Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
pizzarulez BerichtGeplaatst: 17 Nov 2007 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

HEB 18 sterren 3 uur gameplay.. ik neem lekker de tijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Nov 2007 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

als de 100 muntjes missie er ook weer bij zijn zal het wel erg moeilijk zijn aangezien dat ze in elk level er maar weinig zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Nov 2007 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

gamer01 schreef:
als de 100 muntjes missie er ook weer bij zijn zal het wel erg moeilijk zijn aangezien dat ze in elk level er maar weinig zijn
Nee, dat niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 17 Nov 2007 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
gamer01 schreef:
als de 100 muntjes missie er ook weer bij zijn zal het wel erg moeilijk zijn aangezien dat ze in elk level er maar weinig zijn
Nee, dat niet


gelukkig maar,anders zou het tering moeilijk zijn om 120 sterren te krijgen maar denk toch dat ik het zal missen,was al jaren een mario traditie in de mario advanture games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Nov 2007 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Daarvoor zijn er de Purple Coin Commet missies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Nov 2007 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

zit al op de 50 sterren nu
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hey,krijgen jullie bij super mario galaxy ook niet zo'n door rare gemaakte donkey kong 64 gevoel(en een beetje van mario 64)ik bedoel ,als je eindbazen verslaat,krijg je een normale ster,donkey kong 64 een gouden banaan,bij galaxy als je de echte eindbaas verslaat een grand star,in donkey 64 een grote sleutel en die twee dingen dienen allebei voor hetzelfde,als je de sleutel bij donkey kong 64 naar die ene kooi brengt gaat er een nieuwe level open,als je de grand star in galaxy naar de princess brengt gaat er ook een nieuw level open etc,dus staat galaxy ook niet een beetje in de goede oude donkey kong 64 syle dan alleen mario 64,volgens mij hebben de makers dus een 2 spellen gemikst,maar om het minder verdacht te maken,laten ze mensen mischien denken dat het alleen maar een teken van 1 spel is,dus om een lang verhaal kort te maken: is het een beetje waar dat het spel ook een beetje afstamt van donkey kong 64???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

zo heb net bowser verslagen (eindbaas) maar nu nog 59 sterren halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

@Nintendo Power. Alle Mario en Donkey Kong spellen stammen af van 1 game, maar de gelijkenissen tussen Donkey Kong 64, Mario 64 en Mario Galaxy berusten gewoon op het feit dat dat een traditionele platformformule is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
@Nintendo Power. Alle Mario en Donkey Kong spellen stammen af van 1 game, maar de gelijkenissen tussen Donkey Kong 64, Mario 64 en Mario Galaxy berusten gewoon op het feit dat dat een traditionele platformformule is.


Joni Philips ik snap het niet zo erg goed,bedoel je soms dat de donkey kong spellen en mario spelen,door dezelfde makers zijn gemaak,of omdat donkey kong en mario allebij goede frienden zijn dat ze dat hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nintendo Power schreef:
Joni Philips schreef:
@Nintendo Power. Alle Mario en Donkey Kong spellen stammen af van 1 game, maar de gelijkenissen tussen Donkey Kong 64, Mario 64 en Mario Galaxy berusten gewoon op het feit dat dat een traditionele platformformule is.


Joni Philips ik snap het niet zo erg goed,bedoel je soms dat de donkey kong spellen en mario spelen,door dezelfde makers zijn gemaak,of omdat donkey kong en mario allebij goede frienden zijn dat ze dat hebben
Miyamoto is verantwoordelijk voor Super Mario Galaxy, Super Mario 64 en Donkey Kong 64. Zelfde maker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
Nintendo Power schreef:
Joni Philips schreef:
@Nintendo Power. Alle Mario en Donkey Kong spellen stammen af van 1 game, maar de gelijkenissen tussen Donkey Kong 64, Mario 64 en Mario Galaxy berusten gewoon op het feit dat dat een traditionele platformformule is.


Joni Philips ik snap het niet zo erg goed,bedoel je soms dat de donkey kong spellen en mario spelen,door dezelfde makers zijn gemaak,of omdat donkey kong en mario allebij goede frienden zijn dat ze dat hebben
Miyamoto is verantwoordelijk voor Super Mario Galaxy, Super Mario 64 en Donkey Kong 64. Zelfde maker.


aha ok,bedankt voor het duidelijk maken Joni Philips.(myamoto,wat een held. LOL )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

heb nu 68 sterren maar het wordt steeds moeilijker vooral de 100 puprple comet coins missies. sommige gaan lekker maar sommige niet

SPOILER:ik zie zelf dat er 121 sterren zijn maar dan moet je mer luigi ALLE 120 sterren nog eens halen en luigi krijg je pas als je alle 120 sterren met mario had <<<<<<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

gamer01 schreef:
heb nu 68 sterren maar het wordt steeds moeilijker vooral de 100 puprple comet coins missies. sommige gaan lekker maar sommige niet

SPOILER:ik zie zelf dat er 121 sterren zijn maar dan moet je mer luigi ALLE 120 sterren nog eens halen en luigi krijg je pas als je alle 120 sterren met mario had <<<<<<


nou,nou gamer01 jij gaat het spel zeker binnenkort uitspelen en als luigi spelen

ps. het spel is al niet zo lang uit en er zijn nu al een heleboel glitches (fouten in het spel) gevonden kijk maar: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8918982704522959997&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7649137084492311416&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=6
en http://video.google.nl/videoplay?docid=-7649137084492311416&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=6
hoe doen die mensen het toch(hiermee heb ik het over de mensen die het spel spelen en niet maakten )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 18 Nov 2007 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Nintendo Power schreef:
gamer01 schreef:
heb nu 68 sterren maar het wordt steeds moeilijker vooral de 100 puprple comet coins missies. sommige gaan lekker maar sommige niet

SPOILER:ik zie zelf dat er 121 sterren zijn maar dan moet je mer luigi ALLE 120 sterren nog eens halen en luigi krijg je pas als je alle 120 sterren met mario had <<<<<<


nou,nou gamer01 jij gaat het spel zeker binnenkort uitspelen en als luigi spelen

ps. het spel is al niet zo lang uit en er zijn nu al een heleboel glitches (fouten in het spel) gevonden kijk maar: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8918982704522959997&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7649137084492311416&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=6
en http://video.google.nl/videoplay?docid=-7649137084492311416&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=6
hoe doen die mensen het toch(hiermee heb ik het over de mensen die het spel spelen en niet maakten )


dat zijn geen glitches maar gewoon afkortingen want het zijn geen fouten. volgens mij heb je bij elke mario nog afkortingen gehad (warpzones supermario bros 1 en 3 / supermariobros 2 kon je ook soms boven het level gaan / super mario world ENZ.)

ik hoop dat ik met luigi kan spelen vind hem eigenlijk veel vetter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 19 Nov 2007 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

ik heb nu 85 sterren ik kan allang al naar de einbaas hahaha maar doe hem express niet ik zat voor het weekend al op een stuk of 60 sterren maar heb het weekend niet veel gegamed het ging zo snel ik d8 nee ik moet egt stoppen voordat ik um in 1 weekend uitspeel dat is vet zonde heb ik zo lang gew8 en dan speel ik um in een weekend uit dus ga planeetje per dag doen als het me lukt en anders ga ik gwn spelen wat vinden jullie er tot nu toe van ik vind um superrrr vooral dat orkest op de 8ergrond is zzoooo moooi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Nov 2007 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sling Pod Galaxy is leuk, constant sterven en toch levens bij verdienen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 19 Nov 2007 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Joni Philips schreef:
Sling Pod Galaxy is leuk, constant sterven en toch levens bij verdienen

ja idd xD ik ben er 4 keer dood gegaan maar heb wel meer levens binnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 19 Nov 2007 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

gamer01 schreef:
Nintendo Power schreef:
gamer01 schreef:
heb nu 68 sterren maar het wordt steeds moeilijker vooral de 100 puprple comet coins missies. sommige gaan lekker maar sommige niet

SPOILER:ik zie zelf dat er 121 sterren zijn maar dan moet je mer luigi ALLE 120 sterren nog eens halen en luigi krijg je pas als je alle 120 sterren met mario had <<<<<<


nou,nou gamer01 jij gaat het spel zeker binnenkort uitspelen en als luigi spelen

ps. het spel is al niet zo lang uit en er zijn nu al een heleboel glitches (fouten in het spel) gevonden kijk maar: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8918982704522959997&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7649137084492311416&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=6
en http://video.google.nl/videoplay?docid=-7649137084492311416&q=super+mario+galaxy+glitch&total=20&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=6
hoe doen die mensen het toch(hiermee heb ik het over de mensen die het spel spelen en niet maakten )


dat zijn geen glitches maar gewoon afkortingen want het zijn geen fouten. volgens mij heb je bij elke mario nog afkortingen gehad (warpzones supermario bros 1 en 3 / supermariobros 2 kon je ook soms boven het level gaan / super mario world ENZ.)

ik hoop dat ik met luigi kan spelen vind hem eigenlijk veel vetter


nou gamer01,ik vind die filmpje met die huis geen afkorting maar je hebt wel geleik,dat de meeste afkortingen zijn,ik had ook zo'n gedachte weetje,ach ja,ik zeg wel tegen die mensen dat het geen glitches zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hey iedereen ik weten jullie noch die ene nieuwe trucje wan die ene shake wii mote en dan ground pound,nou ikzelf heb 2 andere trucjes gevonden,de eerste kun je gewoon overal doen maar de 2e kan alleen op gladde platsen (bijf freeze flame galaxy) de eerste hoef je gewoon op z te drukken zodat mario bukt en dan shaken met wii remote en mario zal een bukkende draai doen(lijkt op de z en b move van mario 64)en de 2e is best grappig wanneer je op een gladde plekje bent,ga dan shaken met wiimote zodat mario gaat schaatsen druk dan op z,je zult zien dat mario achterstevore schaatst,oh en er is noch eentje maar ik denk dat iemand die al ontdekt heeft,je moet gewoon onderwater zijn(met veel ruimte werkt beter)en dan konstant shaken met wii remote(handig wanneer mario bijna zonder lucht komt te zitten en het is noch ver boven water

hoop dat jullie ze leuk vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

heb net 120 sterren binnen ga nu met luigi spelen ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 24 Dec 2007 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

pizzarulez schreef:
heb net 120 sterren binnen ga nu met luigi spelen ^^


bofkont dat jij bent en hoe was het pizzarules? is het echt moeilijker dan mario?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 24 Dec 2007 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Joni Philips schreef:
Sling Pod Galaxy is leuk, constant sterven en toch levens bij verdienen


dat was idd n lastige ja maar ook snel levens er weer bij scoren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 25 Dec 2007 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Nintendo Power schreef:
pizzarulez schreef:
heb net 120 sterren binnen ga nu met luigi spelen ^^


bofkont dat jij bent en hoe was het pizzarules? is het echt moeilijker dan mario?


Tja moeilijker kan ik niet zegge.

Als je rent en stopt dan rent ie wel stukje door.. maar dat valt ook wel mee ;-) hij springt wel hoger dus wel handiger...

Lagte wel in barsten toen ik bee luigi zag.. xD ziet er retarted uit maar wel fun.. heb pas 10 sterren met luigi. Maar speelt verder wel ongeveer etzelfd^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 28 Dec 2007 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

ik heb nu ook bijna 120 sterren,nog maar 19 te gaan en ik kan ook luigi zijn maar weet iemand een makkelijke manier om die 3 speciale sterren te krijgen op de ene planeet boven de observatory?

alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group