Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 19:07    Onderwerp: over action replay Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hallo iedereen ik heb vandaag naar wat vette beeldjes gekeken en filmpjes naar mensen die action replay op de cube gebruikten toen vroeg ik me dit af
1.is het schadelijk voor de cube
2.kan het ook via de wii werken
3.waar kan ik de codes finden
4.en waar op een site kan ik er 1tje vinden(maakt niet uit of ze 2e hands zijn

dus ik vroeg me af welke site het beste is om die te kopen want ik wil geen bootleg of pirate copy kopen

ps.oh en weet iemand hoe het werkt,alfast bedankt(was ik ook vergeten erbij te zeggen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 19:15    Onderwerp: Re: over action replay Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Nintendo Power schreef:
hallo iedereen ik heb vandaag naar wat vette beeldjes gekeken en filmpjes naar mensen die action replay op de cube gebruikten toen vroeg ik me dit af
1.is het schadelijk voor de cube
2.kan het ook via de wii werken
3.waar kan ik de codes finden
4.en waar op een site kan ik er 1tje vinden(maakt niet uit of ze 2e hands zijn

dus ik vroeg me af welke site het beste is om die te kopen want ik wil geen bootleg of pirate copy kopen

ps.oh en weet iemand hoe het werkt, alfast bedankt(was ik ook vergeten erbij te zeggen)


Eigenlijk moest je je schamen met dit soort fouten, maar toch help ik je op weg.

1. Nee
2. Ja
3. Gebruik Google
4. http://www.consoleshop.nl/product/26995/datel-action-replay-gamecube.html

Voortaan even Googelen, al je vragen waren binnen een minuut gevonden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cor BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Ik heb even geen zin om er op te Googlen, maar was het niet zo dat die dingen kapten met werken bij een firmware update van de Wii?

EDIT: http://www.gamed.nl/view/30326
Het was de freeloader, maar volgens mij geldt het ook voor de action replay
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Rene Groen ik woon niet meer in nederland maar in engeland,dus ik ben een beetje meer van mijn nederlands kwijtgeraakt en ja ik heb gegoogled maar was bang dat het pirate copys was dus ik wou er effe zeker zijn welke het meest betroubare is,nogmaals bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Cor schreef:
Ik heb even geen zin om er op te Googlen, maar was het niet zo dat die dingen kapten met werken bij een firmware update van de Wii?

EDIT: http://www.gamed.nl/view/30326
Het was de freeloader, maar volgens mij geldt het ook voor de action replay


Bij die van Console Shop staat 'Works with Wii', dus je zou toch zeggen dat die goed moet zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cor BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Google (oké, niet al te duidelijk, maar op alle fora staan genoeg verwijzingen)

Nieuwsberichtje, let op de reacties, daar wordt de action replay besproken.

Wikipedia
Wikipedia schreef:
The Wii was initially compatible with the GameCube Action Replay, which would work with GameCube titles. The firmware update to 3.0 has caused restrictions to this device along with various unlicensed freeloaders, however

Volgens mij werkt ie dus sinds firmware 3.0 niet meer op de Wii.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group