Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Cheatcn BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 11:29    Onderwerp: [N]Gamer Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 66

Babbel hier over het enige Nederlandse blad dat alleen over Nintendo gaat!




Laatst aangepast door Cheatcn op 21 Mrt 2008 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Praat.........
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roxas BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Nov 2007
Berichten: 58

Ik heb dat magazine al wel eens een keer gekocht, maar als ik erover nadenk, dan kan dat magazine toch geen toekomst meer hebben met gamesites als concurrentie..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cheatcn BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 66

Roxas schreef:
Ik heb dat magazine al wel eens een keer gekocht, maar als ik erover nadenk, dan kan dat magazine toch geen toekomst meer hebben met gamesites als concurrentie..


Valt wel mee denk ik. Ik kan bijvoorbeeld niet de hele dag achter de computer zitten. Als ik dan wel wat over games wil lezen pak ik dat blad er graag bij. Er staan altijd wel boeiende artikelen in. Ik denk dat je je als game blad wel onderscheidt dan zit er nog toekomst in. [N]Gamer verkoopt denk ik wel, mede omdat het het enige Nintendo blad van Nederland en België is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

OPM is ook het enige PlayStation blad van België en Nederland en die staan al een tijdje op de rand van de afgrond, dat wilt dus niets zeggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cheatcn BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 66

Michaël_ schreef:
OPM is ook het enige PlayStation blad van België en Nederland en die staan al een tijdje op de rand van de afgrond, dat wilt dus niets zeggen


Mhaw, het ligt er ook vooral aan hoe je het blad maakt. Maak je artikelen voor mensen die oud zijn of voor de jongere doelgroep. Misschien dat ze daar de mist mee zijn ingegaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Nee hoor ik denk dat ze vooral de mist aan het ingaan zijn doordat het nieuws dat erin staat meestal een maand oud is, vroeger checkte veel minder mensen het internet en hadden ze nog af en toe grote scoops ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cheatcn BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 66

Michaël_ schreef:
Nee hoor ik denk dat ze vooral de mist aan het ingaan zijn doordat het nieuws dat erin staat meestal een maand oud is, vroeger checkte veel minder mensen het internet en hadden ze nog af en toe grote scoops ^^


Moet je wel even bij nadenken als blad zijnde. Hopen dat [N]Gamer langer blijft bestaat, enige wat jammer is dat het blad 1 keer per 2 maanden uitkomt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Ik ben geabonneerd op het tijdschrift. Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat ze in twee maanden zo veel games kunnen bespreken, maar het niet doen. Het moet gewoon per maand verschijnen, niet per twee maanden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cheatcn BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 66

CengizMan schreef:
Ik ben geabonneerd op het tijdschrift. Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat ze in twee maanden zo veel games kunnen bespreken, maar het niet doen. Het moet gewoon per maand verschijnen, niet per twee maanden.


Idd, één keer per maand is veel beter. Het probleem wat we dan gaan krijgen is misschien ook niet fijn. Aangezien ze nu amper de deadline van 2 maanden kunnen hebben, hoe doen ze dat als het blad maandelijks gaat verschijnen. Ze moeten zich eens houden aan deadlines.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Het grote probleem van een magazine is dat de content die je nu schrijft pas een maand later in je blad staat, waarmee dit vaak al verouderd is. Enkel wanneer je op tijd reviews en previews krijgt, en dan denk ik bijvoorbeeld aan de PU, kun je het blad interessant houden voor de lezers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Rene Groen schreef:
Het grote probleem van een magazine is dat de content die je nu schrijft pas een maand later in je blad staat, waarmee dit vaak al verouderd is. Enkel wanneer je op tijd reviews en previews krijgt, en dan denk ik bijvoorbeeld aan de PU, kun je het blad interessant houden voor de lezers.


Of ze moeten meer bieden dan reviews en previews. Achtergrondartikelen, columns, interviews, dat soort dingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cheatcn BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2008 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 66

Rene Groen schreef:
Het grote probleem van een magazine is dat de content die je nu schrijft pas een maand later in je blad staat, waarmee dit vaak al verouderd is. Enkel wanneer je op tijd reviews en previews krijgt, en dan denk ik bijvoorbeeld aan de PU, kun je het blad interessant houden voor de lezers.


Jep, vroeger was ik altijd geabonneerd op de PU en kocht ik de [N]Gamer los. Later vond ik de PU geen leuk blad meer, er stond steeds meer shit in. Toen heb ik besloten mijn abbo op te zeggen. Koop nu gewoon [N]Gamer los. Net zo gemakkelijk. We hebben hier in de buurt mooi een winkelcentrum loop ik dan even heen als hij er is .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PolterGust BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2008 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Aug 2007
Berichten: 29

Inderdaad... Ik lees véél liever achtergrondartikelen en specials als die tientallen re en previews. En dan ben ik toevallig geboren met Nintendo in mijn lichaam, anders had ik nu wel een abbo op de PU. Btw het grootste voordeel is dat ik een jaarabbo kan krijgen voor €16,- (A)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cheatcn BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2008 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 66

Achtergrond artikelen mogen inderdaad veel meer. Interviews lijken me erg leuk. Probleem dat je krijgt is, waar moet je over schrijven als je bijna alles al heb gehad. Je kunt wel één keer het verleden van Nintendo beschrijven maar geen 2 - 3 keer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 118

Achtergrondartikelen mogen idd veel meer ja. Maar als je nagaat hoeveel achtergrondartikelen de [N] al heeft behandeld... Verzin jij eens een leuk achtergrondartikel?

Positief is ook dat ze vaak goede deals hebben wat betreft games welke je bij een abbo krijgt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ik lees alleen nog de retro gamer .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 27 Mei 2008 04:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Naast de Retro gamer te hebben opgepikt heb ik ook eens de Ngamer genomen. Best wel een aardig bladje maar jah ook ik wist praktisch alles al wat erin stond en de humor is wel van een zwakke kant (Kijkt naar de laatste pagina met DS foto's).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Hmm
Ook al is het meeste nieuws al weken bekend als het in het magazine verschijnt, het heeft toch een meerwaarde om een magazine vast te hebben in plaats van telkens op dat doffe scherm te staan gapen

Btw, gamesites kan je niet checken aan de ontbijttafel...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Exodore schreef:
Hmm
Ook al is het meeste nieuws al weken bekend als het in het magazine verschijnt, het heeft toch een meerwaarde om een magazine vast te hebben in plaats van telkens op dat doffe scherm te staan gapen

Btw, gamesites kan je niet checken aan de ontbijttafel...


Wel als je een laptop hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Hmm ik hou de confituur liever uit m'n toetsen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

je moet je laptop dan ook niet als bord gebruiken xD dan gebeurt het ook niet

Ik neem 's ochtends gewoon ff lekker de tijd om alles op het internet na te checken, daarna kom ik pas aan ontbijten toe ^^

ontopic: heb nog nooit de [N]gamer gekocht o.i.d... heeft me nooit met iets kunnen boeien vrees ik.. Eerst kocht ik altijd de OPM, maar dat ging op ten duur ook weer vervelen.. het nieuws wist ik al, en de re & previews boeide me ook weinig meer xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Jah dat klopt inderdaad wel, en het is niet zo vaak dat ze met een exclusive uitpakken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Djierod BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2007
Berichten: 255

Heb zowel Ngamer gehad als opm, maar het nieuws was vaak al weer oud, dus dat was de reden om er uit te gaan. Alleen is zo'n blad wel vaak handig als je op de wc zit, dan kun je namelijk nog lekker bladeren. Dat gaat natuurlijk niet met een laptop op schoot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Djierod schreef:
Alleen is zo'n blad wel vaak handig als je op de wc zit, dan kun je namelijk nog lekker bladeren.


Haha, iets te veel informatie?

OPM begint binnenkort blurays bij de magazines te steken in plaats van de ondertussen vrij achterhaalde PS2-discs, misschien dat dit meer mensen overhaalt om hun blad te lezen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group