Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 22:44    Onderwerp: heb ocarina of time gespeelt en.... Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

het was AWESOME man, ik neem mijn woorden terug, ocarina of time is geen saai spel, o god al die verspilde jaren met het negeren van ocarina of time was gewoon stom, man die liedjes in de adult link tempels zijn gewoon awesome, waarom had niemand mij verteld dat er liedjes zaten in die tempels, man, ik hou gewoon erg veel van de forest temple lied AAAAAH!!! XD

sorry, moest het even eruit halen XD en morgen is mijn verjaardag btw XD

man, ocarina of time verdient echt de titel:"de beste game ooit gemaakt"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Alvast gefeliciteerd en heb je OoT nu pas gespeeld Een van de beste games ooit gemaakt Nu moet je The Legend of Zelda: Majora's Mask spelen.

Ik heb vroeger van dit spel zo genoten dat ik het wel drie keer heb uitgespeeld. Majora's Mask maar twee keer.

Ik weet nog hoe vroeger deze game zo een grote impact had
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Lawliet schreef:
Alvast gefeliciteerd en heb je OoT nu pas gespeeld Een van de beste games ooit gemaakt Nu moet je The Legend of Zelda: Majora's Mask spelen.

Ik heb vroeger van dit spel zo genoten dat ik het wel drie keer heb uitgespeeld. Majora's Mask maar twee keer.

Ik weet nog hoe vroeger deze game zo een grote impact had


bedankt en nee, had het al eens eerder gespeelt, maar vond het een vreselijk saai spel, ik heb nu pas ECHT gespeelt en ontdekt hoe cool het is

Gezer schreef:
Zoek op youtube eens: Link, the Ganon Slayer


prachtig gemaakt


ow, kan het niet zien, de filmpjes laden maar niet

ok, nu heb ik het gezien, erg geinig, die vent kan rappen


Laatst aangepast door Nintendo Power op 07 Apr 2008 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

En jij durfe Nintendo Power in je naam te zetten.

Maar wat was de reden dat je het eerst saai vond dan?(niet dat het wat uitmaakt)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Kurosaki01 schreef:
En jij durfe Nintendo Power in je naam te zetten.

Maar wat was de reden dat je het eerst saai vond dan?(niet dat het wat uitmaakt)


nou, de rede dat ik het zo saai vond was ten eerste om de tempels, van young link, die hadden geen muziek, wat het zo saai maakte, en de bewegingen in het spel leken erg langzaam te gaan, ze gingen niet net zo snel als de wind waker of twilight princess, het leek op een verroeste spel snap je, ik vond iedereen daarom maar raar, dat ze deze spel zo leuk vonden, maar nu besef ik pas hoe leuk het is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
hardcore-gamer BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 08:31    Onderwerp: Re: heb ocarina of time gespeelt en.... Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Mei 2007
Berichten: 80

Nintendo Power schreef:
het was AWESOME man, ik neem mijn woorden terug, ocarina of time is geen saai spel, o god al die verspilde jaren met het negeren van ocarina of time was gewoon stom, man die liedjes in de adult link tempels zijn gewoon awesome, waarom had niemand mij verteld dat er liedjes zaten in die tempels, man, ik hou gewoon erg veel van de forest temple lied AAAAAH!!! XD

sorry, moest het even eruit halen XD en morgen is mijn verjaardag btw XD

man, ocarina of time verdient echt de titel:"de beste game ooit gemaakt"


GEFELICITEERD !!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

ehm, maar je gaat me toch niet vertellen dat het spel alleen maar goed is vanwege de muziek ik in de tempels heh?

maar als ik het nu speel vind ik het ook best wel saai omdat ik alles al lang heb uitgespeeld en het ziet er zo veroudert uit, maar een paar jaar terug vond ik het fantastiesch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

rolf schreef:
ehm, maar je gaat me toch niet vertellen dat het spel alleen maar goed is vanwege de muziek ik in de tempels heh?


Hé? Waarom anders dan?

Het leuke landschap? De gevarieerde tempels? De uitdagende puzzels? De verscheidene tunics? Het veranderen van tijd? Het perfect uitgewerkt paardrijden? De superleuke hook? Het fijn verhaal? De knappe dorpen? Op de ocarina fluiten? De fantastische eindbazen?

Nee joh, de soundtrack doet het 'em! >_<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Sasuke schreef:
rolf schreef:
ehm, maar je gaat me toch niet vertellen dat het spel alleen maar goed is vanwege de muziek ik in de tempels heh?


Hé? Waarom anders dan?

Het leuke landschap? De gevarieerde tempels? De uitdagende puzzels? De verscheidene tunics? Het veranderen van tijd? Het perfect uitgewerkt paardrijden? De superleuke hook? Het fijn verhaal? De knappe dorpen? Op de ocarina fluiten? De fantastische eindbazen?

Nee joh, de soundtrack doet het 'em! >_<


De sidequesten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

rolf schreef:
ehm, maar je gaat me toch niet vertellen dat het spel alleen maar goed is vanwege de muziek ik in de tempels heh?

maar als ik het nu speel vind ik het ook best wel saai omdat ik alles al lang heb uitgespeeld en het ziet er zo veroudert uit, maar een paar jaar terug vond ik het fantastiesch.


nee joh, het muziek was alleen maar een example, er zijn er natuurlijk ook andere leuke dingen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

De muziek maken ze niet meer als in Oot, in TP wil ik niet meeneurieën met liedjes.
Maar OoT is een gaaf spel, ik moet zelf nog 3 dungeons
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

lol jah ik kan ook niet meer meeneurieen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

ooow ja dat liedje van saria tududu tududu tudududúdú la la la la lala (hoe? zo dus tududu tududu tudududúdú la la la la lala XD) en weer opneiuw ow heerlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Of dat liedje van Lon Lon Ranch

Lálala
Lálala
Lálaláaa la la
la ta la la li la
laaaa li lalilala

En opnemen terweel je het zingt en dan op Youtube zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Gefeliciteerd met het spelen van de beste game ooit gemaakt.

Heb er zelf ook veel van genoten. Ben 2 dagen geleden opniuew begonnen.



Yay ik kan song of storms en gerudo valley op piano
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
marino BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

ja en zelda's lullaby
tuuuuuuuuuuuuuuudaa duuuu tudaduuuuuuuuu da duuu

ik kan gerudo valley op de gitaar
zeg pizzarulez, eff jammen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

en niet te vergeten... ehm ja ik weet ffe niet hoe die heet, maar van dat mannetje met die acordion in die molen d8 ik.
tududuuu tududuuuu tuu tu tu tu tu tu tuuu tu tu tu tu tuuu tutu tu tu tu tuu

DIKKE LOL

LET ME PLAY THE DRUMS!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Song of time was het beste.


Van een andere game die komt volgens mij ook terug in Ocarina of time.
Vanaf 02:18
http://nl.youtube.com/watch?v=EIS7KSVh-gw
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Welkom in 2008.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

konnichiwa schreef:
Welkom in 2008.


We mogen toch wel herinneringen opdoen(vooral die heel belangrijk waren).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Kurosaki01 schreef:
konnichiwa schreef:
Welkom in 2008.


We mogen toch wel herinneringen opdoen(vooral die heel belangrijk waren).


=p Tuurlijk was niet verkeerd bedoeld ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 08 Apr 2008 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

het spel is heel ehm.. magiesch voor me, toen het spel uit kwam was ik nog een kutkoter:p maar ik keek altijd bij me broer mee en soms speelde ik het zelf, maar dan was het wel paardjes rijden of ocarina spelen, vooral de muziek maakt nog steeds veel indruk op me
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Mei 2008 08:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Gelieve niet dubbel te posten en gelieve bij het onderwerp van het topic te blijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 03 Mei 2008 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

OoT > Willekeurig FF deel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Djierod BerichtGeplaatst: 03 Mei 2008 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2007
Berichten: 255

Ventus schreef:
pizzarulez schreef:
Gefeliciteerd met het spelen van de beste game ooit gemaakt.

Heb er zelf ook veel van genoten. Ben 2 dagen geleden opniuew begonnen.



Yay ik kan song of storms en gerudo valley op piano
Je hebt zeker nog nooit FF gespeeld. en zelda is ook niet de beste game.


Weet je wat het is he, ocarina of time zette als eerste een wereld game op de consoles neer. De wereld was zo groot er kon zo veel in gedaan worden. De graphics waren van top niveau en dan nog die ocarina, waar ik dan zo verliefd op was. De magie straalde van de game, alles pastte in de game.
Verder zijn het toch vaak de meningen van iedereen. Voor mij is ocarina of time de beste game ooit. Ik als 7 jarig ventje, werd altijd bang toen hij van de gesloten wereld van de kokiri's, naar het enorme hyrule field werd gedreven. Daar aangekomen kwamen de engerds al uit de grond. Verder vond ik een van de mooiste stukjes in de game, toen ik al de 3 spiritual stones had en deze op dat soort van altaar legde,en toen de almachtige deur van de temple of time opende. Dat gevoel is niet te beschrijven, zo iets moet je voelen. En door die dingen kan ik mijn conclusie trekken dat het het beste spel ooit gemaakt is. Dit gevoel heb ik namelijk bij nog geen ander spel gehad, en nu is leeftijd wel een reden dat ik niet meer bang ben van engerds die uit de grond schieten, maar kippenvel kan een spel me nog altijd brengen, en dat is nog niet gebeurd. (een keer bij de temple of time van Twiligt Princess, toen dat muziekje weer op kwam.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group