Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Urkie BerichtGeplaatst: 18 Jan 2008 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Hoort iemand anders ook geen review te posten ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Jan 2008 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Urkie schreef:
Hoort iemand anders ook geen review te posten ofzo


Waarom doe jij dat dan niet?

Ik vind het trouwens wel lekker zo. Joni maakt mooie reviews, dus kan ik ze lekker op m'n gemak doorlezen. De kans dat een review van een ander van mindere kwaliteit is, is zeker aanwezig. En nu kan ik gewoon elke keer ervan uit gaan dat de volgende review weer een goede is. Anders zou ik een review gaan lezen, waaraan ik me misschien wel zou gaan ergeren en dat is wel een van de ergste dingen. Ik lees reviews om er wijzer van te worden, niet om te bedenken wat er allemaal beter had gekunnen. Desondanks zal ook ik denk ik eens een poging wagen voor een review, zij het een review over een manga/anime of game. Dan kunnen andere mensen zich eraan gaan ergeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 19 Jan 2008 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2007
Berichten: 1456

Citaat:
In dit topic kun je allerlei animé reviews lezen. Gelieve je commentaren op een review niet hier te posten maar via PM naar de auteur te versturen of in een ander, gepast topic commentaar te geven. Ik zal in deze post ook links plaatsen naar de reviews die al gepost zijn. Zo moet je niet eindeloos scrollen.


Sorry Joni had de regels over het hoofd gezien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2008 08:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Geen probleem. Ik ben blij om te horen dat mensen deze reviews lezen en goed vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Jan 2008 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Ik had ze wel gelezen, maar vond toch dat ik even moest reageren op Urkie. Wat een opstandig iemand ben ik toch ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Erg eh :p Grappig trouwens, ik merk net dat ik vier series beginnend met een B op rij heb gereviewed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Thx voor de nieuwe reviews joni, ik veronderstel dat jij al downloadend aan de series komt, want die anime met de twee ninja clannen lijkt me verdomd interessant (ik ben de naam al weer vergeten) om op DVD te kopen, maar waarschijnlijk zijn ze hier bij ons onvindbaar zeker?

Het uitgangspunt waar belangrijke mensen sterven en er veel drama in een serie zit daar ben ik altijd gek op. Het is misschien raar, maar ik houd er wel van als een serie bij mij een emotionele snaar rakt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

http://www.archonia.com/index.php?page=searchresults&category_id=2&input=basilisk
Hier kun je ze bestellen als je een R1 DVD speler hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hoe vinden jullie trouwens dat ik Bleach moet reviewen? In zijn totaal, dus wachten tot de serie afgelopen is; een korte review per arc; of een korte review per 26 episodes?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Joni Philips schreef:
Hoe vinden jullie trouwens dat ik Bleach moet reviewen? In zijn totaal, dus wachten tot de serie afgelopen is; een korte review per arc; of een korte review per 26 episodes?


Wat bedoel je precies met 'arc'? Delen van de verhaallijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Idd, bijvoorbeeld in DBZ zou dat zijn Saiyan, Frieza, Cell en Buu bijvoorbeeld. In Bleach Hollow, Soul Society, Training en Hueco Mondo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 09:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Precies zoals ik al dacht dus, maar voor de zekerheid vraag ik het toch nog altijd even.

Bij deze kan ik je dus wel een antwoord geven. Ik zou graag zien dat je een review per arc maakt. Uit de anime die ik tot nu toe heb gezien (zijn er nog niet ontzettend veel, maar wel een aantal), maak ik wel op dat er in de arc's meestal een constante sfeer, kwaliteit e.d. is. Daarom lijkt het me het beste om daarvoor te kiezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Mei 2006
Berichten: 556

Lijkt mij lastig ook om de hele serie te gaan reviewen, Bleach zie ik ook nog best wel lang meegaan. Dus per arc lijkt mij idd ook handiger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

konnichiwa schreef:
Ik zie het nu pas ^^ Hey geen zin om deze reviews van je op een andere fora te posten?

Je moet eens op mangaheuvel.be kijken.

het was oorspronkelijk een groepje mensen die anime/manga reviews plaatste maar daar zit nu nog maar een iemand die alleen maar manga reviews plaatst.

om alleen maar te zeggen geen zin om je anime reviews ook daar te plaatsen?

Zitten trouwens ook heel wat manga/anime liefhebbers .
Ik zal er nog eens over nadenken. Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik ermee wil aanvangen. Ik wil een site zoals Gamed, maar voor anime, maar gezien de tijd die ik in Gamed steek, blijft daar weinig tijd voor over.

Je hebt trouwens in het verkeerde topic gepost.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
konnichiwa schreef:
Ik zie het nu pas ^^ Hey geen zin om deze reviews van je op een andere fora te posten?

Je moet eens op mangaheuvel.be kijken.

het was oorspronkelijk een groepje mensen die anime/manga reviews plaatste maar daar zit nu nog maar een iemand die alleen maar manga reviews plaatst.

om alleen maar te zeggen geen zin om je anime reviews ook daar te plaatsen?

Zitten trouwens ook heel wat manga/anime liefhebbers .
Ik zal er nog eens over nadenken. Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik ermee wil aanvangen. Ik wil een site zoals Gamed, maar voor anime, maar gezien de tijd die ik in Gamed steek, blijft daar weinig tijd voor over.

Je hebt trouwens in het verkeerde topic gepost.


Woeps sorry ^^'' Komt ervan als je niet veel op deze site komt merk je zoiets niet.

Je ziet maar wat je wilt he ^^''.

Mangaheuvel is nu niet een druk forum dat veel tijd kost en je kunt daar best wel heel wat hulp verkrijgen moest je een site oprichten zoals Gamed maar dan over anime/manga ^^''.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Nieuwe leuke reviews van Dragonball. Het is natuurlijk wel erg jammer dat de meeste op niets trekken.

Even iets anders Joni, met een groep van 10 tot 20 mensen zijn wij in volle discussie om een site op te bouwen over verschillende onderwerpen. Die site gaat ook een volwaardige anime en manga sectie krijgen en ik dacht direct aan jou.

Jij wou toch ook zoiets doen zoals Gamed, maar dan in Anime vorm. Dus dit is je kans, Als je dus misschien geďnteresseerd bent moet je het maar zeggen Joni
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Inderdaad erg jammer dat de films niet zo tof zijn, maar Dead Zone ga ik sowieso kijken. Die wilde ik altijd al een keertje kijken, maar het is er nooit van gekomen. Die andere films laat ik dan maar gewoon zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Michaël_ schreef:


Even iets anders Joni, met een groep van 10 tot 20 mensen zijn wij in volle discussie om een site op te bouwen over verschillende onderwerpen. Die site gaat ook een volwaardige anime en manga sectie krijgen en ik dacht direct aan jou.



TNO???? Ocharme Joni =p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

konnichiwa schreef:
Michaël_ schreef:


Even iets anders Joni, met een groep van 10 tot 20 mensen zijn wij in volle discussie om een site op te bouwen over verschillende onderwerpen. Die site gaat ook een volwaardige anime en manga sectie krijgen en ik dacht direct aan jou.



TNO???? Ocharme Joni =p.

TNO is cool en het was mijn idee om da te doen, ik heb nog nooit zoveel mensen enthousiast gekregen

Ach ja Joni gaat da toch nooit willen doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mijn hartje hoopt nog altijd op een Animed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Wat is TNO
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Devilly schreef:
Wat is TNO


The new order.

Bestaat uit members van het OPM forum dat recentelijk is gesloten.

http://theneworder.ipbfree.com/index.php?act=idx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

konnichiwa schreef:
Devilly schreef:
Wat is TNO


The new order.

Bestaat uit members van het OPM forum dat recentelijk is gesloten.

http://theneworder.ipbfree.com/index.php?act=idx

Ja en wij gaan een heuse website maken met o.a. een anime/manga sectie. Konni hoort btw nezt zoals ik bij de oude OPM members, maar hij wilt er niet bij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik vraag me af hoe mensen kunnen spreken over oude OPM2 forumleden als ze er niet eens bij waren op het originele forum voor de vijf restarts.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 28 Jan 2008 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
Ik vraag me af hoe mensen kunnen spreken over oude OPM2 forumleden als ze er niet eens bij waren op het originele forum voor de vijf restarts.


Wat Joni zegt .

En de leden die het forum nu heeft zitten er niet veel die geschikt zijn voor de anime/manga sectie..Anime zal nog gaan maar manga...

=p Ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group