Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kingsora BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 00:44    Onderwerp: Welke game wordt die nieuwe Epische Nintendo RPG? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Zoals jullie misschien al enkele dagen gelezen hebben hier op Gamed wordt er een erg grote RPG aangekondigd (wss voor Wii).
http://www.gamed.nl/view/36255
Er gaan dan ook al verschillende geruchten rond op het Internet dat het zou kunnen gaan over games als Golden Sun 3, Suikoden VI, Super Mario RPG 2, Mother 3, een FFXIII Spin-off, een FFVII remake en Kingdom Hearts 3 (Laten we wel hopen voor mij dat het niet gaat om die laatste, want dan krijg ik een hartaanval van de frustratie )

Dus zeg hier over welke game jullie denken (hopen) dat het over gaat en binnen een maandje weten we wie gelijk heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 07:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

ik hoop eigelijk op een goede mario rpg


kingdom hearts 3 heb ik ook liever op de ps3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Persoonlijk was ik aan het hopen op een nieuwe Breath Of Fire maar eigenlijk zijn alle tot nu toe opgenoemde games wel zeer welkom

Ik hoop alleen dat, als ie voor de Wii komt, dat ze ook echt een RPG waardig maken aan de Wii, dus echt RPG-en en toch lekker slashen met de Wii mote. Hmmm damn... dat klinkt al zoals Zelda ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

KH3 verschijnt voorlopig niet aangezien de psp-versie eigenlijk het vervolg is. Die trailer op het eind van kh2 is de psp-versie.

Golden Sun 3, Suikoden VI, Super Mario RPG 2, Mother 3, een FFXIII Spin-off, een FFVII

De dikgedrukte zijn echt pure speculatie ik zie FF7 niet op een Nintendo console verschijnen.
Ik hoop op super mario rpg 2 met prachtige 3D-nintendo stadjes, en veel cameo's van Nintendo-games. Hopelijk wordt deze game gemaakt door square en Nintendo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

We hebben het ook niet over verschijnen he, het is een aankondiging van een RPG, dat spel kan dus even goed pas in 2009 verschijnen. Zal hoogstwss wel niet zijn want een amerikaans magazine gaat geen Square exclusive krijgen en het zou de aandacht voor de spin-offs wegsnoepen. Btw ik wil KH3 voor de PS3 (maar volgens wat inside info die ik heb van SG gaat het niet gebeuren )
Andere game geruchten zijn Baiten Katos 3, Skies of Arcadia en Matsuno x Monolith RPG.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Michaël_ schreef:
(maar volgens wat inside info die ik heb van SG gaat het niet gebeuren )


Uitleg is gevraagd!

---------------------------------------

Een Super Mario RPG 2 voor de Wii zou fantastisch zijn, al zie ik dit niet zo gauw gebeuren. Daarbij is het ook maar de vraag of dit niet een zoveelste zwakkere opvolger op een 'legendarische' game zou zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Snakesonic schreef:
KH3 verschijnt voorlopig niet aangezien de psp-versie eigenlijk het vervolg is. Die trailer op het eind van kh2 is de psp-versie.


KH Birth by Sleep speelt zich eigelijk 10 jaar voor de game af. KH op de mobiel is eigelijk de vervolg van KH2 waarom

wat ik ook zou willen is een Kid Icarus rpg (of platformer)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Devilly schreef:
Michaël_ schreef:
(maar volgens wat inside info die ik heb van SG gaat het niet gebeuren )


Uitleg is gevraagd!

Ja ik zou het kunnen zeggen, maar das informatie waar we iets bij Gamed waarschijnlijk nog wel wat mee kunnen doen (exclusieve info). Dus ik zwijg er nog liever even over. Onthoud gwn dat ik slechtgezind wordt van dat nieuws dan weet je genoeg.

----------------
@Twan: Het is misschien een vervolg, maar je gaat echt niets missen hoor, het is gwn terug in het geheugen van sora enzo en je ziet wat er met Riku en Mickey is gebeurt toen Sora ze aan het zoeken was, oh wacht...

das idd iets interessant dat we waarschijnlijk missen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Jan 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Hier staat trouwens dat gerucht waar ik gisteren over vertelde

http://www.gamed.nl/view/36412

of het klopt, dat word afwachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 16 Jan 2008 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Michaël_ schreef:
Hier staat trouwens dat gerucht waar ik gisteren over vertelde

http://www.gamed.nl/view/36412

of het klopt, dat word afwachten


Er is natuurlijk een erg grote kans dat dit gebeurt. Al zou ik daar wel enorm van balen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group