Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 15:27    Onderwerp: Super Mario Galaxy Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

Jah.... nog een paar nachtjes en dan is het zover ik w8 al langer als een jaar op dit moment .. ik heb vrijgenomen voor dit spel ga het hele weekend mario spelen kom niet meer uit me kamer
......
hoe denken jullie over mario galaxy[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Begin is echt super voor een Mario game. De eerste gameplaystukken zelf zijn wel een beetje traag. (intro eh)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

heb net te horen gekregen dat mijn versie is verzonden is. met wat geluk heb ik hem morgen. dat wordt vrijdag eerst te laat komen op school en dan in slaap vallen tijdens de les.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Ik kan mijne morgen middag ophalen bij de locale gamewinkel

Kan nie wachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

aaaaaaaaaaaaaaaah ik wordt gek wrm krijg ik hem pas vrijdag en jullie allemaal morgen of hebben hem al maar ja ik heb ook niet gereseveerd maar ik verwacht dat ik hem wel vrijdag om een uur of 10 smorgens in me handen kan hebben dan heb ik toch tussen uur en ga ik snel de stad in en aangezien zelda TP ook niet uitverkocht was hier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Vrijdag komt ie bij mij binnen.
Zonet trouwens ff op gamerankings gekeken. Na 20 reviews staat ie op een mooie 97.4, 0.2 onder Ocarina of Time. Mss blijft Galaxy wel boven Mario 64 staan.
Ik hoop iig dat Galaxy mij meer doet dan Sunshine... maar van wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb zit dat denk ik wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

nou ja, ik ga mijn plannetje uitvoeren op die dag,en het is niet zo dat ik iets super belangrijks ga missen,heb gekeken op mijn planner en we hebben schilderen als eerste,en ik ben meer een jongen van tekenen,dus ik mis toch niks dat ik super belangrijk vind,zoals chemistry en italiaans(als je begrijpt wat ik bedoel. LOL)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 08:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De laatste baas in de Bee Hive Galaxy is trouwens zo moeilijk, heb ik echt een half uurtje opgezeten. Wel niet gestorven in het gevecht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

net opgehaald MARIO
had hem half uur van te voren gereseveerd ik kom thuis 10 min later bellen ze me op dat ik hem op kon halen en wie ben ik om dan nog 1 minuut langer te wachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Joni Philips schreef:
De laatste baas in de Bee Hive Galaxy is trouwens zo moeilijk, heb ik echt een half uurtje opgezeten. Wel niet gestorven in het gevecht.


Noem je dat moeilijk?....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

idd het begin van de game is super

ik ben beniewd hoeveel sterren we deze game krijgen hoop toch wel een stuk meer als 120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Roderick schreef:
Joni Philips schreef:
De laatste baas in de Bee Hive Galaxy is trouwens zo moeilijk, heb ik echt een half uurtje opgezeten. Wel niet gestorven in het gevecht.


Noem je dat moeilijk?....
Ja, als je een half uur bezig bent om een baas 1maal te raken, is dat moeilijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

gamer01 ... 120 sterren precies... IK GA EM NU OPHALE :DDDDD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

ik heb ummmm yeeessssss maar moet alleen nog werken tot 9 uur en dan ga ik de hele nacht mario spelen !!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

pizzarulez schreef:
gamer01 ... 120 sterren precies... IK GA EM NU OPHALE :DDDDD


AHH jammer ik hoopte op 240 (dat klinkt ook veel beter)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

ik wil alle mario FANS en de mensen die mario gaan spelen heel veeeeelll speelplezier toe wensen en als jullie ermee klaar zijn laat me ff weten wat je ervan vondt SPEELZE ALLEMAAL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

damn zag het spel vandaag in de winkel en er stond out now dus het zat er al,jammer dat ik mijn geld niet bragt en het 2e slecht ik kan ook niet vervroegt gaan omdat het om 9:00 uur open gaat om het te kopen,ach ja,de verkoper zei dat ze er een HELE BOEL hebben,dus ik kan het wel kopen,nou ja,ik hoop dat ik het tenminste morgen eentje voor mij over zullen hebben en volgens de verkoper zei hij dat hij de ronde had gemaakt sins vorige week zaterdag en daar werd het uitverkoch,maar dat geloof ik niet,maar ik hoop toch dat ik het kan kopen,wil het zo graag spelen

ps.ik wens jullie allemaal fijne speelplezie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

ZO FKING GEWELDIG SPEL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

shittt zeg dat nou niet ik moet nog een uur w8en ik wil nu gwn de winkel sluiten en zo snel mogelijk naar huis om te gamen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

o,man wil mario galaxy graag spelen

ps.er is iets grappigs dat ik ontdekt heb in de brawl dojo website,ga naaar google typ super smash bros brawl nu staat de mogelijke links klik op vertalen voor de link,wanneer de dojo site is vertalt naar nederland ga naar de banana peel update ga een beetje beneden en dan lees je dit:" You're gonna acceptgiro! Trust me, you’re GONNA slip! Geloof me, je bent GONNA acceptgiro" man ik lagte me rot toen ik dat las er zullen waarscheinlijk noch meer van die foute vertaalde woorden zijn,ga snel verder zoeken
en als dat niet werkt bij jullie ga dan die your gonna slip stukje vertalen bij babel fish
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Al 6,5 uur in de game steken en 25 sterren binnen. De twee eerste domes zijn op 4 sterren na afgewerkt. (Die 4 sterren kan ik nog niet halen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
Al 6,5 uur in de game steken en 25 sterren binnen. De twee eerste domes zijn op 4 sterren na afgewerkt. (Die 4 sterren kan ik nog niet halen)


wow Joni Philips,heb je echt zo lang zitten te spelen,vet maar,neem jij ook pauzes of speelde je die 6 en een half in full time,ach ja,moet noch tot morge wachten en ik besteed het meeste tijd van mijn leven op school,moet naar school om 7:00 en kom weer teruch om 17:00 uur, en dan noch berge huiswerk,heb nauwelijks tijd om 1 minuut te gamen,behalfe op zaterdag en zondag,plies,plies,plies laat die winkelier tenminste 1 copy van mario galaxy voor mij hebben,plies plies plies


Laatst aangepast door Nintendo Power op 15 Nov 2007 21:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik had vandaag geen les dus heb eigenlijk niet veel gespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Joni Philips schreef:
Ik had vandaag geen les dus heb eigenlijk niet veel gespeeld.


o ok dan

ps.wat voorn moves heeft mario,heeft hij alleen maar die spin move en de oeroude spring op zijn kop move
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nintendo Power schreef:
Joni Philips schreef:
Ik had vandaag geen les dus heb eigenlijk niet veel gespeeld.


o ok dan

ps.wat voorn moves heeft mario,heeft hij alleen maar die spin move en de oeroude spring op zijn kop move
Het gebruikelijke, achterwaartse sprong, een gat-sprong en dat is het geloof ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group