Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 07 Okt 2006 15:54    Onderwerp: Death Note - Manga & Anime Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Citaat:
Death Note begint op het moment dat de jonge scholier Yagami Light een mysterieus notaboekje vindt. Het notaboekje beweert dat je iemand kunt doden door zijn naam erin neer te pennen. Uit verveling besluit hij de namen van enkele criminelen neer te schrijven. Geďnspireerd door hun dood besluit hij het recht in eigen handen te nemen, hij besluit alle criminelen van de wereld te laten sterven. Het sterven van honderden criminelen gaat echter niet onopgemerkt voorbij, de 'goddelijke macht' Kira wint aan populariteit en 's werelds politiemacht verzamelt en besluit om het op te nemen tegen Kira. Ze maken echter geen kans tegen Kira zonder de hulp van de legendarische detective L. Deze doet niets liever dan de politie te helpen in hun zoektocht. Dit is het begin van een kat en muisspel tussen L en Light waarbij ze beiden aandacht krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Hmm, zal hm downloaden! Heb sowieso mezelf beloofd wat meer anime te gaan kijken / luisteren, kan nooit kwaad voor mn studie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Nov 2006 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Zit het beetje goed in elkaar? ik zag net dat Death Note 6 uit was, dus eens met de serie beginnen, kijken of ik 1 goed vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Nov 2006 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Even snel alle 6 episodes bekeken en simpelweg fantastisch, ook super pacing. Na 6 episodes al verder dan series als GitS in 18 episodes ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Nov 2006 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik heb alle manga... en ook de anime volg ik al vanaf het begin.

Hij is iets saaier en grafisch minder indrukwekkend dan zowel de manga als meer recente anime (Blood+ blijft een grafisch juweeltje), echter er zit een ongelofelijk goed verhaal in.

Jammer dat hij niet zo goed is als de manga, maar voor de rest een dikke aanrader.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 12 Nov 2006 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

oeh, zo aflevering 7 kijken ik vind hm iig erg vet, goed verhaal en interessante personages.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Nov 2006 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik heb even de manga gelezen en ik hoop dat ze het einde nog even veranderen voor de anime. Voor de rest kijk ik uit naar de volgende 30 episodes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Nov 2006 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Het einde van episode 7 was geweldig. Jammer dat de rest van de ep een beetje saai was.

Ik ben redelijk tevreden met einde van de manga, het had zeker slechter gekund en had niet veel langer door moeten gaan. Ik geef echter wel toe dat z'n plan nogal slap was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jan 2007 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

En Viz heeft de licentie binnengehaald
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2007 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Ik houd best van stevige muziek, maar die nieuwe intro is echt vreselijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2007 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Idd, maar als alle episodes zo goed zijn als 22 kan me dat weinig schelen. Duidelijk 1 van de betere episodes sinds Light's plan begon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2007 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Jep, was mooi. Ik kan alleen niet wachten tot hij zijn Kira-powers terug krijgt, hij is een beetje van elite naar onderdanig gegaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2007 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Light is nog altijd intelligenter dan L, zegt ook al genoeg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Woei, preview van de titel van ep 24: "Revival".
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik denk dat 24 het einde zal worden van deze arc, de anime is eigenlijk wel handig, makkelijker om bepaalde details te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Apr 2007 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Death Note 25 was fantastisch. Spijtig dat het niet de laatste episode is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Apr 2007 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Oke, Death Note 26 begint met een korte recap, maar daarna gaat de actie natuurlijk weer verder. Kijk, met deze episode hadden ze mogen eindigen. Ze hadden gewoon die laatste minuut moeten schrappen.

Spoilers: Light manipuleert terug op topniveau, hoewel het duidelijk niet zo moeilijk meer is en hoe hij de ene crimineel na de andere neerhaalt is prachtig. De introductie van Near en Mello is beetje saai.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 11 Apr 2007 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Zit ik de hele week te wachten op 26, is de helft herhaling en de andere helft vertelt wel érg weinig (L is ineens begraven en Light is god). Ik lees de manga niet dus weet nog niet zeker of L echt dood is of dat het een set up was (en wil het ook niet weten) ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Apr 2007 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Tom schreef:
Zit ik de hele week te wachten op 26, is de helft herhaling en de andere helft vertelt wel érg weinig (L is ineens begraven en Light is god). Ik lees de manga niet dus weet nog niet zeker of L echt dood is of dat het een set up was (en wil het ook niet weten) ^^
Er is ook niets gebeurd buiten de tijdssprong van een jaar of 6.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Apr 2007 10:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Valt het eigenlijk op dat L, Near en Melo exact hetzelfde redeneren als Light? Ze hebben geen probleem om mensen te doden die in hun weg staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mello is een leuke, mijn appreciatie voor hem stijgt terug. Sidoh's debuut is niet inspirerend.

Laatst aangepast door Joni Philips op 12 Mei 2007 09:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mei 2007 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Death Note 30 spoilers: De anime maakt Near en Mello eigenlijk veel beter, ik snap alleen niet waarom Light near de kans niet geeft om Mello te doden. Hij had er alleen voor moeten zorgen dat hij of Misa Nears naam opschreven na 13 dagen. Of dat hij simpelweg niet iedereen doodt die betrokken is bij het onderzoek...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 30 Mei 2007 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Er komt een prequel voor de Death Note movie, genaamd L: http://wwws.warnerbros.co.jp/L-movie/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jun 2007 10:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jun 2007 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ze hebben het einde verpest: enkele belangrijke verschillen met manga
- Light smeekt Ryuuk niet om hulp
- Ryuuk zegt niet waar Light echt heen gaat
- Het na-einde uit de manga is er niet
- De Kira volgelingen die hem aanbidden zijn er niet

Maar voor de rest wel perfect triest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group