Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Apr 2008 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

krijgt maar een 80 van de PU... redelijk schokkend :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 19 Apr 2008 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Het gemiddelde op Gamerankings staat op 82.6 dus 80 is gewoon normaal, hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Apr 2008 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Ja, maar lees jij de PU wel? Jurjen hanteert andere maatstaffen en zijn scores voor Nintendo spellen liggen vaak (niet altijd) hoger dan de gemiddelde cijfers online. Het feit dat hij deze keer "maar" 80 geeft (ook al is dat zeker niet slecht), zegt in mijn insziens genoeg dat het geen topper is. Ik wou hiervoor de Wii halen, maar als ik de score zie van de PU, maar ook algemeen op het internet, heb ik besloten toch maar even te wachten. Met dat geld mezelf maar een PSP gekocht...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Apr 2008 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Alleen voor Mario Kart een Wii kopen? Er zijn ook andere toppers zo als Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl en Metroid Prime. Uiteindelijk gaat het erom of jij Mario Kart leuk vind persoonlijk ik wel want ik heb elke Mario Kart to date. Plus deze Mario Kart kan je ook eens online knallen dat spel blijft dus eeuwig houdbaar 80% is een redelijke score als op internet iedereen een 60% geeft kan ik begrijpen om het spel te laten liggen.


Maar heb Mario Kart Wii nog steeds niet... overal uitverkocht

PU is een leuk blad maar ben soms niet eens met hun mening zo als Jan met zijn 100% voor AC en Jurjen met zijn 100% voor Mario Galaxy terwijl het niet hellemaal perfect is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr. Meth BerichtGeplaatst: 19 Apr 2008 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Mei 2007
Berichten: 21

Ik ben zelf een vrij kritische gamer en overweeg elke game aankoop intensief( ja ja een muntjes melker) maar Mario Kart heb ik direct binnen gehaald afgelopen weekend en laat ik zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb.

De gameplay is als vanouds verslavend, de 'feel', het uiterlijk en noem het maar op alles is top kwaliteit. De nieuwe besturing, de Wii Wheel, is in het eerste uur een flop, na 3 uur is het een aardig middel en daarna wordt het een top ding. Ik gebruik hem nu exclusief voor al mijn races en ik moet zeggen dat hij nergens voor onderdoet. Sterker nog; ik vind dat hij de andere controllers overstijgt en dan vooral op het gebied van plezier. Dit is een game die je nog jaren speelt.

Online lukt ook heel erg lekker, snel een race te vinden en zeer gebruiksvriendelijk. Het enige jammere is dat ik heel sporadisch niet boven de 8 spelers uitkom met als absolute dieptepunt een 'VS' match waar ik slechts één tegenstander had.

Bijgevoegd mijn MkWii FC: 0216-1023-6511.
Laat uw Fc ook achter, dan racen we een keer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 20 Apr 2008 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Mr. Meth schreef:
Ik ben zelf een vrij kritische gamer en overweeg elke game aankoop intensief( ja ja een muntjes melker) maar Mario Kart heb ik direct binnen gehaald afgelopen weekend en laat ik zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb.

De gameplay is als vanouds verslavend, de 'feel', het uiterlijk en noem het maar op alles is top kwaliteit. De nieuwe besturing, de Wii Wheel, is in het eerste uur een flop, na 3 uur is het een aardig middel en daarna wordt het een top ding. Ik gebruik hem nu exclusief voor al mijn races en ik moet zeggen dat hij nergens voor onderdoet. Sterker nog; ik vind dat hij de andere controllers overstijgt en dan vooral op het gebied van plezier. Dit is een game die je nog jaren speelt.

Online lukt ook heel erg lekker, snel een race te vinden en zeer gebruiksvriendelijk. Het enige jammere is dat ik heel sporadisch niet boven de 8 spelers uitkom met als absolute dieptepunt een 'VS' match waar ik slechts één tegenstander had.

Bijgevoegd mijn MkWii FC: 0216-1023-6511.
Laat uw Fc ook achter, dan racen we een keer.


add me dan ook even. ik add jou ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Apr 2008 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Mr. Meth schreef:
Ik ben zelf een vrij kritische gamer en overweeg elke game aankoop intensief( ja ja een muntjes melker) maar Mario Kart heb ik direct binnen gehaald afgelopen weekend en laat ik zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb.

De gameplay is als vanouds verslavend, de 'feel', het uiterlijk en noem het maar op alles is top kwaliteit. De nieuwe besturing, de Wii Wheel, is in het eerste uur een flop, na 3 uur is het een aardig middel en daarna wordt het een top ding. Ik gebruik hem nu exclusief voor al mijn races en ik moet zeggen dat hij nergens voor onderdoet. Sterker nog; ik vind dat hij de andere controllers overstijgt en dan vooral op het gebied van plezier. Dit is een game die je nog jaren speelt.

Online lukt ook heel erg lekker, snel een race te vinden en zeer gebruiksvriendelijk. Het enige jammere is dat ik heel sporadisch niet boven de 8 spelers uitkom met als absolute dieptepunt een 'VS' match waar ik slechts één tegenstander had.

Bijgevoegd mijn MkWii FC: 0216-1023-6511.
Laat uw Fc ook achter, dan racen we een keer.


mmkay... ik weet dan waarvoor ik moet beginnen sparen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 29 Apr 2008 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

En zijn jullie er nog allemaal een beetje blij mee? Met mario kart? Ik krijg hem waarschijnelijk vrijdag, ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nodi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2008 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Mei 2008
Berichten: 10

Waar kan ik de friend codes van Mario Kart vinden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wouter Berkouwer BerichtGeplaatst: 18 Mei 2008 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mei 2008
Berichten: 63

Naast GTA IV speel ik ook Mario Kart bijzonder veel de laatste tijd! En dan vooral de multiplayer met vrienden thuis op de bank en online. Het online gedeelte in de game vind ik bijzonder goed werken. Geen lag, geen lange wachttijden en het draait allemaal erg lekker. Een hele positieve eerste ervaring met de Wii online. Hoop dat er nog meer Wii games een online mode zullen krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 118

Erg vet! Online dan, als je niet online kan is het (helaas) amper de moeite waard te kopen. Ohja, nu ik toch een bericht typ, doe ook even mee aan het Gamed Mario Kart Wii toernooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Echt waar ik word hellemaal schijt ziek van bol.com 4 weken geleden bestelt en nog steeds niet verzonden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Meer andersom...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
N-Sortin BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 40

Ik heb Mario Kart Wii het zat zo

Ik ging met intertoys ik wist niet dat het in het wielpakket zat
Ja en nu had ik het het spel is een aangename verassing
En eerst met gamecube controler maar toch Wii wil see sontroler het was wennen ik krijg sperpijn later niet toen is het veel leuker
En het wheel is inderdad te moeilijkjes zullen we maar zeggen

Maar zoal Lid Mr. Meth aanhaald wennen is van korte duur maar het proberen is van langere duur want moeite is lastig
Ik heb ook de wii controler getest en nu vind ik de controler veel leuker dan de doorsnee.

Een + omdat ik erg mag genieten van deze racegame op de beginne moest ik wennen, dus eerst speelde ik met de gewone gamecube controller en later met de Wii wat veel leuker is!!! En de verassende Mirror Mode is ook eh ja : Verrasend + dus of dus + en mario kart Wii krijgt een kus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem_liu BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 10:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2007
Berichten: 83

http://www.nu.nl/internet/1881321/mario-kart-bestverkochte-game-2008.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Zijn er mensen geintereseerd om binnekort wat te racen met elkaar net zoals we altijd strijden bij Brawl?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Hmm-hmm, is goed.. Kan alleen eigenlijk donderdag, vrijdag of zaterdag ochtend.
Ben sinds kort trouwens gaan rijden met het Wheel, en vind het zelf echt fantastisch! Gewoon oefenen.. Denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
da bom BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 179

leuk, en je hebt hier veel minder last van lag iig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deem BerichtGeplaatst: 03 Jan 2009 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Jan 2009
Berichten: 9

Ik kan eigenlijk alle dagen wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group