deze episode een samenvatting van de eerste en tweede episode van het eerste seizoen.

BTW: Ik download de 480p mkv van ShinsenSubs en heb geen problemen met afspelen, tuurwel ik een 1,4 gigahertz processor heb . Misschien komt het omdat ik linux gebruik...
klopt, omdat de vorige serie de manga in het begin volgde (tot ergens in de afleveringen ergens begin 20-25) en daarna van de manga afweek. Het begin is daarom wel gelijk maar sommige dingen zullen wel anders zijn / uitgebreider zijn dan in de vorige serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 26 Apr 2009 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Heb episode 4 net gezien en het is toch weer eens goed .
Ik ben nog nooit zo erg enthousiast geweest over een serie.
[spoiler] Ik kan trouwens nu al zien, dat het verhaal anders gaat dan het eerste seizoen. Tucker gaat namelijk dood![/spoiler]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2009 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

FullMetal Alchemist gaat echt goed vooruit, we zitten na 9 episodes op het punt dat de andere serie na 23 zat. Bijna tijd voor Greed dus. Ik denk dat we na 13 episodes zeker rond zijn met alle elementen die reeds in de oude FMA zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 03 Jun 2009 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Ik vind idd dat het nu heel erg snel gaat
Ze hebben de wat saaiere stukken van het vorig seizoen eruit gehaald en een mooie samenvatting ervan gemaakt

Echt een geniale serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Ik heb net episode 13 gezien en het is toch weer geniaal
Gewoon prachtig.. Ook greeds terugkomst en de humor van hun teacher
GEWELDIG..Ik heb er geen andere woorden voor!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

OMG......dit is echt een nachtmerrie
Eclipse is gestopt met subben van FMA! Als je nu op hun site kijkt eclipse.speedsubs.org , zie je geen fullmetal alchemist meer staan. Alleen nog in het archief, helaas zijn dat alleen de oudere brotherhood afleveringen. We hebben i.m.o. een hele goede fansub groep verloren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 10:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

waar heb jij het nou weer over? d'r is gewoon iets met de site want aflevering 14 is gewoon te vinden op het internet hoor. heb 'm zelf bijna binnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

@rorouni

Ik heb het over episode 15. Normaal komt fma altijd maandag, maar dit keer niet, ook wordt er op hun irc kanaal gezegd dat ze het hebben gedropt.

Edit: Maar hun oude episodes blijven ze hosten op hun tracker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group