Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 12:32    Onderwerp: DS spellen op de wii? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

weet er iemand of nintendo noch een soort apparaatje gaat maken zodat het mogelijk is om nintendo DS spellen via het grote scherm te kunnen spelen, aangezien de 64(voor GB color spellen) en cube(voor GB advance spellen) wel zoiets hadden, dus weet er iemand of zoiets komt, alfast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Technisch moet het mogelijk zijn, maar Nintendo heeft niet aangegeven hiermee bezig te zijn. Voorlopig komt het dus niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
Technisch moet het mogelijk zijn, maar Nintendo heeft niet aangegeven hiermee bezig te zijn. Voorlopig komt het dus niet.


ja, je hebt gelijk, het maken van de game boy player voor de cube duurde ook al een tijdje, nou ja, ik heb wel een goede knoppen combinatie bedacht, ik heb hoewel geen DS, maar ik denk dat de knoppen combinatie een beetje hetzelfde is als de GBA,
- je drukt op de A knop om te touchen.
- A en B knoppen kunnen een soort van een plus en min knoppen zijn.
- start en select kunnen 1 en 2 zijn.
- R en L knoppen kunnen Z en B zijn.
en je hebt een DS achtige knoppencombinatie.
wat vind je ervan? een beetje goed? ik hoop echt dat ze het mogelijk gaan maken om DS spellen op de wii te kunnen spelen, want wil heel erg graag zelda phantom hourglass, new super mario bros, mario kart ds etc etc spelen , en ik kom op vreselijk veel geld uit als ik dat met DS lite koop, en ik heb ook niet zoveel geld


Laatst aangepast door Nintendo Power op 02 Mrt 2008 16:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Het wordt echter moeilijk, want de Wii heeft geen microfoon en de WiiMote zou de stylus moeten vervangen, inclusief het schrijven ermee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
Het wordt echter moeilijk, want de Wii heeft geen microfoon en de WiiMote zou de stylus moeten vervangen, inclusief het schrijven ermee.


oh.... ok maar... waarom heeft het een microfoon nodig eigenlijk? voor chat? kan het dan niet die ene microfoon van die ene boogy spel (of gewoon los verkrijgbaar) gebruiken? en over het schrijfen, hmm.... ja dat kan soms lastig zijn als je sensorbar soms effe niet wilt luisteren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sommige spellen gebruiken de microfoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
Sommige spellen gebruiken de microfoon.


oh... ok dan dat word inderdaad een probleem, ik hoop dat ze dat weten op te lossen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Lijkt me een beter idee om de DS als controler te gebruiken. Ik hoop dat Nintendo hier over na denkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2008 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

twan202 schreef:
Lijkt me een beter idee om de DS als controler te gebruiken. Ik hoop dat Nintendo hier over na denkt


is dat dan niet mogelijk dan, je kon de DS tog gebruiken bij pokemon diamond/pearl om tegen je friend te vechten terwijl die battle revolution aan had?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group