Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  
MrRobin007 BerichtGeplaatst: 09 Feb 2008 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Feb 2008
Berichten: 3

wanneer word er een nieuw toernooi georganiseerd,ik ben al lang op zoek naar mensen om een online fifa toernooi mee te spelen.

Als jullie er opnieuw 1 maken gelieve mij dan iets te laten weten aub
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

ja, sorry dat ik ff niks heb georganiseerd, was nogal ziek ...

maarre, ga nu de 3de ronde fixen... (zie eerste post zometeen...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

gelieve deze westrijd VOOR donderdag gespeeld te hebben, dan zal ik die dag meteen de finale online zetten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dutch Roge BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2008
Berichten: 11

Leuk dat ik gekicked ben uit het toernooi, echt een aanfluiting (zowiezo.. het tournooi opzicht al.. ongeregeld ) hoor..
Ik laat het maar bij gekicked blijven, want ik heb de eerste wedstrijd 3-2 gewonnen en 2de verloren met 0-1... dus heel simpel er moet nog een finale komen, dat weet iedereen naja blijkbaar niet iedereen.. he Fiercy whaha. Zo slap is dat om te zeggen: jaa de eerste was je thuiswedstrijd.. dus hij heeft meer uitgoals gemaakt... wat was de 2de wedstrijd dan he vriend . Makkelijk en slap/zwak om zo'n zin te gebruiken om je "eruit" te lullen. Om zomaar mensen te kicken, precies hetzelfde wat je met qD SaMuRaI hebt gedaan.

Er moet gewoon nog een finale worden gespeeld tussen mij en Kleinen Nick,, dat hij een wedstrijd quit omdat die scheit ofzo heeft.. daar kan ik niks aan doen.. k geef hem nog wel een herkansing..makker!!

EN FIERCY.. DUH GROETUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 17 Feb 2008 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

lol, gast leer eerst ff tegen je verlies te kunnen:

dan over qD Samurai -> hij stuurt een berichtje rond dat hij zijn duim gebroken heeft gek he dat ie er dan uit ligt (want magisch is zn duim weer heel...), dan nog: de wedstrijd heet "Dutch Roge - tegenstander", dus de eerste wedstrijd is de thuis wedstrijd (dit heb ik nog uitgelegd, maar dat zal je wel ff zijn ontgaan). Dus het is niet slap om het te zeggen, het zijn gewoon de harde feiten (face it...), misschien had je de regels ff moeten lezen.

en je zegt zelf hij verliet de 2de wedstrijd in de 2de minuut, dus het kan nooit zo zijn dat hij de wedstrijd verliet met de reden dat hij zag dat ie geen goal had gemaakt, er dus uit lag, en dus maar disconnecte om zo een 3de wedstrijd af te dwingen.

en je bent niet gekicked, je bent strijdend ten onder gegaan (je kan bij een voetbalwedstrijd bijv altijd de scheids de schuld geven, maar uiteindelijk is het de ander die met 3 punten naar huis gaat...)

en ja, het toernooi was misschien nogal ongeregeld (niet misschien, zeker ), maar ik doe ook maar mn best, dat er dan mensen zoals jij komen die niet verder willen kijken dan hun neus lang is kan ik ook echt niks aan doen

en zelfs als je nu het toernooitje zou winnen zou er voor jou iig geen eer meer aan vast zitten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dutch Roge BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2008
Berichten: 11

zoh daar gaan we weer, wie de bal gooit kan hem terug verwachten ..

Wat betreft Levymast3r (qD SaMuRaI); Iemand die zijn duim breekt, kan hem op meerdere "manieren"/plaatsen breken.. dus wees nou niet zo dom om te zeggen.. --> magisch. Maarja om niet te veel onbruikbare scheldwoorden te gebruiken hou ik het maar op.. 'niet weten hoe het zit'

Ik hoor je niet praatte over de 2de wedstrijd, wat ook een thuiswedstrijd was.. Kleinen Nick heeft me gewoon zonder eenig flouwbenul geinvite... 2x!!

Lol, je hele verhaal klopt dus niet meer.. maarja waar hebben we het over.

Dat ik de eerste wedstrijd win met 3-2 is een feit, dat ik de 2de verlies met 0-1... is ook een feit... maar hoe kun je nu een uitgespeelde wedstrijd verliezen met 0-1.. terwijl ik dus eigenlijk thuis speel, voor de 2de keer.

Kijk, wie komt hier nu met de harde feiten .. eerst nadenken voordat je wat schrijft.. makker.

btw, hij disconnecte niet de 2de wedstrijd maar de 3de.. k weet niet meer precies waarom.. maar daarna invite hij me gewoon weer............. met dus de instelling: 'k moet nog een wedstrijd spelen, de laatste, de finale!

Haha lollig om te zien hoe je nu de volle veeg er van langs krijgt. Harde feiten........whahaaa
Wat kan k zeggen, try again.. want ik kan tegen mijn verlies.. maarja... moeten er wel harde feiten zijn,, he Fiercy

Wat betreft de eer, die heb je met deze wanvertoning idd wel eruit gehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

ik ben nu ff bezig met enn toernooi bij insidegamer ( wat natuurlijk wel lukt ) en ik vroeg wie daar aan mee wou doen ?

we hebben er nu 10 als het goed is en we hebben er 16 nodig dusss als je mee wil doen zeg je het maar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

gast, het ging er niet om wie de invites verstuurde, het ging erom dat je eerste wedstrijd als je thuis wedstrijd gold, en je tweede wedstrijd als je uitwedstrijd.
wat betreft qD, die komt vrij laat melden dat zn broer voor m in kan vallen, wat ik gek vind want bij een toernooi in een andere sport valt ook niet zomaar even je broer in...

de harde feiten zijn dit:
de eerste wedstrijd win je met 3-2
de tweede wedstrijd verlies je met 0-1

als je nou goed leest dan zie je dat jou eerste wedstrijd als je thuiswedstrijd geld, de tweede als je uitwedstrijd...
aangezien ik heb uitgelegd dat er dan aan de hand van uitgoals bepaald wordt wie er door gaat is hij dan toch zeker door.

'Haha lollig om te zien hoe je nu de volle veeg er van langs krijgt.'????
zit je nou jezelf op te hemelen of zitten er twee mensen daar achter het keyboard, beide zou zeer apart te noemen zijn.

vervolgens krijg ik op hetzelfde moment dat ik een berichtje van jou krijg met de uitslag een berichtje van kleinen nick: 'ik heb gewonnen', hij zal dus wel zoiets hebben gehad van: even bij de regels kijken om te kijken wie er nou gewonnen heeft, hij kwam tot de conclusie dat hij gewonnen had en zag dus dat de derde wedstrijd niet nodig was.

omdat ik van kleinen nick alleen maar kreeg: 'ik heb gewonnen' wou ik ook nog de scores weten, deze heb ik van jou gekregen (omdat iedereen wel kan beweren dat ie gewonnen heeft, maar zonder uitslagen kom ik niet ver), vervolgens kijk ik aan de hand van de regels wie er door is, en dat is gewoon kleinen nick.

dat jij hem niet invite voor de 2de wedstrijd heeft twee gevolgen:
- dat de ene persoon in de eerste helft de aftrap krijgt, dat de andere persoon in de tweede helft de aftrap krijgt.
- dat de ene persoon de eerste helft de rechterkant op speelt en dat de tweede persoon de andere helft de rechterkant op speelt.

voor de rest zijn er totaal geen verschillen en dus maakt het allemaal niet uit wie de wedstrijd host...

en wat betreft deze zin: 'Lol, je hele verhaal klopt dus niet meer' begrijp ik ook niet echt, aangezien jij herhaalt wat ik zeg, maar als jij hetzelfde zegt als ik zou mijn verhaal niet meer kloppen?

dan nog ff: als je een normale discussie wilt moet je het ff zeggen, want zinnen als ''Haha lollig om te zien hoe je nu de volle veeg er van langs krijgt' en 'EN FIERCY.. DUH GROETUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' en dergelijke zorgen er niet voor dat ik het gevoel heb dat ik tegen iemand zit te praten die respect heeft voor degene met wie hij discussiert, iets wat ik nog altijd probeer, al wordt het op deze manier wel een stuk moeilijker...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dutch Roge BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2008
Berichten: 11

Kijk Fiercy, dat ik zo'n opmerkingen maak als DUH GROETUH... dat is ieder voor zich.. en het is immers jou mening, dat je denkt dat je niet serieus wordt genomen.

Verder vind ik het heel makkelijk om te zeggen het maak niet uit wie de wedstrijd host... dus iemand die zeg maar 5-4 van mij verliest kan bij de volgende wedstrijd .. boeit niet uit of thuis lkkrr.. 5-4-1 spelen. Als dit kan op dit toernooi, dan wens ik je met m'n hand op mijn hart veel sterkte met de volgende toernooien.. die je waarschijnlijk zal gaan "organiseren".
Aangezien ik vind dat ik te veel tijd speel aan deze PM's en überhaubt dit toernooi.. smeer ik hem maar weer...
Ik weet voor mezelf, dat ik gelijk heb je, jij waarschijnlijk ook voor je jezelf... nouja fijn toch.. ieder zijn zin;)...

DUH GROETUH
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

dutch roge wil je meedoen aan ons toernooi in insidegamer want daar lukt et wel alleen hebben we mensen nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dutch Roge BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2008
Berichten: 11

Toernooi in insidegamer????

Kun je misschien a.u.b. wat uitgebreider er iets over zeggen, thx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

HIER HEB JE DEZE LINK

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=48576&start=132

check et ff en kijk dan of je mee wil doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

@ dutch roge

ik weet idd dat ik gelijk hebt, jij dat jij gelijkt hebt, dus idd, ieder zn zin... (want nu wordt hier iig snel een lockje opgegooid)...

maar weet je wat het probleem is met een toernooi organiseren: de animo is ontiegelijk laag, vervolgens komt de helft niet opdagen die zich heeft ingeschreven, en dan is het gewoon moeilijk om het vol te houden, zou er een prijsje tegenaan zijn gegooid dan zou iedereen ineens netjes op tijd zijn gekomen..., dus bij deze lees ik maar even over je sarcasme heen (zucht...)

maar weet je wat ik nog wel even kwijt moet op dit topic hier:
'Als dit kan op dit toernooi, dan wens ik je met m'n hand op mijn hart veel sterkte met de volgende toernooien'

het punt is dat het hele idee was om een champions league achtig toernooi te maken, met dus een uit en thuis wedstrijd, en zo is het dus ook geintroduceerd..., maar sommige mensen begrijpen het concept vd champions league niet helemaal...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 18 Feb 2008 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

er kan trouwens een lockje op omdat er niet echt veel mensen meer komen opdagen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group